کد خبر: ۱۱۱۹۱

حکیم مهر - فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت : خدمت کارکنان دامپزشکی در این شهرستان ارزشمند است ، زیرا سرپل ذهاب قدمگاه شهداء و خدمت در این شهرستان عبادت است.
مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه به منظور بازدید از شبکه دامپزشکی شهرستان سرپل ذهاب چهارشنبه گذشته راهی این شهرستان شد و علاوه بر دیدار با کارکنان دامپزشکی با فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز دیدار نمود.


در ابتدا دکتر پرور ضمن تشکر از حمایت های همیشگی فرمانداری سرپل ذهاب از  فعالیت های دامپزشکی در این شهرستان گفت : بدلیل مرزی بودن و پراکندگی تراکم دامی این شهرستان ، با کمبود نیرو و خودرو مواجهیم و امیدواریم فرمانداری و جهاد شهرستان که همیشه یاری رسان دامپزشکی بوده اند بیش از پیش دامپزشکی سرپل ذهاب را یاری و حمایت نمایند.
وی افزود : در بحث کشتارگاهی نیز تیم نظارت بهداشتی سرپل ذهاب خوب عمل نموده و بدون شک این خدمات مرهون حمایت دستگاه هایی چون فرمانداری و جهادکشاورزی این شهرستان می باشد.
دکتر پرور با اشاره به نقش دامپزشکی در سلامت و بهداشت مواد غذایی با منشاء دامی گفت : بدون شک در استان و همچنین شهرستان سرپل ذهاب ظرفیت های خوبی در زمینه کشاورزی و دامداری وجود دارد و ما باید از همه این ظرفیت ها بنحو مطلوبی استفاده کنیم.
وی در پایان با اشاره به معضل قاچاق دام با توجه به مرزی بودن این شهرستان در شرایط کنونی ، خواستار حمایت بیشتر فرمانداری و سایر دستگاههای مرتبط به منظور حفظ سرمایه های دامی و ارتقاء بهداشت عمومی مردم شد .
فرماندار سرپل ذهاب نیز با تقدیر از عملکرد شبکه دامپزشکی سرپل ذهاب در جهت تحقق اهداف بهداشتی گفت : خدمت کارکنان دامپزشکی در این شهرستان ارزشمند است ،زیرا سرپل ذهاب قدمگاه شهداء و خدمت در این شهرستان عبادت است.
میرزا پیرو با اعلام اینکه شهرستان سرپل ذهاب دارای حدود 85هزار نفرجمعیت و برخوردار از تنوع آب و هوایی ، بافت جمعیتی و همچنین مذاهب مختلف را در خود جای داده است ، گفت : در بحث قاچاق دام و مشکلات ناشی از آن این مشکل جزء برنامه های اصلی و موضوعات مطرح شده در جلسات مختلف شهرستان ونیز در دستور کار شورای تامین است و مرزها کاملا مسدود بوده و نیروهای مرزبانی آماده اند که با این پدیده برخورد کنند وما با تمام توان در پی جلوگیری از انتقال دام به خارج از مرزها هستیم .
مدیرکل دامپزشکی پس از دیدار با فرماندار ، با مهندس عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرپل ذهاب نیز به دیدار و گفتگو پرداخت .
مهندس عباسی نیز ضمن خوشامدگویی ، از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط شبکه دامپزشکی شهرستان تقدیر بعمل آوردو گفت : همیشه آماده همکاری با دامپزشکی بوده و آنرا جدا از خود نمی دانیم .
وی با توجه به اینکه اقتصاد این منطقه به کشاورزی و خصوصاً دامپروری وابسته است گفت : بحمداله عملکرد دامپزشکی در این منطقه رضایت بخش بوده و ما نیز با تمام توان و امکانات موجود از فعالیت های پیشگیرانه بهداشتی و نظارتی دامپزشکی حمایت می کنیم چرا که این حمایت درواقع حمایت از سلامت و بهداشت عموم مردم است.
شایان ذکر است در ابتدای ورود به این شهرستان مدیرکل دامپزشکی با کارکنان این شبکه به گفتگو پرداخت و از خدمات آنان تقدیر بعمل آورد و در پایان نیز کارکنان به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.

 

نظر شما
ادامه