کد خبر: ۱۰۶۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها به انسان پیشگیری می کند و مستقیم با سلامت انسانها رابطه دارد و این خدمتی که جامعه دامپزشکی انجام می دهد خدمت به بشریت است که اهمیت این موضوع را باید مسئولین به آن توجه داشته باشند...

حکیم مهر - در دومین روز از هفته دامپزشکی ، مدیر کل ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از کارکنان دامپزشکی استان همدان در دفتر آیت ا... محمدی ، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان حضور یافتند.
در این دیدار آیت ا... محمدی با اشاره به آیات مبارکی از قرآن مجید درخصوص غذای حلال گفت : اهمیت غذای حلال در سلامت جسمی و روحی انسانها موضوعی است که هم اکنون در کشورهای اروپائی و غیر مسلمان نیز به آن توجه دارند اما در کشور ما که جمهوری اسلامی است باید خیلی بیشتر به آن توجه شود .
نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان در ادامه افزود : شغل دامپزشکی یک شغل مقدس است که با کار خود از انتقال و انتشار بیماری ها به انسان پیشگیری می کند و مستقیم با سلامت انسانها رابطه دارد و این خدمتی که جامعه دامپزشکی انجام می دهد خدمت به بشریت است که اهمیت این موضوع را باید مسئولین به آن توجه داشته باشند و با دقت این کارها انجام شود تا جامعه ای سالم و تندرست داشته باشیم.
در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان همدان خلاصه ای از فعالیتهای دامپزشکی را تشریح کرد و حجت الاسلام رسولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی نیز عمده فعالیتهای دفتر نمایندگی را در مورد نظارت بر ذبح شرعی دام و طیور به استحضار امام جمعه همدان رساند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
Belakhare.....................
نظر شما
ادامه