کد خبر: ۱۰۵۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - یکی از دانشجویان دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد در یادداشتی که برای مدیرمسئول حکیم مهر ارسال نموده نوشته است :

" با سلام و خسته نباشید

من و گروهی از دانشجویان ورودی 87 شبانه دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد اکنون با مشکلی مواجه شده ایم که کم لطفی مسئولین محترم دانشگاهی و سیستم غلط آموزشی این رشته(دامپزشکی) دلیل آن است.
در تاریخ 27/6/91 در این دانشکده آزمون جامع پیش درمانگاهی و علوم پایه برگزار شد که در نهایت نا باوری 42 درصد شرکت کنندگان نتوانستند حد نصاب قبولی را کسب کنند ! این آمار قبولی در تمام آزمون های از این دست مثل آزمون علوم پایه دانشجویان پزشکی ، دندان پزشکی ، داروسازی و حتی در سایر دانشکده های دامپزشکی کشور بی سابقه است !
دلایلی که باعث شده اکنون ما با این مشکل مواجه شویم :
_ درون دانشکده ای بودن این آزمون و عدم نظارت دقیق دانشگاه و وزارت علوم بر این آزمون.
_ عدم وجود قوانین کشوری جامع و دقیق برای برگزاری این آزمون.
_ غیر استاندارد بودن این آزمون از نظر تعداد سوالات ، حد نصاب قبولی و کیفیت سوالات .

از شما مسئولین محترم سایت به عنوان بخشی از شبکه خبری کشور خواستارم با پوشش خبری از این مشکل دانشجویان که سال به سال دانشجویان بیشتری را درگیر خود میکند ، به رسالت خبری خود عمل کرده و مارا کمک کنید. "

 

از مسئولین محترم دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد انتظار می‎رود پاسخ مناسب و مستدلی به این انتقاد جهت تنویر افکار عمومی و به ویژه دانشجویان محترم آن دانشکده ارائه نمایند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
dr doctor
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
salam.man waghean baratun motasefam wa narahat shodam.enshhala oodtar eterazetun be jayi berese.ama azina ziade too daneshkadeha......
نظر شما
ادامه