کد خبر: ۱۰۵۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - رییس سازمان دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر ورود گوشت آلوده به کشور نداشته‌ایم، گفت: فعلا برنامه‌ای برای قطعه‌بندی گوشت مرغ نداریم.

دکتر سید محسن دستور اعلام کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر ورود گوشت آلوده به کشور نداشته‌ایم و آنچه از مبادی رسمی کشور وارد می‌شود تحت نظارت بهداشتی و شرعی از کشور مبدا بوده و پس از ورود به کشور نیز با انجام آزمایشات بهداشتی و سلامتی به مهر تایید سلامت دامپزشکی ممهور می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به کنترل‌ها و نظارت‌هایی که صورت می‌گیرد قطعا از ورود محموله‌هایی که آلوده باشند، جلوگیری خواهد شد و تاکنون گوشت آلوده‌ای وارد کشور نشده است.

به گفته دستور عمده گوشت وارداتی از کشور برزیل انجام می‌شود.

رییس سازمان دامپزشکی کشور افزود: میزان واردات گوشت قرمز طبق آنچه وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی می‌کند، انجام می‌شود و سازمان دامپزشکی موظف است بر آنچه وارد کشور می‌شود از مبدا تا مقصد را کنترل و نظارت بهداشتی و شرعی داشته باشد.

وی درباره‌ اجرایی‌شدن طرح قطعه‌بندی گوشت مرغ در کشور اظهار کرد: با توجه به این‌که بازار مرغ شرایط متعادلی نداشته فعلا برنامه‌ای برای قطعه‌بندی گوشت مرغ نداریم.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک74
|
-
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
0
دکتر دستور انگار خبر ندارند؟؟!!! که مرغ در مراکز بسته بندی تحت نظارت مسئولین فنی بهداشتی قطعه بندی شده و بصورت بسته بندی در مراکز فروش عرضه می گردد.واقعا جای بسی تاسف است.البته شاید هم منظور ایشان فقط ؟؟؟!!!تهران بزرگ است که باز جای تاسف بیشتر دارد.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
0
0
ما هم باور كرديم وادله اي در بنادر كشور هم وجود ندارد راحت بخوابيد كه رياست محترم سازمان و تيمشان بيدارند
ناشناس
|
-
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
0
0
آقای دکتر دستور عزیز
..........شاید برخی موارد را نمی دانید و یا به شما اطلاعات درست نمی دهند.در بنادر کشور بویژه بندر شهد رجایی در خصوص تایید و ترخیص محموله های گوشت منجمد برزیلی یا دستورالعمل ها را نمی دانند و یا سلیقه ای قضاوت می کنند.لطفا به بازرسی ماموریت دهید بررسی دقیقی انجام دهدوقطعا به نتایج ارزشمندی خواهید رسید.
دكترحقگو
|
-
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
0
بقول مشهديها يره يا مودوني نمگي يا ايكه اصلا نومودوني. مي شود بفرماييد محموله هاي مرغ وارداتي از اوكراين با بقاياي راديو اكتيو جز دسته بندي گوشتهاي آلوده هستند يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر نيستند كه خوب اصلن نومودوني يا اينكه هستند كه از مصاديق مودوني و نميگي
نظر شما
ادامه