کد خبر: ۱۱۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - هشتادمین شماره ماهنامه نظام دامپزشکی ویژه آذر و دی‌‌ماه 1391 با امتیاز بازآموزی منتشر شد.
این شماره از ماهنامه نظام دامپزشکی به ویژه‌نامه بزرگداشت استاد دکتر علی اسلامی به مناسبت تجلیل از ایشان در دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی اختصاص یافته است. در این شماره علاوه بر پیام دکتر آقامیری به‌مناسبت تجلیل از استاد دکتر اسلامی، زندگی‌نامه و شرح فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استاد دکتر علی اسلامی، مطالب و خاطراتی از استادان دکتر شیمی،‌ دکتر نادعلیان، دکتر مخیر، دکتر رهبری، دکتر موبدی، دکتر محبعلی، دکتر حسینی، دکتر شایان، دکتر نبیان، دکتر رنجبر بهادری، دکتر مشگی، دکتر چنگیزی و دکتر سلیمی‌بجستانی درج شده است.

مقاله‌ بازآموزی این شماره "آناپلاسموز در نشخوارکنندگان" می‌باشد که برای دارندگان مدرک دکتری و بالاتر 2 امتیاز بازآموزی در پی خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در دوره‌های بازآموزی غیرحضوری این شماره از ماهنامه نظام دامپزشکی می‌توانند با شماره تلفن 61061119-021 تماس حاصل نمایند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
0
0
با سلام

مدیر مسئول محترم وب سایت حکیم مهر

احتراما خواهشمند است در خصوص چاپ نامنظم ماهنامه نظام دامپزشکی نیز اطلاع رسانی نمایید.
نشریه نظام دامپزشکی یا به عبارتی گاهنامه آن!! این روزها به دوماهنامه بدل گشته است. فروردین و اردیبهشت، مرداد و شهریور، مهر و آبان و آذر و دی به جای 8 مجلد در 4 شماره خلاصه گردیده اند.
این در حالی است که مشترکان نشریه مزبور هزینه 12 شماره در سال را پرداخت نموده اند.
از جنابعالی که واجد اطلاعات فقهی نیز می باشید انتظار می رود رویه نادرست و غیر اخلاقی نشریه مذکور را تحت یک لید خبری به اطلاع عموم بینندگان برسانید.
مطمئنا، پرداخت گزینشی و برجسته نمودن برخی موارد خاص، تنها وظیفه مرکز مجازی پژوهشهای راهبردی دامپزشکی که جنابعالی موسس آن می باشید نیست.
جنابعالی می بایست به تمامی مشکلات و نواقص موجود به دید یکسان پرداخته و هر یک را به نحو مقتضی اطلاع رسانی کنید.
در انتها از زحمات جنابعالی سپاسگزاری نموده و آرزومند اعتلای روزافزون وب سایت حکیم مهر می باشم
با سپاس
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
حکیم مهر لطفا در مورد خق عضویت 50000 هزار تومنی نظام دامپزشکی هم چیزی بگین !! در سازمان نظام مهندسی مجله ای که در میاد بصورت رایگان و ماهانه به ادرس اعضاء ارسال میشه و سر سال هم سر رسید سال جدید هم همراه با هدایای سال نو برا اعضا میفرستن درحالی که حق عضویت 30000 تومنی دارن ما 50000 هزار تومن حق عضویت میدیم دریغ از یه کارت پستال 100 تومنی که لااقل بدونبم 50000 هزار تومن پول زور نیست !!
نظر شما
ادامه