کد خبر: ۱۱۴۳
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

حکیم مهرمعاون برنامه ریزی و پشتیبانی سازمان نظام دامپزشکی در گفتگو با حکیم مهر ضمن تبیین سوابق تدوین آئین‌نامه نظارت بهداشتی به هزینه های زیادی که این سازمان برای اجرای این طرح متقبل شده اشاره کرد و افزود : در فاز اول، کشتارگاهها ، مراکز بسته بندی و سردخانه ها در اولویت این طرح قرار دارند.

 

دکتر رامین سلامتی با بیان سیر تدوین و تصویب آئین نامه نظارت بهداشتی به تلاشهای سازمان دامپزشکی اشاره کرد و گفت : از برکات دولت نهم تصویب این آئین نامه در هیأت وزیران بود و قطع رابطه مالی ناظر بهداشتی و کارفرما از اهداف مهم آن بوده است.

معاون سازمان نظام دامپزشکی همچنین این سازمان را با تأکید بر قید غیردولتی بودن ، مجری دستورالعملهای سازمان دامپزشکی دانست و با اعلام آمادگی برای اجرای مفاد آئین نامه نظارت بهداشتی ماده 19 در تمام کشور اظهار داشت : با بکارگیری متخصصین تأمین نیروی انسانی ، تأسیس شرکت نظام سبز سلامت و استقرار سامانه آنلاین و با توجه به ثبت مشخصات ناظرین بهداشتی آمادگی اجرای مفاد این آئین نامه در کل کشور وجود دارد.

دکتر سلامتی با بیان اینکه از مشکلات همکاران بخش خصوصی در سازمان نظام دامپزشکی زجر می کشیم ابراز امیدواری کرد با اجرای این آئین نامه زمینه ارتقای بهداشت عمومی جامعه و رفع مشکلات مالی ناظرین بهداشتی فراهم گردد.

مشروح این گفتگو در ستون آخرین اخبار و عناوین نشریه حکیم مهر منتشر شده است...

انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر ابراهیمی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
0
0
آقاي دكتر سلامتي تا قبل از انتخابات از مخالفين سرسخت دولت بود و به اميد پيروزي كانديداهاي رقیب براي نيروهاي معتقد به نظام خط و نشان مي كشيد.حضور فعال در ........ از سوابق درخشان [!]ايشان بوده وجالب است كه اكنون از بركات دولت نهم سخن مي گويد!
حکیم مهر
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
0
0
خطاب به دکتر ابراهیمی : لطفاً از طرح مباحث سیاسی و وارد نمودن اتهام به افراد جداً پرهیز نمایید. در صورتی که ادعایی در این خصوص دارید می توانید با مراجع ذیصلاح در این خصوص تماس حاصل فرمایید. با تشکر
مير محمدي
|
-
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
آقاي ابراهيمي
تهمت زدن چه آسان پاسخ دادن (در آن دنيا) چه مشكل

يستمعون القول فا التبعون الاحسن

يا حق
رضا منش
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
چون دكتر......قبل و بويژه در 14 مهر وامدار توليد كننده ها و صاحبان صنايع شدند با پيگيري اين طرح مخالف و سنگ اندازي مي كنند تا به ثروتمندان خوش خدمتي و جبران مافات كنند ولي نظام حق ما را مي گيرد با تشكر از دكتر لطفي زاده حامي دامپزشكان
حکیم مهر
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
(خطاب به آقا یا خانم رضامنش) : ضمن تشکر از بازدید و کامنت شما ... لطفاً از طرح اتهام به افراد پرهیز فرمایید. متاسفانه به دلیل ایراد اتهام بدون ارائه سند مجبوریم بجای اسامی نقطه چین بگذاریم. با تشکر
علی پور-دکتر دامپزشک
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
آقا یا خانم دکتر ابراهیمی

بهتر است نفس عمل را دریابیم. یاد بگیریم که دامپزشکی مقتدر شود نه اینکه علیه همدیگر و دامپزشکی حرکت کنیم. به قول دکتر احمدی نژاد، الان زمان کار است نه بیان اختلاف.

به امید همدلی
دکتر ایمانی
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
به نظرم همین قدر که این ایین نامه تصویب شده و توسط آقای دکتر سلامتی پیگری میشه جای شکر داره. باید جای بچه های بخش خصوصی بود تا فهمید درد چیه؟

دکتر ابراهیمی باید واقعیت را گفت
دکتر انصاری
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
آقای دکتر لطفی زاده

فکر میکنم به سایر دوستان هم تذکر اتهام زدن هم بدید مناسب است.

موفق باشید
مسئول فني
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
سلام.
با تشكر از زحمات شما آقاي دكتر لطفي زاده بايد عرض كنم جان ما مسئولين فني از دست بعضي از صاحبان زر و زور به لبمان رسيده و اميدواريم سازمان نظام دامپزشكي به ياري خدا در اجراي ماده 19 آيين نامه نظارت بهداشتي موفق باشد. تا شايد دامپزشكان به حقوقشان در جامعه برسند.
دامپزشك
|
-
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
بد نيست دوستان كمي به قسمت پر ليوان نيز نگاه كنند و اين همه بد بينانه موضوع هاي مختلف را ......
دكتر عرفان منش
|
-
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
ملاك در خصوص قضاوت بر روي افراد سابقه آنان مي باشد ظاهرا برخي از دوستان هنوز در حال و هواي انتخابات به سر مي برند انتخابات به اتمام رسيد و اين كه چه كسي وابسته به چه كسي است معنايي در حال حاضر ندارد زيرا سوابق افراد در اين زمينه مشخص است و كسي نمي تواند با اتهام بستن به افراد آنان را مورد تخطئه قرار دهد مهم براي ما كه غافل از اصل مطلب مانده ايم اين است كه افراد چه قدم مهمي براي صنف و هم نوعان برداشته اند فراموش نمي كنيم امثال دكتر مطلبي ها ، دكتر هاشم زاده ها ، دكتر چرخكارها و ... و در اين انتها دكتر سلامتي ها كه متعالي ساختن جامعه دامپزشكان ، سربلندي و مستقل بودن سازمان دامپزشكي كشور ، جوانگرايي در سازمان نظام ، واگذاري وامهاي مهر رضا به دامپزشكان، تشكيل انجمن هاي صنفي مختلف دامپزشكي، اهمييت دادن به ساير رده هاي دامپزشكي ، نظم و نسق بخشيدن به دوره هاي بازآموزي دامپزشكي ، پيگيري واگذاري امور اجرايي به بخش خصوصي (شركتهاي مميزي) و ... كار افرادي از اين دست مي باشد كه بجاست بجاي تهمت پراكني و ديدن نيمه خالي ليوان سپاسگزار تلاشهاي پيشكسوتان و رفع معايب تلاشهاي آنان باشيم
دامپزشک
|
-
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
آقای ابراهیمی این جمله کلیشه ای شما را می توان در 2 جمله پاسخ داد:
1- این که شخصی با یک خط فکری مخالف باشد و بعد با عملکردها تغییر عقیده بدهد، بسیار مطلوب است. و از صدر اسلام تاکنون چنین رویش هائی را بسیار داشتیم. اما کسانی هم بودند که در لباس دوست، آب به آسیاب دشمنان ریختند.
2- اگر شخصی در ابتدا مخالف دولت نهم بود و بعد با عملکرد این دولت پی برد که این دولت اهل عمل است نه حرف و این دولت، دولت کار است نه دولت توسعه سیاسی!!! نباید تغییر عقیده بدهد و همچنان باید به دین پیشینیان خود باقی بماند؟
3- به نظر بنده به عنوان یک دامپزشک که از دور نظاره گر عملکرد هر دو سازمان بودم از عملکرد سازمان نظام دامپزشکی بیشتر از عملکرد سازمان دامپزشکی کشور لذت بردم چرا که اگر سازمان دامپزشکی از نمره 8 به نمره 10 ارتقاء یافته است هر چند مورد تقدیر است اما سازمان نظام دامپزشکی از نمره 3 به نمره 15 دست یافته است و این ارتقاء را باید قدر دانست و از همه دست اندر کاران آن بالاخص دکتر آقامیری تشکر کرد و قطعا ایشان هم بدون کمک معاونین پر تلاششان نمی توانستند به این همه توفیقات دست پیدا کنند .
4 - اگر شما مشکل شخصی با ایشان دارید از پشت دیوار ناسزا گفتن کار یک عده ی دیگر است ... و انتخاب این سایت برای تسویه حساب شخصی کار مناسبی نیست.
5- بنده به عنوان یک مسئول فنی بهداشتی شاغل در بخش خصوصی از زحمات دکتر آقامیری و سایر همکاران پر تلاش ایشان در اجرائی کردن ماده 19 تشکر می کنم اما متاسفم از سازمان دامپزشکی کشور که چرا به خاطر کارفرمایان مقابل همکاران خودش ایستاده و مانع از ادامه کار شده است .
با تشکر از سایت حکیم مهر دامپزشک مسئول فنی بهداشتی
یک دامپزشک
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۶
0
0
با سلام. دوستانی که نظراتی در خصوص دکتر سلامتی و سوابق ایشان دارند که ممکن است با سانسور آقای دکتر لطفی زاده مواجه شوند؛ لطفاً مطالب خواندنی شان را به ایمیل دکتر آقامیری به نشانی info@iranvc.irو aghamiri@iranvc.ir ارسال نمایند تا آقای دکتر آقامیری با زوایای بیشتری از شخصیت معاون محترمشان آشنا شوند.
آقای دکتر لطفی زاده عزیز لطفا بی طرفانه عمل کنید یا همه نظرات قابل انعکاس را منتشر کنید یا هیچکدام را. ظاهرا سعی در تطهیر سوابق دکتر سلامتی را دارید.
دكتر رضوي
|
-
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
مطالب برخي از اين همكاران آدم را بي اختيار ياد جمله حضرت امام خميني (ره) مي اندازد كه در مقابل عده اي منافق كه از اين مملكت سود سرشار مي بردند و تيشه به ريشه اين مملكت مي زدند فرمودند : اين آقايان خود عرضه مديريت يك نانوايي را هم ندارند چه برسد به مملكت داري حالا آقاي دكتر به اصطلاح ابراهيمي يا جديدا يك دامپزشك اگر تو بهتر مي زني بستان بزن احتمالا اين تلاش ها جهت تعالي دامپزشكان به ضرر شما تمام مي شود ولي به حمد خدا مردم آگاه و باشعوري داريم كه دوست را از دشمن تشخيص مي دهند شما هم اگر باكي نداريد چرا پشت اسمهاي مختلف پنهان مي شويد به حمد خدا در اين مملكت كسي را به جرم مخالف بودن دستگير نمي كنند.
موفق، شاد و سالم باشيد
البته با اجازه دكتر لطفي
دکتر مسعودی
|
-
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
با سلام وتشکر از زحمات دست اندرکاران ان نشریه محترم
اینجانب با داشتن بیش از سال 35 تجربه در حرفه دامپزشکی از نظرات برخی از همکارنما ها با اسمهای جعلی جهت تخریب ایشان متاثر گردیدم زیرا من و سایر مسولین فنی از نزدیک شاهد فعالیت های سازمان نظام دامپزشکی و بخصوص سخص دکتر سلا متی هستیم.وامیدواریم دکتر اقامیری و دکتر سلامتی با این عبارات افراد بی نام و نشان که با اسامی جعلی اقدام به تخریب افراد و در نهایت دامپزشکی می نمایند خسته نشوند و متمئن باشید که حمایت بخش خصوصی و مسولین فنی را بهمراه دارید و ضمن تشکر از دکتر لطفیزاده که سایر مسولین فنی را با جزعیات طرح اشنا نمودید خواهشمنم در نقد مباحث فنی درنظرات از چاپ مطالب هتاکی و سیاسی جهت بالابردن حرفه اطلاع رسانی و وابستگی خیل عظیم همکاران بخش خصوصی به پیگیری تا حصول نتیجه توسط سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی خوداری نمایید .با تشکر.
دکتر کاظمی- مسئول فنی
|
-
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۷
0
0
امیدوارم همکاران محترم مسائل سیاسی و اغراض شخصی را از مشکلات صنفی جدا کنند. تمامی همکارانی که به عنوان مسئول فنی در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند از قطع رابطه مالی بین ناظرین بهداشتی و کارفرما استقبال کرده و این طرح را گامی مهم در احقاق حقوق دامپزشکان می دانند. بنده به نوبه خود از زحمات مدیران سازمان نظام دامپزشکی بخصوص معاونت محترم آن سازمان جناب دکتر سلامتی در تصویب این طرح کمال تشکر را دارم.
دکتر کاظمی- مسئول فنی
حکیم مهر
|
-
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
پاسخ به (دکتر ناظری) : متأسفانه نظر جنابعالی به دلیل توهین و اتهام به دکتر سلامتی که در این مصاحبه شرکت کرده بودند و از آنجایی که ارتباطی با متن این مطلب نداشت قابل درج نیست. به اطلاع می رساند در تماسی که با دکتر سلامتی معاون محترم سازمان نظام دامپزشکی بعمل آمد ایشان ضمن ابراز تأسف از سیاسی کردن موضوعات فنی اعلام کردند که اگر فرد یا افرادی نسبت به ایشان ادعایی دارند با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تلفن تماس مطالب خود را منعکس نمایند تا نسبت به این موضوع پاسخ داده و پیگیری لازم در صورت نیاز بعمل آورند. از جنابعالی و سایر بازدیدکنندگان هم قویاً درخواست می شود از طرح اتهام یا توهین به افراد پرهیز نموده و در صورت هرگونه ادعا به مراجع ذیصلاح مراجعه نمایید. با تشکر
سیامکی
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
با سلام خدمت همکاران محترم

بنده هم با نظر حکیم مهر موافقم. بجای اینکه ناشناس و بدون مدرک مستدل به کسی اتهام بزنیم و توهین کنیم، رو راست حرف بزنیم. به قول امام (ره) در جمهوری اسلامی آزادی بیان و عقیده وجود دارد (البته تا جایی که خلاف قانون و عرف نباشد)، لذا گرایش سیاسی آدمها قبلا چی بوده و الان چی شده اصلا محلی از اعراب ندارد. مهم عمل فرد است.
(ببخشید که کمی سیاسی شد)

البته، نقش ...... در حمایت از بخش خصوصی و مقابله با بعضی عوامل خودشیفته ...... که نگران میز و پست و حواشی و ... این جور چیزها هستند، غیر قابل انکار است
حکیم مهر
|
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۰
0
0
(خطاب به آقا یا خانم سیامکی) : متأسفانه شما هم در جمله پایانی بجای پرداختن به موضوع مصاحبه به تقابل بین افراد و بخش ها پرداخته اید و مجبوریم به جای آن نقطه چین قرار دهیم. خواهشمند است سایرین را از نظرات ارزشمندتان در رابطه با موضوع مصاحبه و این مطلب بهره مند فرمایید. با تشکر
شاغل بخش خصوصي
|
-
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۱
0
0
اجراي آئين نامه نظارت بهداشتي صرفا از لحاظ شكلي آنهم در در بعضي مراكز اجرا ميشود.در اكثر موارد كار فرمايان از مسئولين فني بابت اضافه دستمزد چك ميگيرند و در صورت اصرار مسئول فني بر اجراي واقعي آئين نامه ، با تهديد به اخراج مواجه ميشوند.در عين حال نقاط مبهم فراواني در اين آئين نامه وجود دارد كه ابتدا ميبايست آنها را رفع نمود.اين موضوع مهمتر از تاسيس شركت نظام سبز سلامت است.اكثر شاغلان بخش خصوصي معتقدند كه اقدام اخير نظام دامپزشكي نه تنها كمكي به مسئولين فني ننموده بلكه امنيت شغلي آنها را نيز با مخاطره مواجه كرده است
حکیم مهر
|
-
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۲
0
0
(خطاب به دکتر اختیاری) : متأسفانه نظر جنابعالی به دلیل وارد نمودن اتهام به افراد قابل درج نبود. لطفاً در صورتی که به صحت ادعای خود اطمینان دارید با مراجع ذیصلاح تماس حاصل فرمایید. با تشکر
نظر شما
ادامه