کد خبر: ۱۰۲۰۵
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
هر روز بر تعداد فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی افزوده می‌شود و نگرانی نظام دامپزشکی بیشتر از بیکاری آنان، عدم هماهنگی و همخوانی جنسیتی دانشجویان این رشته است و با توجه به اینکه اکثر بانوان نمی‌توانند در محیط کاری این رشته با دامپزشکی همکاری کنند...

حکیم مهر - رئیس اداره دارو، درمان و آزمایشگاه‌های دامپزشکی خراسان رضوی گفت: اعتبارات دامپزشکی با توجه به حجم کاری و محیط‌های نامناسب کاری آن بسیار پایین است.

خبرگزاری فارس: اعتبارات دامپزشکی با توجه به حجم کاری آن پایین است
دکتر احمد شریعتی ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش از 150 میلیون واحد دامی در سطح کشور وجود دارد، اظهار کرد: وظیفه اصلی اداره دامپزشکی در کشور، حفظ و حراست از دام‌ و طیور کشور است که جزو سرمایه ملی کشور محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 7 میلیون دام سبک، 500هزار دام سنگین و بیش از 70 میلیون طیور گوشتی در خراسان رضوی وجود دارد ادامه داد: از 50 میلیون واحد دامی در کشور حدود 15 میلیون آن به خراسان رضوی تعلق دارد که نشان از وظیفه سنگین ادره دامپزشکی استان برای حفظ و حراست از این سرمایه ملی است.

رئیس اداره دارو، درمان و آزمایشگاه‌های دامپزشکی خراسان رضوی گفت: دامپزشکی از جهت ایجاد اشتغال و سرمایه نیز بسیار حائز اهمیت است و در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این مسیر قدم برمی‌دارد.

شریعتی در ادامه با تاکید بر این افزایش سطح بهداشت جامعه افزود: یکی دیگر از وظایف اصلی اداره دامپزشکی ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه و ایجاد امنیت غذایی از طریق کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان است و رسالت بزرگی در این ارتباط در مسیر رسیدن به اهداف جامعه دارد.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی در جایگاه خود از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است، خاطرنشان کرد: هر روز شاهد صدها گزارش از مرگ‌و‌میر انسان‌ها بر اثر تصادفات و بیماری‌های مختلف در جامعه هستیم اما با مشاهده 2 گزارش از فوت بر اثر تب کریمه کنگو تمام توجهات به سمت دامپزشکی معطوف شد که این نشان دهنده اهمیت بالای دامپزشکی و وظایف آن در سطح جامعه است.

رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی بیان کرد: در صورت بروز مشکل در ارتباط با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان از قبیل تب کریمه کنگو، تب مالت،‌ هاری و دیگر بیماری‌ها پیش آید سطح اول افرادی که در معرض این بیماری قرار می‌گیرند نیروهای دامپزشکی و دامپروران هستند.

شریعتی با اشاره به وظیفه سنگین دامپزشکی تصریح کرد: جامعه دامپزشکی خراسان رضوی دارای نظام منسجمی است و بیش از 2 هزار عضو در استان دارد که در قسمت‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی با تاکید بر فعالیت مستقیم بخش خصوصی در اداره دامپزشکی استان ادامه داد: بیشتر فعالیت‌های دامپزشکی در بخش دارو و درمان را بخش خصوصی انجام می‌دهد و در بخش طیور و پیشگیری از بیماری‌های آن 100 درصد فعالیت‌ها با سیاست‌گذاری‌ها و اولویت‌بندی‌هایی که بخش دولتی در ارتباط با بخش خصوصی انجام می‌دهد ،صورت می‌گیرد.

رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هر روز بر تعداد فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی افزوده می‌شود و نگرانی نظام دامپزشکی بیشتر از بیکاری آنان، عدم هماهنگی و همخوانی جنسیتی دانشجویان این رشته است و با توجه به اینکه اکثر بانوان نمی‌توانند در محیط کاری این رشته با دامپزشکی همکاری کنند.

شریعتی با تاکید بر اینکه اکثر بیکاران این رشته بانوان هستند، اذعان کرد: زمینه و شرایط مناسب کاری در استان برای بانوان نداریم و در بحث آقایان نیز نیاز جامعه کمتر از میزان فارغ التحصیلان است.

وی تصریح کرد: دامپزشکی خراسان رضوی در بحث واگذاری‌ها و اصل 44 و عبور از تصدی‌ها با موفقیت چشمگیری روبه‌رو است و در زمینه‌های کاری اقدامات خوبی از سوی این سازمان انجام گرفته است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۳
1
0
سلام/من نمی خواهم از اقایان دفاع کنم اما باید بپذیریم در فارم به هیچ وجه خانم ها فعالیت نمی کنند . اما دیده می شود مثلا در تخصص مامایی یا بیماری های داخلی دام های بزرگ در برخی دانشگاه ها خانم ها پذیرش می شوند اما من تا به امروز نه دیدم و نه شنیدم که در یک گاوداری و حتی مرغداری از خانم ها استفاده شود مگر در برخی از کلینیک های دام های کوچک. ..اما قطعا خانم ها می تواند در بخش ازمایشگاهی فعال باشند همانطور که امروز در علوم پایه و پاتویولوژی اساتید بسیار برجسته و با سواد خانم داریم . پس در نتیجه بایستی در پذیرش دکتراحرفه ای و تخصصی دقت بیشتری نمود/دانشجو
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
شما بیا من با خودم ببرمت فارم با چشم خودت ببینی خانم دکتر متخصص داره تو چندتا گاوداری بالای 1000 دوشا کار می کنه
dampezeshk
|
-
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
vaghean dige .... kheili khoob nazare marajee ezamra poshtibani mikonand
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
دوست عزیز حتما بفرمایید کدام دامداری ؟؟ چون بسیاری از دامداری های بزرگ اطراف ورامین.قزوین . قم . اسلامشهر . کرج . و...رو دیدم و از متخصص خانم خبری نبوده . حتی در کنگره های علمی ما تا حالا ندیدیم از یک خانم متخصص صاحب نظر اسم برده بشود !!!که حالا بیاد دامداری بالای 1000تا دوشا در اختیارشون باشه و ویزیت کنند!!! فکر می کنم اگر نام ببرید ایرادی نداشته باشد! ؟؟؟چون در اکثر دامداری های اطراف تهران که بیش از 1000تا می دوشند اساتیدی چون دکتر رضا کسروی - دکتر مرتضی گرجی دوز - دکتر محمدنیا- دکتر اریا بدیعی . دکتر صمد لطف الله زاده - دکتر بلورچی - دکتر بازرگانی - دکتر نوروزیان - دکتر ادیب هاشمی - دکتر قمصری - دکتر نیما فرزانه.دکتر محمد صادق.دکتر نیکجو و .... ویزیت می کنند . حتما این خانم دکتر های متخصص رو نام ببرید که توانایی دارند در یک گاوداری که 1000تا می دوشه(یعنی بیش از 3500گاو/گوساله وجود دارد)این توانایی رو دارد مثلا در بخش مامایی روزی 200تا گاو رو توشه کند و تست ابستنی یا کلین تست کند و ورم پستان و.../چون اکثر اساتیدی من نام بردند(بخش مامایی) این توانایی رو دارند و حتی تا بیش از این عدد رو روزانه ویزیت می کنند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
من نمی خوام نرخ تعیین کنم وسط دعواهای فمنیست و زنیست ولی به جز دکتر بدیعی و دکتر کسروی هیچ کدام اینها که اسم بردی تو یک روز دویست تا گاو توشه نمی کنند ... محض اطلاع
عملا فقط همین دو نفر اونقدر گاوداری دارند که مجبور باشند روزی بالای سیصد تا ویزیت کنند...مابقی بزرگواران یا بازنشست شدند و یا اصلا این کاره نیستند
از خانم ها هم دکتر وفایی هست که مدت ها گاوداری عزیزاله رضایی کار کرده، دکتر وکیل گیلانی را هم که اکثرا میشناسند ولی متخصص نیست
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
حالا انصافا چندتا خانم دکتر متخصص فارغ التحصیل مگه داریم که اینقدر این آقای دانشجو براشون خونش را کثیف می کند؟! خانم ها جای بچه و نوه این حضرات که اسم بردید هستند. شما که اینقدر دو سه نفر رگ غیرتتان را به جوش آورده لطفا بفرمایید که تو ده سال اخیر چند تا از دانش آموختگان عمومی و تخصص دانشگاه تهران در همین گاوداری هایی که اسم بردید مشغول به کارند؟! جوانترین اینها دکتر کسروی است که ورودی 74 دانشگاه بودند... واقعیت این است که دوره های تخصصی سالهاست فقط استاد دانشگاه تولید کرده و نه کلینیسین پس حالا هیچ فرقی نمی کند که جنسیت ورودی چی باشه چون همه برای هیئت علمی شدن تخصص می گیرن نه برای کلینیسین شدن... دانشگاه آزاد کرج و تخصص داخلی علوم تحقیقات هم که بعضا در گاوداری ها تشریف دارند همه از صدقه سر دکتر بدیعی است و عملا کاری بیشتر از یک بیماریاب انجام نمی دهند و همه کاره خود دکتر بدیعی است
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت همکاران
بنده هم در مجموع اسامی که به عنوان متخصص فارم های بالای هزار راس دوشا اسم برده شده که عملا کارهای مدیریت و داخلی و مامایی را همزمان با هم عهده دار باشند به نظرم فقط دکتر بدیعی را می شه اسم برد، متخصصین جراحی که موردی در گاوداری حضور دارند، عملا فقط دکتر بدیعی به طور حرفه ای در حال حاضر تشخیص 30-35 را در حد روزی سیصد کیس ویزیت می کند، دکتر جواد اسماعیلی هم که هم دوره های دکتر بلورچی بوده سالیان سال است روزی 200-300 کیس داخلی و مامایی می بیند ولی عمومی است دکتر هورشتی و دکتر بلورچی هم تعداد گاوداریهاشون خیلی کم شده تو این چند سال.
به نظرم مهم نیست که چندتا گاو در روز توشه کنیم که بیشتر دکتر باشیم، قرار هم نیست که هرچی بیشتر دیگران را از کار بی کار کردیم موفق تر باشیم، به راحتی با سه یا چهار تا گاوداری می شود یک زندگی معقول و نسبتا مرفه داشت بدون ابنکه خودکشی کرد، کار بالینی دامپزشکی آنقدر تحلیل برنده هست که باید منطقی و حساب شده گام برداشت، زندگی خانوادگی خیلی از دامپزشک ها تعریفی ندارد، افسردگی همراه همیشگی خیلی از همکاران است، بهتره چوب در آتش دعواهای دانشگاه تهران و آزاد نریزیم و اینقدر خودمان را محدود به اسامی چند نفر نکنیم، در این مملکت صدها دامپزشک عمومی و متخصص در گاوداری ها بهترین خدمات را در سطح گاوداری های آمریکا ارائه می دهند ولی به خاطر اینکه استاد دانشگاه نیستند و یا اینکه در تهران فعالیت نمی کنند هیچ وقت اسمی ازشان برده نمی شود. بیایید اینقدر جنسیتی فکر نکنیم هر کسی تلاش کند نتیجه می گیره برای خانم های دامپزشک آرزوی موفقیت روزافزون دارم، من به شخصه نمی دانم هدف خانم هایی که رشته های بالینی مامایی و داخلی دام بزرگ و جراحی و .. رفتند چی بوده ولی حقیقتا این خانم ها اگر دکتر عمومی بودند و به عنوان مثال اقوام درجه یک ایشان گاودار و دامدار و ... نبوده و یا اگر در تیمی حاضر نباشند هیچ شانسی برای کار بالینی در گاوداریهای بزرگ ندارند، نه به خاطر ضعف علمی یا بالینی، فقط به خاطر دید جنسیتی که همکاران دارند و شانتاژی که به راه می افتد پس عملا اگر هر کدام این خانمها در وجود خودش این توانایی را دیده، قطعا باید تمام معیارهای علمی و بالینی لازم را در بالاترین سطح داشته باشد تا در آن صورت در حد یک دکتر عمومی تازه فارغ التحصیل دیده بشه تازه بعد از آن می تواند تلاش کند که شاید یکی دوتا گاوداری داشته باشد و یا در تیم کار کند... به نظرم واقعا باید برای موفقیت این خانم ها دعا کرد چون در غیر این صورت باید مسئول فروش و بازاریاب و ... شرکت های وارد کننده دارو باشند که درآمد حداقل دارد و خیلی وقت ها حرمت ها هم شکسته می شود.
با احترام
دامپزشک با هفده سال سابقه کار بالینی در گاوداری های حومه تهران
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
دوست عزیزی که می فرمایید ((بقیه اصلا این کاره نیستند،فقط از کم اطلاعی شما می باشد)).موضوع بازنشستگی با این کاره نبودن فرق دارد./حمید.ق.دامپزشک
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
جای خانم ها رشته دامپزشکی نیست . خانمهایی که وقتی وارد سالن تشریح می شوند و حالشون بد می شه. وقتی می خواهد توشه کند استاد باید تذکر بدهد با ناخن بلند(لاک زده) توشه نکن ...
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۴
0
0
واقعا باید به این موضوع دقیق تر فکر کرد لطفا بفرمایید که تو ده سال اخیر چند تا از دانش آموختگان عمومی و تخصص دانشگاه تهران در همین گاوداری هایی که اسم بردید مشغول به کارند؟
بد نیست حکیم مهر یک گزارشی، مصاحبه ای از متخصصین مامایی و داخلی دام بزرگ ده سال اخیر تهیه کند که معلوم شود این همه هزینه که صرف آموزش این بزرگواران شده چه نفعی برای این مملکت داشته، واقعا اکثر اینها اصلا کار بالینی نمی کنند، ای کاش یک آمار هم از کلینیسین های شاغل تهران و حومه داشتیم، به نظرم دیگه ضرورتی نداشته باشد اینقدر نگران ده تا خانم ورودی به این رشته های تخصصی باشیم که جای کسی را تنگ کرده باشند، اگرچه بدم نیست حکیم مهر که قبول زحمت می کند با این خانم ها هم یک مصاحبه ترتیب بده که معلوم شود واقعا با خودشان چی فکر کردن که آمدن رشته های بالینی، من که به شخصه با چندتاشون حرف زدم اصلا تو عمرشان پاشون به گاوداری صنعتی نرسیده بوده، درست تر بگم اصلا گاوداری ندیدن تا حالا
دامپزشک
|
-
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
2
با سلام خدمت آقایون عزیزی که از نظر رئیس نظام دامپزشکی خوشحال شدن
اولا بنده خودم به عنوان یه دامپزشک خانم تشخیص ماماییم از همه رزیدنت های مامایی مون بهتر بوده و در ضمینه مامایی یا لاپاروسکوپی یا ....... نه تنها هیچ مشکلی ندارم بلکه خیلی هم برام لذت بخشه. ولی از همه اینا گذشته مگه فقط دامپزشکی توشه کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا برای کسایی که اینطوری می خوان حسادتشونو از حضور پرافتخار زنان در همه عرصه ها نشون بدن متاسفم
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
1
واقعا مشکلات اشتغال دامپزشکان ما وضعیت پیچیده ای پیدا کرده. البته برای آسیب شناسی موضوع خیلی موارد را میشه اسم برد ولی اگر واقع بین باشیم اصلی ترین علت همونی هست که بارها بزرگان دامپزشکی همچون جناب دکتر تاجبخش و دیگران گفته اند یعنی: پذیرش بی حساب و بیش از اندازه دانشجو بخصوص در دانشگاه آزاد و در سالیان اخیر دوره های شبانه. یعنی علت دید مادی دانشگاههاست! روی سخنم به دانشجویان آزاد یا شبانه نیست چون آنها هم جوانند و زحمت میکشند ولی همونطور که استاد تاجبخش فرموده اند مثلا در فرانسه که بسیار دامپزشکی پیشرفته دارد و دامپزشکان در رفاه شغلی، کلا همان 6-7 دانشکده قدیم را حفظ کرده اند و به جای کمیت کیفیت آموزش را ارتقا داده اند. کاش مسئولان ما هم مسئولانه عمل کنند...
دکتر م. رضایی
|
-
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
این همه بحث بین دامپزشکها برای چیه ؟؟؟؟؟ چرا تو جامعه پزشکی در مورد جنسیت اینقدر بحث نمی کنند؟ در صورتیکه دندانپزشکی یا خیلی از جراحی ها در پزشکی هم کار سنگینیه اما اگر خانم دکتری این کارهارو به خوبی انجام بده فقط همکارها بهش احترام مضاعف میذارن . فکر کنم این بگومگوها به خاطر بیکاری فراوان و عدم رفاه در بین قشر تحصیل کرده و شرایط بسیار نامطلوب کشورمونه که بیشتر مردم گرفتارشن.
امیدوارم دامپزشکها قدر خودشونو ، رشته و شغلشونو بدونن و این که خانمها در تمام شاخه های این حرفه حضور دارند باعث خوشحالی و سربلندی همه ی ماست.
سید حسن آقایی
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
خیلی کار خوبیه دیگه خانمها رو نگیرن به نظر من خیلی از رشته ها باید مخصوص آقایون باشه خدا رو شکر تازه دارن این موضوع رو متوجه میشن و از بعضی رشته ها خانمها رو حذف کردن امیدوارم به زودی این اتفاق در دامپزشکی و رشته های دیگه هم که آقایون توش موفق تر هستند بیفته . به نظر من از لحاظ شرعی هم ...................
دکتر علی حقیقی
|
-
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
هر چی توی این مملکت می کشیم حقمونه! وقتی خود ما اینقدر ...... و متعصبانه در مورد جنسیت و کار نظر میدیم پس دیگه نباید از پیشرفت و ... حرف بزنیم . در دامپزشکی هیچ فرقی بین کار خانمها و آقایون نیست در جراحی و مامایی ما متخصیصین خانم خیلی خوبی داریم. در کار داخلی که خانمها واقعاً تشخیص های خوبی میدن و به اعتقاد من در کل خانم های دانشجو بسیار بیشتر علاقمند به علم و با سواد تر هستند همانطور که آقایون بیشتر علاقمند به کار هستند و از همان سالهای دوم سوم بجای درس و دانشگاه فقط تو گاوداری و مرغداری میشه پیداشون کرد.
دیگه هم اینقدر بحث رو دختر پسری نکنید زشته ! ما دکترای این جامعه هستیم اگه ما این فرهنگ تساوی حقوق زن و مرد رو نپذیریم از بقیه اقشار جامعه چه انتظاری داریم؟
اگه خانمها براشون کار دامپزشکی سخته به ما مردها چه ربطی داره؟! خودشون عقل دارن شعور دارن رتبه های بالای کنکورن ( چون دانشگاه آزاد خانم نمی گیره) و تصمیم درست رو در مورد شغلشون میگیرن بازم میگم
به ما مردها هیچ ربطی نننننننننننننننننننداره خانها در چه رشته ای تحصیل کنند تا موفق باشند!
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
اقا یا خانم گرامی شما به دانشگاه ازاد توهین می کنید بعد می فرمایید روی سخنم با دانشگاه ازاد و شبانه نیست!!!!!!!!!!!!!!لطفا همین الان به ادرس سازمان سنجش بروید(sanjesh.org)دفترچه انتخاب رشته تجربی را دانلود کنید و ظرفیت دانشگاه دولتی را ببینید بعد اظهار نظر کنید. و لطفا بروید و پذیرش دوره های تخصصی دانشگاهای دولتی را در این چند سال اخیر ببینید تا متوجه شوید چند درصد مربوط به همین دانشجویان دانشگاه ازاد است.بنده دانشجو دانشگاه ازاد هستم و حامی ان. و خودم هم منتقد بر پذیرش این تعداد دانشجو هستم اما نباید تقصیر را به گردن دانشگاه ازاد انداخت...می دانید مشکل کجاست؟ مدیر و گروه دامپزشکی وزارت علوم محکم برخورد نمی کنند چرا همین دانشگاه ازاد جرات ندارد حتی یک دانشجو پزشکی بیشتر از مجوزاش بگیرد چون وزارت بهداشت و مدیرانش جدی هستند؟؟؟! من خودم میپذیرم در دانشکده ما امکانات با ظرفیت دانشجو برابری ندارد اما وقعا دانشکده های دولتی این امکانات را دارند ؟؟؟؟.مثلا بروید و ببینید در ساعاتی که درس های کلینیکی دام های بزرگ در دانشگاه فردوسی هست شرایط چگونه است یا کیس ندارند یا برای 50دانشجو یک گاو وجود دارد . بروید از دانشگاه سمنان و زابل خبر بگیرید.همین امسال در بعضی رشته های تخصصی دانشگاه هایی که در یک رشته کمتر از نصف هیئت علمی دانشگاه تهران را داشتند دقیقا 2برابر دانشجو ظرفیت دادند!!!شما بگویید چه کسی مجوز داده؟؟؟ اگر مدیران تصمیم گیرنده دامپزشکی اقتدار داشته باشند حتی یک دانشجو بدون مجوز وارد دانشگاه دولتی و ازاد نخواهد شد .دانشجو
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
از بزرگوارانی که مخالف حضور خانم ها در رشته های مامایی و داخلی هستند، سوال دارم که احیانا ایشان از دکتر بازرگانی در نظر و رای مستحکم تر تشریف دارند؟؟!!! ایشان علی رغم مخالفت همیشگی با حضور بانوان دامپزشک در فارم هیچ موردی اینجانب و همکاران سراغ ندارند که درباره دکتر برادران نظر منفی داشته باشند و یا حتی به دیده اغماض درباره توانایی و دانش ایشان اظهار نظر کرده باشند. دانشیار دانشکده دامپزشکی
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
سلام. باید به جناب دکتر شریعتی متذکر شم که ایشون بیشترین موارد کاری و شغلی رو به خانمها اختصاص دادن، وبه همین خاطر هست که فرصت های شغلی برای آقایان کم شده. چون خانمها فقط به حقوق آخر ماه خود فکر میکنند و عملا فقط باب میل کارفما عمل میکنند که نتیجه اش این شده که همه کارفرماها علاقه خاصی به دامپزشک خانم دارن!!! و با حقوقهای بسیار پایین کار میکنند که باز هم باب میل کارفرماهاست. همکاران دامپزشک من شما نظر بدهید آیا یک خانم میتواند تخلفات بهداشتی یک کارفرما را به آن گوشزد کند چه برسد به اینکه بتواند جلوی تخلفات را بگیرد؟ ..............
ناشناس
|
-
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۶
0
0
جناب دکتر شریعتی! اگر توانایی انجام کاری را ندارید یا پست اداری شما سد کار شماست لطفا یک مورد را انتخاب کنید. در شهرک صنعتی طوس و مراکز سطح شهر کاردان بجای کارشناس و کارشناس بجای دکتر دامپزشک مشغول بکار کرده اید. آقای دکتر بخود بیایید
khanom dampezeshk
|
-
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
0
0
ba salam. man yek daneshjuye dampeeshki khanom hatam salee akharo be sar mibaram be naare man in bahs kamelan bi manteghe .ma ke nasle tahsil kardeim va roshan fekr bayad bedunim ke harkasi che zan che mard ghodrate entekhab dare va midunim emrue moale bikari dampezeshkan mokhtas zanha nist che besyar kasani ra mishenasam ke dokhtarand va moafagh tar az daneshjuyane pesar,behtare fekri be hal vorudihaye dampezeshki konim ta inghadr nasle bikar nadashte bashim na inke mesle sad sal ghable va ye keshvare aghaab mande az jensiat harf bezanim
کارشناس دامپزشکی
|
-
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
0
0
دکتر جان عدد بده، عدد بده، آمار بده ولی چه مشکلی رو حل میکنه؟
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
دکتر شریعتی دوست عزیزم چقدر پیر و شکسته شدی بابا ول کن این مسوولیت زندگی کن
دکتر دامپزشک
|
-
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
0
0
دکتر عزیز چقدر شما حسن انجام وظیفه دارید!!! من نگران سلامتی شما هستم دکتر جون، یه خورده به زندگیت برس!!!
م
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
0
دامپزشکی در ایران یک شوخی دردناک است
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
0
0
از زحمات دکتر شریعتی کمال تشکر را داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
0
0
سلام خدمت دکتر شریعتی یک دکتر خوب به منطقه جغتای بفرستیت اینجا دکتر خوب ندارد
نظر شما
ادامه