کد خبر: ۱۰۷۶۹

حکیم مهر - عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط اقتصادی من مخالف هر استیضاحی بخصوص استیضاح وزیر کشاورزی در مجلس هستم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایانا با بیان این مطلب که امروزه در جامعه استیضاح به معنی برکناری معنا می شود گفت: معنای استیضاح این نیست که فرد با استیضاح فورا برکنار می شود بلکه این است که ابهامات و سوالاتی است که در ذهن بسیاری از نمایندگان وجود دارد و می خو اهد برای تنفیر افکار عمومی سوالاتی را مطرح  و نماینده به آنها پاسخ دهد و اگر پاسخ ها قانع کننده نبود استیضاح که به معنای برکناری است .
وی با بیان این مطلب که شرایط موجود باید شرایط همکاری و تعامل باشد و به دنبال آرامش باشیم گفت:در این شرایط اقتصادی من مخالف هر استیضاحی در مجلس هستم.
حسینی در ادامه بیان کرد:در استیضاح وزیر ورزش هیئت رئیسه مخالف اعلام وصول طرح استیضاح بود اما حفظ شان جایگاه مجلس در اختیار  هیئت رئیسه است لذا در زمینه بیان طرح انتزاع منتظر اعلام گزارش کمیسیون مشترک در زمینه طرح انتزاع است.
نماینده اهواز در خانه ملت اظهار داشت:بعد از اعلام نظر تخصصی کمیسیون تخصی و کمیسیون مشترک طرح انتزاع در صحن علنی مطرح خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:طبیعی است که کارهای تخصصی در طرح انتزاع به وزارت خانه های تخصصی برمی گردد و در بخش کشاورزی در وزارت خانه مربوطه با نگاه ویژه به این بخش توجه می شود.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه