کد خبر: ۱۰۶۵۶

حکیم مهر - استاندار خراسان رضوی در جمع مدیران دامپزشکی استان اظهار داشت: هدف اصلی دامپزشکی تامین سلامت مردم است. 
این جمله، بخشی از سخنان دکتر صلاحی، استاندار خراسان رضوی بود که در دفتر وی در ساعات پایانی یازدهم مهرماه، خطاب به 27 نفر از فعالان دامپزشکی استان بیان شد.
ساعت 22 سه شنبه 11 مهرماه، مدیر کل دامپزشکی استان در راس هیئتی متشکل از معاون فنی، رئیس دانشکده دامپزشکی مشهد، رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شمال شرق، اعضای شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی، مدیران فنی و ستادی اداره کل، منتخبان بازنشستگان دامپزشکی در دفتر استاندار حاضر شدند تا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، گوشه ای از مشکلات بخش های تحت پوشش خود را عنوان کنند.
دکتر ازغدی مدیر کل دامپزشکی استان، بخشی از توانمندی های دامپزشکی را بیان و از مرکز بررسی بیماری های دامی گلمکان به عنوان مرکزی منحصر بفرد نام برد که در صورت بهره برداری کمک شایانی به روند تشخیص بیماری های دامی در منطقه خواهد نمود.


پس از بیان مشکلات و گزارش فعالان دامپزشکی استان که نزدیک به 60 دقیقه به طول انجامید،  دکتر صلاحی با تبریک روز ملی دامپزشکی، اظهار داشت: وقتی مردم فرآورده ای را خرید می کنند قادر به تشخیص سلامت آن نیستند و این موضوع توسط شاغلین و کارشناسان دامپزشکی قابل انجام است که نتیجه آن سلامت مردم و ارتقای امنیت غذایی آحاد جامعه خواهد شد.
وی با اشاره به سختی کار دامپزشکی اظهار داشت: کار با انواع دام و مواجه شدن با بیماری ها بسیار سخت است ولی تمام این ها به عشق خدمت به مردم آسان می شود .دکتر صلاحی، فلسفه وجود دولت ها و مسئولان را خدمت به مردم دانست.
استاندار خراسان رضوی قول مساعد داد تا نسبت به رفع مشکلات نیرو و معضلات مالی دامپزشکی استان و بخش های وابسته تا حد امکان با توجه به شرایط مساعدت لازم را انجام دهد.
وی خواستار آن شد تا در شرایط فعلی، منابع موجود برای خدمت رسانی به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و هیچ خللی در ارائه خدمات صورت نپذیرد.
این دیدار در ساعت 23:30 به اتمام رسید.

 

نظر شما
ادامه