کد خبر: ۱۰۰۵۶

حکیم مهر - مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت : در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه بایستی برنامه های فرهنگی ویژه ای با مشارکت دامپزشکی تهیه شود تا سلامت غذایی جامعه تضمین شده و به خطر نیفتد و اطمینان داد در حد ممکن از ظرفیت های صدا و سیما جهت انعکاس فعالیتهای دامپزشکی در استان استفاده شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت : در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه بایستی برنامه های فرهنگی ویژه ای با مشارکت دامپزشکی تهیه شود تا سلامت غذایی جامعه تضمین شده و به خطر نیفتد و اطمینان داد در حد ممکن از ظرفیت های صدا و سیما جهت انعکاس فعالیتهای دامپزشکی در استان استفاده شود.
عبداله مددی که به مناسبت روز خبرنگار در نشست مشترک مدیر کل دامپزشکی اردبیل با وی سخن میگفت با اشاره به اینکه نگاه صدا و سیما یک نگاه فرهنگی و فرهنگ سازی به جامعه است ، خاطر نشان کرد :   گستره فعالیتها و حوزه وسیع کار در دامپزشکی  طوری است که براحتی در ساخت و تهیه برنامه های مشارکتی نظیر آموزش بیماریها ، کنترل و پیشگیری و تامین سلامت غذایی جامعه می توان بهره جست.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود : بر این اساس بنظر می رسد علاوه بر برنامه های گفتگو محور و آموزشی
 تهیه و پخش برنامه های ترکیبی نظیر فیلم ، تله فیلم در راستای انعکاس فعالیتهای دامپزشکی در جامعه موثر باشد چرا که چنین مجموعه هایی ضمن قابل پخش بودن در چندین نوبت ، بدلیل مخاطب پسند بودن تأثیر بیشتری نیز روی مخاطب خواهد گذاشت.
مددی با تأکید بر اینکه امروز جنگ استکبار علیه کشورمان جنگ رسانه ای و عقیدتی سیاسی است افزود :    صدا و سیما یک رسانه ملی است که تأثیرگذاری و فراگیری بسیار بالائی دارد و با تهیه برنامه های مطلوب می توان گیرائی خوبی در مخاطب ایجاد نمود.
این مقام مسئول در عین حال از آمادگی معاونت اخبار و اطلاعات صدا و سیما جهت پوشش اخبار دامپزشکی در
حوزه های مختلف فعالیت و همچنین حضور دامپزشکی در برنامه های روتین رادیو و تلویزیونی خبر داد.
در این دیدار دکتر صادق صالحی مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تشکر از همه عوامل و دست اندرکاران صدا و سیما در راستای انعکاس همیشگی وگسترده فعالیتهای دامپزشکی بر تقویت تعامل و همکاری دامپزشکی با رسانه های ارتباط جمعی از جمله صدا و سیما تأکید کرد و خواستار عضویت دائم دامپزشکی در شورای سیاست گذاری سلامت صدا و سیمای مرکز استان شد.
مدیر کل دامپزشکی اردبیل با بیان اینکه انجام ماموریت  های دامپزشکی نیاز به تعامل و پشتیبانی سایر دستگاهها از جمله صدا و سیما در حوزه اطلاع رسانی دارد از آمادگی دامپزشکی استان جهت حضور در برنامه رادیوئی آران  سخن گفت و تصریح کرد :   دامپزشکی استان در راستای انعکاس فعالیتهای خود در تمام زمینه ها اعم از بیماریهای مشترک بین انسان و دام ، ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی جامعه و تأمین امنیت غذایی آماده است با برنامه رادیوئی آران همکاری نماید.
دکتر صالحی اطلاع رسانی سریع و پوشش گسترده خبری آحاد جامعه را  از مهمترین و حساس ترین ویژگی رسانه ملی بر شمرد و با اشاره بر اینکه جامعه مخاطب دامپزشکی اکثراً  قشر دامدار و روستائیان منطقه هستند اهمیت رسانه های دیداری و شنیداری از جمله رادیو و تلویزیون را در اطلاع رسانی برای این قشر زحمت کش بسیار  با اهمیت توصیف کرد.


در پایان این دیدار به جهت تجلیل از صدا و سیما در انعکاس فعالیتهای دامپزشکی لوح تقدیر به رسم یادبود از طرف اداره کل دامپزشکی به مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اهداء گردید.

خبر مرتبط :

 
نظر شما
ادامه