کد خبر: ۱۱۲۰۵

حکیم مهر - رئیس شبکه دامپزشکی آبادان گفت: با همت بازرسانی شبکه دامپزشکی آبادان بیش از سه تن مرغ منجمد توسط این شبکه در شهرستان آبادان منهدم شد.
مهدی آقالر اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال افزون بر 377 تن مرغ منجمد و 426 تن تخم مرغ به صورت ثبت در سامانه و سایت سازمان دامپزشکی که بر روی همه آن‌ها کنترل کیفی و بهداشتی انجام شده، وارد شهرستان شده است.

وی افزود: بارزسان شبکه دامپزشکی شهرستان آبادان در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و رفع مشکلات بهداشتی آنها در زمینه‌های مرتبط از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و به بهترین شکل کار خود را انجام می‌دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی آبادان با اشاره به انهدام بیش از سه تن مرغ منجمد در شهرستان، خاطرنشان کرد: این محموله به هنگام ورود به آبادان توسط کارکنان دامپزشکی شناسایی شده و به دلیل عدم رعایت زنجیره بهداشتی و شرایط نامناسب کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: محموله مذکور بلافاصله بر اساس قوانین سازمان دامپزشکی نمونه برداری شده و به آزمایشگاه مرجع در اهواز انتقال داده شد.

آقالر ادامه داد: با توجه به اینکه جواب آزمایشگاه اهواز مبنی بر آلودگی میکروبی این محموله مثبت بود پس از حکم دادگستری و گذراندن مراحل قانونی، سه تن مرغ منجمد کشف شده انهدام و سوزانده شد.

وی در پایان گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان آبادان در راستای تأمین امنیت بهداشتی گوشت مصرفی شهروندان تمام نکات مورد نیاز و اصولی را در نظر گرفته و با متخلفان این امر برخورد قانونی می‌کند.

 

نظر شما
ادامه