کد خبر: ۱۱۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - جدیدترین شماره فصلنامه علمی، خبری و آموزشی راهنمای دامپزشکی ویژه تابستان و پاییز توسط شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان منتشر شد.

سخن سردبیر، گفتگو با دکتر فریبرز شریفیان، مروری بر بیماری مشمشه، مواردی از هاری در دام‌های اهلی و وحشی، روش‌های نوین تولید، بسته بندی و نگهداری، اخبار نظام دامپزشکی و اداره کل دامپزشکی و  تازه‌های دامپزشکی برخی از عناوین منتشر شده در شماره جدید فصلنامه راهنمای دامپزشکی است.

علاقمندان به تهیه این فصلنامه می‌توانند با دفتر شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان به شماره 5249487- 0311 تماس حاصل نمایند.

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات دانشجویان دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات انتقال دانشکده از شهریار به واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را خواستار شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در تماس با خبرگزاری مهر اعلام کردند که به دلیل کمبود امکانات و نا امن بودن منطقه ای که دانشکده آنجا مستقر است، خواستار بازگشت به واحد علوم تحقیقات هستند.

نبود سرویس ایاب و ذهاب

به گفته دانشجویان دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات، برای رفتن دانشجویان به دانشکده سرویسی وجود ندارد و مجبورند از هر نقطه ای خود را به میدان آزادی رسانده و از آنجا خود را به دانشکده برسانند که این مساله باعث می شود وقت شان ساعت ها در مسیر دانشگاه تلف شود.

 

خبر مرتبط :


 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک همکار
|
-
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
دکتر لطفی زاده بزرگوار، لطف فرموده وضعیت مجله نظام دامپزشکی را نیز پیگیری نمایید. جنابعالی بارها در خصوص آبونمان مطالبی را مرقوم نموده اید. جدا از این موضوع، ماهنامه نظام دامپزشکی گویا به دو ماهنامه بدل گشته است. به عبارتی آبونمان 12 شماره دریافت شده، اما فروردین و اردیبهشت، مرداد و شهریور و احتمال قریب به یقین مهر و آبان، به جای دو شماره، در یک شماره خلاصه گردیده است. البته مهر و آبان تاکنون چاپ نشده است. فکر نمی کنم دریافت آبونمان ماهیانه و چاپ دو ماهنامه از نظر اخلاقی صحیح باشد.
نظر شما
ادامه