کد خبر: ۱۰۵۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - مدیرکل اداره‌کل دامپزشکی استان اردبیل از ایجاد شعبه رسیدگی به تخلفات و جرایم دامپزشکی در دادگستری این استان خبر داد.

دکتر «صادق صالحی» در جلسه برنامه‌ریزی ارتقای فرهنگ استفاده از فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در استان اردبیل تصریح کرد: این امر سبب اخذ نتیجه مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پرونده‌های ارجاعی و بازدارندگی مؤثر و وحدت رویه و یکسان‌سازی احکام صادره در حوزه تخلفات دامپزشکی شده است.

وی گفت: اشرافیت کامل قاضی صادرکننده رای به موضوعات تخلفات بهداشتی دامپزشکی، جلوگیری از ارجاع این گونه پرونده‌ها به شعب متعدد دادگستری در اردبیل، کاهش چشمگیر تخلفات بهداشتی در حوزه‌ی عرضه فرآورده‌های خام دامی و همچنین عدم کشتار غیرمجاز دام در استان از دیگر نتایج ایجاد این شعبه است.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل در ادامه از اجرای طرح‌های ساماندهی و اصلاح ساختار کشتارگاه‌های دام و طیور برای ارتقاء کیفی تولید و سلامت فرآورده‌های خام دامی در استان خبر داد.

صالحی یادآور شد : فرهنگ استفاده از فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در استان به طور چشمگیری افزایش یافته و این نقطه قوت دامپزشکی است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
0
حکیم مهر بعد چند ماه متوجه نیستی دکتر صالحی دیگه سرپرست نیست بلکه چند ماهی میشه حکیم مدیر کل را دریافت کرده اند یه کمی دقت کن ......
حکیم مهر
|
-
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
0
با سلام و تشکر از دقت شما - خبر مربوط به خبرگزاری ایسنا بوده است با این حال تذکر شما صحیح می باشد.
مواد خام
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۵
0
0
در خیلی از شهر های کوچک ..... قصابان متخلف به دادگاه معرفی نمی شوند
نظر شما
ادامه