کد خبر: ۱۰۱۹۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
انتظار می‎رود رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان علاج واقعه را به پس از وقوع موکول ننماید و پیش از رخداد غیرقابل پیش‎بینی با انتخاب و معرفی معاون جدید، سروسامانی اساسی به این معاونت بدهد و از سویی معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی هم وقت و انرژی خود را صرف حوزه مهم تحت مدیریت خود نماید...

حکیم مهر - از زمان کناره‏گیری معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در اردیبهشت ماه سال جاری، هنوز معاون جدید معرفی نشده است.

هرچند سازمان دامپزشکی در اقدامی اشتباه، خبر کناره‎گیری دکتر امیرابراهیم مقصودی‎فرد را هم منتشر نکرد اما از اردیبهشت ماه که وی از این مسئولیت کناره‎ گرفت هنوز معاون جدید معرفی نگردیده است.

حوزه تشخیص و درمان متفاوت از بهداشت و پیشگیری است اما دکتر محسن مشکوة همزمان سرپرستی معاونت تشخیص و درمان را که پیش از این خود آن را اداره می‎کرد به عهده دارد و هم اینک معاون بهداشت و پیشگیری این سازمان نیز هست.

علاوه بر آنکه مشخص نیست چرا معاون جدید این سازمان با گذشت مدت زمان قابل توجه هنوز معرفی نشده این سؤال و نگرانی هم مطرح است که اگر بطور مثال در زلزله اخیر علائمی از یک بیماری جدید بروز می‎کرد متولی تشخیص و درمان در سازمان دامپزشکی چه کسی بود؟

معاونت تشخیص و درمان که دو حوزه مهم را در حیطه وظایف خود دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و انتظار می‎رود رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان علاج واقعه را به پس از وقوع موکول ننماید و پیش از رخداد غیرقابل پیش‎بینی با انتخاب و معرفی معاون جدید، سروسامانی اساسی به این معاونت بدهد و از سویی معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی هم وقت و انرژی خود را صرف حوزه مهم تحت مدیریت خود نماید.

پیش از این در سال گذشته هم با انتصاب دکتر قدکچی (معاون وقت سازمان دامپزشکی) به ریاست مؤسسه رازی، معاونت بهداشت و پیشگیری این سازمان چند ماه بدون معاون اداره می‎شد!

 

خبر مرتبط :

کناره‌گیری معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی از مسئولیت / پاسکاری روابط عمومی سازمان دامپزشکی و معاون مستعفی این سازمان در اطلاع‌رسانی

دکتر مشکوة، مردی برای تمام معاونت‎ها / در آستانه 14 مهر صورت گرفت : انتصاب 2 معاون و 1 مدیرکل جدید در سازمان دامپزشکی کشور + عکس

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
asan
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
0
0
از كي تا حالا ......
dampezeshke alborz
|
-
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
modir kole dampezeshkie ma ro nabarid ha!ma taze darim saro samun migirim.
سعید عبداللهی
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
سابقه انتصابهای چندسال اخیر سازمان دامپزشکی نشان داده است که تاخیر پنج شش ماهه برای معرفی معاون سازمان کاملا طبیعی است و در این میان باید به حال دامداران و تولید کنندگان مملکت تاسف خورد که در این خلا های مدیریتی کسی نیست که لااقل شنونده مشکلاتشان باشد حل مشکلات پیشکش.بواقع در سازمانی که دارای بیش از شش هزار پرسنل و حدود دوهزار دکتر دامپزشک است انتخاب یک نفر بعنوان معاون سازمان باید چند ماه طول بکشد؟؟؟اگر تصمیم گیری برای انتخاب یک نفر به این میزان زمان نیاز دارد پس برای تصمیمات مهم مدیریتی چقدر باید زمان صرف کرد؟؟اگر سازمان دامپزشکی مدعی واکسیناسیون هدفمند شاربن است پس چرا برای این انتخاب ساده هنوز پس از گذشت چند ماه نتوانسته است اقدامی بکند؟؟براستی چه کسی باید معاون سازمان را انتخاب کند؟؟رییس سازمان،وزیر یا......؟؟؟
ناهیدی
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
ظاهرا تنها چیزی که برای سازمان دامپزشکی از بدو تاسیس مهم نبوده و نیست پیشگیری قبل ازوقوع هر اتفاقی است !
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۸
0
0
به احتمال زیاد ، ...........متاسفانه ایشان با این همه سابقه ............ و .... را بر عهده داشتند.
کارشناس سازمان دامپزشکی کشور
|
-
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
0
0
من از اینکه عضوی از سازمان دامپزشکی هستم احساس خوبی ندارم کاش سازمان را ........ مدیریت می کرد نه ........
نظر شما
ادامه