کد خبر: ۱۱۰۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری‌ و رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی ‌معاونت ریاست جمهوری ‌در بازدید از اداره کل دامپزشکی استان کرمان با شرح وظایف و سختی کار دامپزشکی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، در این بازدید معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری و رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری ‌به همراه معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور از تمام مجموعه فنی آزمایشگاهی اداره کل دامپزشکی استان کرمان بازدید کردند.

این هیئت نمایندگی پس از بازدید از آزمایشگاه مرجع، مجموعه فنی اداری ‌و درمانگاه مرجع در جلسه‌ای‌ با حضور مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی استان کرمان با وضعیت ساختار سازمانی، مشکلات، سختی کار و کاستی‌های این مجموعه آشنا شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در این نشست به ارائه گزارشی از وضعیت دامپزشکی استان کرمان‌ و سایر مدیران ستادی به تشریح شرح وظایف ادارات مختلف در شهرستان‌ها و مرکز استان پرداختند.

یکی از بحث‌های مهم ذکر شده در این نشست پایین بودن میزان حقوق و دستمزد کارکنان دامپزشکی با وجود تمام مخاطرات و سختی‌های کار این رشته بود.

عظیمی معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و حاج‌اکبری مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان دامپزشکی کشور توضیحات تکمیلی خود را ارائه کردند.

اکبری معاون امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری با قدردانی از توضیحات مفصل و کامل مجموعه دامپزشکی بر پایین بودن حقوق و دستمزد این مجموعه بر اساس مدارک ارائه شده تأکید کرد.

ساوجبلاغی رئیس گروه امور ساختارهای سازمانی معاونت توسعه ریاست جمهوری ‌نیز از لزوم شناخت بیشتر جامعه نسبت وظایف و سختی کار دامپزشکی تاکید کرد و گفت: برای افزایش این شناخت باید ساختار روابط عمومی مجموعه دامپزشکی کشور مورد پشتیبانی بیشتر قرار گیرد.

پس از این جلسه هئیت نمایندگی ریاست جمهوری در بازدید از یک گاوداری و یک باشگاه سوارکاری از نزدیک با سختی کار دامپزشکی و مراحل عملی انجام تست سل و مشمشه آشنا شدند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر عسکرپور
|
-
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
0
جناب دکتر عسکرپور / با سلام و احترام / ظاهراً متن خبر را به درستی مطالعه نفرموده اید. در متن خبر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کرمان ذکر شده است! - حکیم مهر

با سلام و عرض تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید غدیر. ... منبع این خبر خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان است.
معمولان رسم خبر نویسی حرفه ایی بر ذکر دقیق منبع می باشید. به طوریکه شما در تمام اخبار همیشه با ذکر دقیق منبع خبر عمل می نمودید ولی در این خبر فراموش شده است.
دکتر عسکرپور
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۳
0
0
سلام جناب دکتر حق با شما بود من عادت کردم در سایت حکیم مهر منابع خبر رو به طور کامل بالای خبر ببینم و چون متن خبر رو قبلاً خودم کار کرده بودم خبرو نخوندم ببخشید
نظر شما
ادامه