کد خبر: ۱۰۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، دکتر علی ایرانپور اظهار داشت: طرح استیضاح صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی با ۳۴ امضا، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مهمترین علت استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و همین طور نبود حمایت های لازم از کشاورزان است که وی باید نسبت به این مسایل پاسخگو باشد.

وی اظهارداشت: با توجه به مشکلات بوجود آمده در حوزه محصولات کشاورزی و دامی و نابسامانی در بازار این کالاها، در ماه های اخیر تذکرات کتبی و شفاهی بسیاری از سوی نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی داده شده است.

این دامپزشک تأکید کرد: با توجه به تذکرات کتبی و شفاهی متعددی که از سوی نمایندگان طی ماه های اخیر به وزیر جهاد کشاورزی داده شده و نمایندگان نیز با بی اعتنایی وزیر روبرو شده اند، بنابراین طرح استیضاح خلیلیان با ۳۴ امضا تنظیم و تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از سوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تقدیم هیأت رئیسه شده است، انتظار می رود هیأت رئیسه  پس از بررسی های لازم، آنرا در دستور کار صحن علنی قرار دهد.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
دکتر ایرانپور خیلی تازه نفسه چه خبره هرکی کمی تفکر کنه میفهمه نابسامانیها به علت افزایش قیمت دلار و بر داشتن یارانه هاست
ناشناس
|
-
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
اخه علی اقا گرانی دلار و تحریمها چه ربطی به خلیلیان داره
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
با ....... كه انجام ميشود بعيد است كه به نتيجه برسد
نظر شما
ادامه