کد خبر: ۱۱۴۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
حکیم مهر - دکتر علی اسلامی با انتشار پیام‌هایی از تمامی دست اندرکاران و برگزار کنندگان دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و بزرگداشت ایشان قدردانی کرد.

متن پیام‌ها بدین شرح است:

بزرگداشت‌نامه

قسم به خدای بزرگ

ایران را زیاد دوست دارم

مادر، پدر، خواهران و برادارانم را دوست دارم

دبستان، دبیرستان، دانشکده، آموزگاران، دبیران و استادانم را که به من بسیار آموختند، دوست دارم.
شش سالی (1342-1348) که با عشق در انستیتوی رازی با همکارانم در کوه‌ها، دشت‌ها، دره‌ها با گله‌داران و حیوانات آن‌ها که محتاج کمک بودند، گذراندم را، دوست دارم.
 
مرحوم دکتر اسکرمن، کارشناس انگل‌شناسی استرالیائی سازمان غذا و کشاورزی که سال‌ها استاد خوب وصدیقی‌ برایم در انستیتو بود را، دوست دارم.
 
سال 1348 که مفتخر به استادیاری گروه انگل‌شناسی شدم را دوست دارم.
 

در سال 1349همسرم که در آن موقع دانشجویم بود و امروز دوست خوبم است، دخترانم، نوه‌هایم و دامادم را دوست دارم.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را دوست دارم به ویژه گروه انگل‌شناسی و همکارانم را که بیش از 40 سال صبح‌های زود زندگی‌ام در آن‌جا آغاز می‌شد، را دوست دارم.
 

در این سال‌ها بیش از3000 دانشجویی که در تدریس درس انگل‌شناسی همراه آن‌ها بودم، را دوست دارم.

همه بزرگوارانی که برای من بزرگداشت برپا کردند و در این 50 سال خاطراتم را زنده کردند را دوست دارم.
 
  علی اسلامی استاد بازنسشته انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

23/9/1391

 

سپاسگزاری

از بزرگوارانی که برای برپائی"دومین کنگره ملی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و بزرگداشت استاد دکتر علی اسلامی" در دانشگاه سمنان به‌ویژه ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر خیرالدین و سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر آقامیری و حمایت کنندگان آن: دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به‌ویژه ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر رستمی و جناب آقای دکتر قمصری معاون محترم دانشگاه تهران و سایر سازمان‌ها سپاسگزارم.
 

      علی اسلامی استاد بازنسشته انگل‌شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران

23/9/1391

 
خبر مرتبط :
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0


با سلام
من متاسفانه افتخار شاگردی ایشان را نداشتم ،
سعادت و سلامتی را برایشان آرزو دارم ، شخصیتی که دانش انگل شناسی دامپزشکی ایران مدیون زحمات ایشان و همکارانشان می باشد
احساس می کنم در این مراسم قدری جای مسولان رده بالای دامپزشکی کشور که قطعا خودشان زمانی، بطور مستقیم و یا غیر مستقیم شاگرد ایشان بودند ، خالی بود !!!!!!!!!!!!
مقامات محترم دامپزشکی کشور هرقدر هم سرشان شلوغ باشد ، می توانند ساعاتی هرچند کوتاه در مراسم بزرگداشت چنین اساتید بزرگی حضور داشته و سبب دلگرمی شان شوند.
چقدر شایسته است بزرگان علمی کشور را مادامی که در قید حیات هستند تکریم کنیم- دامپزشک


وحید
|
-
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
0
0
با سلام و سپاس
دکتر اسلامی عزیزاز اینکه می بینم سلامتی خود را بدست آورده ایدبسیار خوشحال هستم. شما بواقع برای تمامی دانش آموختگان رشته انگل شناسی و عرصه دامپزشکی یک الگو بوده و خواهید ماند . آنچه بازگو میکنم تنهادوباره گویی های من در نوشته های پیشین اینجانب است که دکتر لطفی زاده عزیز بزرگواری نموده و در خبرهای پیشین بعنوان نظردر وبلاگ خوددرج نموده اند. با توجه به بیکاری سیل آسا درمیان فارغ التحصیلان کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کارشناسی ارشد انگل شناسی دامپزشکی به پیشنهاداینجانب و دیگر فارغ التحصیلان، ماخواستار حذف پسوند دامپزشکی تنهابه عنوان راهی برای افزایش زمینه های اشتغال در دیگر عرصه هابه غیر از دامپزشکی هستیم .تابدینوسیله زمینه کار ی در دیگر عرصه ها از جمله آزمایشگاه های زیستی ،تحقیقاتی وبالینی فراهم شود و باتوجه به اینکه دامپزشکی رشته ای گسترده است و مرز های آن بامرزهای علوم پزشکی ،محیط زیست و دامپرور ی تداخل می نماید،دانش آموختگان این عرصه نبایدتنهابه مرزهای دامپزشکی محدود شوند .بدیهی است که با حذف گرایش دامپزشکی رشته علوم آزمایشگاهی در سطح دانشگاهها به صورت دو شاخه علوم آزمایشگاهی عمومی در دانشکده های دامپزشکی وعلوم آزمایشگاهی بالینی در دانشکده های پزشکی برگزار شده و این رشته تبدیل به علوم آزمایشگاهی پزشکی نمی شود .این کار در سطح کارشناسی ارشدودکتری برای رشته های گروه دامپزشکی انجام شد وما خواستار تعمیم آن به سطح کارشناسی رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و کارشناسی ارشد انگل شناسی دامپزشکی هستیم این تنهابه عنوان یکی از راهها برای افزایش زمینه اشتغال است وبررسی دیگر راهها به برگزاری کمیسیون بحران کار برای این رشته ها موکول می شود.متاسفانه کنگره علوم آزمایشگاهی فرصتی بود برای به میان آوردن سخن از بیکاری فارغ التحصیلان این رشته ها که این فرصت از دست رفت. این پیشنهاد به معنای بری بودن یا تنفر ما از رشته دامپزشکی آنگونه که بسیاری از دوستان می اندیشند نیست و ماهمواره با عشق وعلاقه وارد این رشته هاشدیم وبه این رشته عشق می ورزیم ولی صدافسوس که پس از صرف هزینه و سالها وقت خود جز سر خوردگی ویاس از بیکاری چیزی عایدمان نشد. باشد که حذف گرایش در این دومقطع باافزایش زمینه اشتغال همراه شده و ازاین یاس و ناامیدی که در میان فارغ التحصیلان شکل گرفته بکاهد.لازم به ذکر است خواسته مابرای حذف گرایش از رشته انگل شناسی دامپزشکی تنها در مقطع کارشناسی ارشد می باشدو ما خواستار نگهداری گرایش آن برای مقطع دکتری هستیم ،رشته ای که بنیان آن با دستان توانای دکتراسلامی عزیز در کشورمان ایران گذاشته شد . با تشکر و سپاس ازتمامی زحمتکشان وبزرگان عرصه دامپزشکی و دکترلطفی زاده عزیز که همواره سخنان مارا بازتاب نمودند.
نظر شما
ادامه