کد خبر: ۱۱۴۲۴

حکیم مهر - رئیس دانشکده دامپزشکی آمل گفت: زمین دانشکده دامپزشکی آمل در انتظار رای کمیسیون ماده 21 استان است.
اکبر حاجی‌زاده در ستاد پیگیری مصوبات سفر هیات دولت به مازندران با بیان اینکه بیش از دو میلیارد تومان اعتبار عمرانی در حساب دانشگاه مازندران در انتظار واگذاری زمین به دانشکده دامپزشکی است، بیان کرد: هنوز زمین این دانشکده تحویل نشده است.

وی با اشاره به اینکه سند زمین مورد نیاز به نام این دولت صادر شده است، افزود: این زمین باید در مراحلی در اختیار دانشکده قرار گیرد.

حاجی‌زاده با اعلام اینکه تحویل این زمین در انتظار رای کمیسیون ماده 21 استان است، گفت: ساخت این دانشکده بخش مهمی در توسعه دانشکده‌های شهرستان است.

رئیس اداره مخابرات آمل نیز در این جلسه با اعلام اینکه تمامی مصوبات سفر دولت در مازندران در این شهرستان اجرایی شده است، افزود: این مصوبات به صورت 100 درصدی انجام شده است.

حمیدرضا سلطانی با اشاره به اینکه در سفر سوم هیات دولت به آمل 11 پروژه مشترک مخابراتی میان شهرستان‌های مازندران به تصویب رسید، اظهار داشت: آمل در اختصاص 19 میلیارد ریال اعتبار به طرح ملی شبکه مخابراتی سهم داشت که اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در این رابطه جذب شد.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در سال 90 اجرایی شد، یادآور شد: در مصوبه سفر سوم هیات دولت به مازندران شش میلیارد ریال برای توسعه لینک رادیویی سراسر کشور اختصاص یافت که سهم یک میلیارد و 500 میلیون ریالی این شهرستان جذب و این پروژه نیز به صورت 100 درصدی انجام شد.

در این جلسه بر جذب هر چه سریع‌تر اعتبارات مصوبات سفر هیات دولت تاکید شد و مقرر شد مدیران برای به اتمام رساندن مصوبات سفر تا پایان دولت دهم تلاش کنند.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه