کد خبر: ۱۰۰۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر -  مرور اخبار مهم مرداد 1391 / یک دامپزشک رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای هیات رییسه فراکسیون دانشگاهیان طی نشستی علیرضا منادی را به عنوان رییس فراکسیون معرفی کردند.

'موید حسینی صدر 'نماینده مردم خوی افزود: در ترکیب اعضای هیات رییسه فراکسیون دانشگاهیان به ترتیب 'علیرضا منادی 'نماینده تبریز، اسکو و آذر شهر به عنوان رییس و 'حامد قادرمرزی' و'حسین آذین 'نمایندگان مردم قروه و رفسنجان به عنوان نائب رییس این فراکسیون انتخاب شدند. وی در ادامه تصریح کرد:'عباس مقتدایی' و 'محمدرضا تابش' هم به عنوان دبیران این فراکسیون معرفی شدند. عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه خاطر نشان کرد که اعضای این فراکسیون بالغ بر 80نفرهستند و قرار است در هفته آینده نخستین نشست خود را برگزار کند. همچنین موید حسینی صدر به سمت سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان انتخاب شده است.

دکتر علیرضا منادی، دامپزشک متخصص و یکی از دو نماینده دامپزشک مجلس است که هم اکنون عضو هیات رییسه مجلس نهم و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی می باشد.

وی اخیراً به عنوان رئیس بزرگترین منطقه دانشگاه آزاد اسلامی هم منصوب شده است.

 

خبر مرتبط :

راهیابی تنها دامپزشک مجلس هشتم به هیأت رئیسه موقت مجلس نهم + عکس

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هموطن
|
-
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۲
0
0
یه پدر صلواتی به من بگه وظیفه فراکسیون دانشگاهیان اصلا چیه؟
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
0
0
یا باید ریاست منطقه دانشگاه آزاد یه پست تشریفاتی باشه وگر نه باید پرسید واقعا یک فرد با فرصت بیشتر برای اون پست پیدا نمیشد که آقای دکتر با اینقدر درگیری در مجلس انخاب میشند. ؟ واقعا یه فرد چند تا مسئولیت (اونم به این مهمی) میتونه داشته باشه؟ البته اگر هدف کار کردن درست باشه که انشا اله هست...
نماینده رد صلاحیت
|
-
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
0
0
.... شما به ایشان دسترسی دارید ؟ اگر دارید بفرمایید که چرا برخلاف پزشکان با 2000000 حق محرومیت مطب دامپزشکان دانشگاهی 16 هزار تومان حق محرومیت دارند و اصولا فایده حضور ایشان در مجلس برای دامپزشکان و دانشگاهیان در ایفای حقوق مشابه سایر اقشار چیست؟
نماینده رد صلاحیت شده
|
-
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۶
0
0
البته ....... از ایشان هیچ شناختی نداشتن طبق اظهارات خود ایشان ..........
نظر شما
ادامه