کد خبر: ۱۰۲۷۴

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از تحقق صد در صدی مصوبات و خدمات دولت در بخش دامپزشکی خبر داد.

رضا عامری در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل دامپزشکی استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: آگاهی مردم از خدمات صورت گرفته توسط دولتمردان آنها را در برابر تهدیدها و تحریم ها مقاوم کرده و بی شک نقشی موثر در همکاری و همدلی آنها با مسئولان نظام خواهد داشت.

وی افزود: همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد ملت از آن، از عوامل ثبات و اقتدار نظام است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

مدیرکل دامپزشکی سمنان با بیان اینکه احداث و تجهیز ساختمان آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی از جمله مصوبات دور اول سفر استانی دولت در استان سمنان است، گفت: در دور دوم سفر نیز چهار دستگاه خودرو و دو دستگاه پست قرنطینه سیار از محل اعتبارات ملی توسط سازمان دامپزشکی خریداری و تحویل استان سمنان شده است.

وی به مناسبت هفته دولت گفت: برای اجرای این مصوبات شش میلیارد و 400 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

عامری در پایان خاطر نشان کرد: هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.
 

نظر شما
ادامه