کد خبر: ۱۱۴۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی بر برخورد قانونی با شرکت‌هایی که اقدام به فروش دارو و یا واکسن به صورت سبد کالایی می‌کنند تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین، مصطفی عزیزیان از بخش‌های آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین که شامل بخش‌های سلولی- ملکولی، میکروبی مواد غذایی، باقیمانده‌های دارویی و سموم و بخش آنالیز مواد غذایی هستند بازدید کرد.

وی تجهیز آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی استان قزوین را به دلیل همکاری با آزمایشگاه مرکز تشخیص سازمان دامپزشکی کشور و همچنین مرجع بودن در سطح کشور با اهمیت بر شمرد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور از داروخانه‌های دامپزشکی، مراکز مایه‌کوبی دام و طیور و شرکت‌های پخش دارو و واکسن استانی نیز بازدید کرده و بر لزوم ارائه دارو با نسخه کلینیسین‌های دامپزشک تأکید کرد. 

در این بازدید بخش خصوصی نیز افزایش قیمت داروها و مواد بیولوژیک را یکی از معضلات این بخش عنوان کردند.

عزیزیان در بازدید از شرکت‌های پخش استانی از دپوی مناسب دارو در سطح استان اظهار رضایت کرد و در خصوص برخورد قانونی با شرکت‌هایی که اقدام به فروش دارو و یا واکسن به صورت سبد کالایی می کنند، تأکید کرد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
aydin
|
-
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
با سلام.
يعني ميخوان ........ ؟
مگه ممكنه؟
........ با اين نظراتشون...
...
aydin
|
-
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
اين نظر ما رو نميگذاشتي سنگينتر بود. همشو سانسور كردي. من كه اسمي نياورده بودم. حتي اسم ارگان.
واقعا برات متاسفم دكتر
نظر شما
ادامه