کد خبر: ۱۰۶۷۳

حکیم مهر - فرماندار کرمان گفت: فعالیت و تلاش دامپزشکان و دامپزشکی موجب ارتقا امنیت غذایی جامعه می‌شود.
بهنام سعیدی در مراسم روز ملی دامپزشکی در جمع دامپزشکان اظهار داشت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته را محکوم می‌کنیم.

وی ابراز داشت: آمریکا به دروغ دایه‌دار دمکراسی‌، حقوق بشر و مدافع ملت‌ها است و با این فیلم سراسر ننگینی که ساخت هویت خود را برای جهانیان به اثبات رساند و امروز شاهد هستیم در همه دنیا پرچم آمریکا به آتش کشیده می شود.

سعیدی افزود: روز ملی دامپزشکی در حقیقت فرصت مغتنمی است تا به جایگاه والا و با‌ارزش‌ دامپزشکی‌ پی ببریم، آنها سربازان گمنامی هستند که ما فعالیت‌های آن‌ها را در بیابان‌ها، مزارع و ... نمی‌بینیم به نوعی همه آحاد جامعه مدیون زحمات دامپزشکان هستند.

وی عنوان کرد: دامپزشکی که به وظایف قانونی خود خوب عمل کند، می‌تواند تاثیر خودش را نه تنها در بهداشت و سلامت داشته باشد، بلکه اگر ما امنیت می‌خواهیم این امنیت به نوعی مرتبط با امنیت غذایی است.

سعیدی گفت: اگر امروز رشد سیاسی، اقتصادی را در جامعه ‌انتظار داریم، نیازمند امنیت غذایی هستیم و اگر آرامش‌ جامعه را طالب هستیم آن هم نشات گرفته از دامپزشکی است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم از خانواده شهید محمد‌حسین زنگی‌آبادی و شهید ماشاءالله یوسف‌زاده‌ از کارمندان اداره دامپزشکی تقدیر به عمل آمد.

همچنین تعدادی‌ از کارمندان نمونه اداره کل دامپزشکی استان کرمان و شهرستان‌های تابعه تقدیر شدند.

 

نظر شما
ادامه