کد خبر: ۱۰۱۳۹

حکیم مهر - نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کمبودهای مربوط به حوزه دامپزشکی در استان سمنان باید برطرف شود.
به گزارش معاونت اطلاع‏رسانی و رسانه نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامیعلی‏رضا خسروی در دیدار با مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: نواقص و کمبودهای مربوط به دامپزشکی باید در کارگروه‏های تخصصی بخش کشاورزی مطرح و برطرف شود.

وی از توجه و فعالیت دقیق کارکنان دامپزشکی استان سمنان در مورد سلامت غذایی مردم و بهداشت عمومی قدردانی کرد.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار آمادگی خود را برای همکاری و مساعدت برای رفع موانع کاری اداره کل دامپزشکی استان سمنان اعلام کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن مهم دانستن فعالیت‏های دامپزشکی در امنیت غذایی شهروندان و اقتصاد ملی گفت: در مقوله دامپزشکی ظرفیت‏های خوبی در استان سمنان وجود دارد که نیازمند توجه بیشتر قوه مقننه به مسایل مربوط به دامپزشکی در این استان است.

رضا عامری، پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان و پایین بودن سهم دامپزشکی در اعتبارات بخش کشاورزی را از مهم‏ترین مشکلات این اداره کل برشمرد و افزود: ساختمان‏های اداری دامپزشکی نیز قدمتی 40 ساله دارند که نیازمند مساعدت برای بازسازی و بهسازی دارد.

علی جاویدپور، مدیر دامپزشکی شهرستان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه سهم دامپزشکی از اعتبارات بخش حوزه سلامت صفر است، گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز تامین نشود ممکن است خسارات جبران‏ناپذیری به بهره‏برداران وارد شود.

 

نظر شما
ادامه