کد خبر: ۱۰۴۹۱

حکیم مهر - عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مدیریت نامناسب شرکت پشتیبانی امور دام در یکسال اخیر گفت: بیشترین مشکلاتی که در حوزه دام و فرآورده‌های دامی داریم از زمان انتقال وظایف به وزارت صنعت آغاز شده است چرا که این وزارت تخصص کافی برای اداره امور و نظارت کافی بر امور مربوط به دام و کشاورزی ندارد.

دکتر علی ایرانپور افزود: مدیریت کنونی این نهاد توانایی لازم برای اداره شرکت پشتیبانی امور دام را ندارد و ضعف‌های شدید وی باعث ناتوانی در اداره و مهار گرانی‌های اخیر ازجمله گرانی مرغ و مواد لبنی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا با طرح انتزاع و محول کردن وظایف جهاد کشاورزی به این وزارتخانه مشکلات این حوزه را مدیریت کرده و ضعف‌ها را از بین ببریم.

نماینده مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به تجربه جهاد سازندگی بر مدیریت شرکت پشتیبانی علوم دام این شرکت باید به جایگاه اصلی خود منتقل شود تا مشکلات این حوزه نیز برطرف شود.

ایرانپور تصریح کرد: کارگروه مشترکی میان کمیسیون کشاورزی، صنعت و امور اجتماعی تشکیل شد که در حال رسیدگی به موضوعات حوزه کشاورزی و تداخل وظایف دو وزارتخانه کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت است و بررسی طرح بازگرداندن شرکت پشتیبانی علوم دام به وزارت جهاد کشاورزی ظرف یک ماه به اتمام رسیده و در صحن مجلس مطرح می‌شود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه