کد خبر: ۱۱۶۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
. این تشکل به دلیل مشکلات عدیده همکاران در سطح کشور با حوزه های مالیاتی و کلاسه بندی نبودن حوزه دامپزشکی در طبقه بندی سازمان امور مالیاتی در حال تهیه برنامه ای مدون جهت ساماندهی مالیات مشاغل مرتبط با حرفه دامپزشکی است...

حکیم مهر - در حالی که از سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران انتظار می‎رفت طی سالیان گذشته به طور جدی نتیجه اقدامات پیرامون ساماندهی مالیات دامپزشکان را منتشر نماید، جامعه دامپزشکان ایران در اقدامی شایسته طی اطلاعیه‏ای به شرح زیر اعلام کرد :

" جامعه دامپزشکان ایران به منظور ساماندهی دغدغه های مالیاتی همکاران دامپزشک اتاق فکر تشکیل می دهد. این تشکل به دلیل مشکلات عدیده همکاران در سطح کشور با حوزه های مالیاتی و کلاسه بندی نبودن حوزه دامپزشکی در طبقه بندی سازمان امور مالیاتی در حال تهیه برنامه ای مدون جهت ساماندهی مالیات مشاغل مرتبط با حرفه دامپزشکی است.

جامعه دامپزشکان ایران به اطلاع کلیه همکاران محترم دامپزشک و سایر رده های دامپزشکی شاغل در بخش خصوصی می رساند که هیات مدیره این تشکل به دلیل مشکلات عدیده همکاران در سطح کشور با حوزه های مالیاتی و کلاسه بندی نبودن حوزه دامپزشکی در طبقه بندی سازمان امور مالیاتی در حال تهیه برنامه ای مدون جهت ساماندهی مالیات مشاغل مرتبط با حرفه دامپزشکی است تا از این پس این مشکل تا حد امکان بر طرف شود.از انجایی که لازم است  در صورت امکان همه جوانب موضوع  در نظر گرفته شود لذا از کلیه همکاران محترم درخواست می شود نظرات، پیشنهادات و مشکلاتی که تا کنون در این باره داشته اند  حداکثر تا 15 روز پس از درج این فراخوان از طریق نشانی زیر به جامعه دامپزشکان ایران منعکس نمایند:

e-mail: vet@iranva.ir
گفتنی است که جامعه دامپزشکان ایران درجلسات کارشناسی پیرامون این موضوع که با متولیان دولتی و کارشناسان ارشد مالیاتی کشور برگزار خواهد شد ، از برخی همکاران محترم شرکت کننده در این فراخوان دعوت به عمل خواهد آورد تا بصورت حضوری نسبت به طرح موضوع اقدام کنند.

خواهشمند است به جهت فراهم آمدن امکان برقراری ارتباط مجدد، به همراه نظرات، نام و مشخصات تماس خود را ذکر بفرمایید.

پیشاپیش از حسن توجه شما سپاسگزاریم."

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
0
0
شما رو به خدا ما رو بفرستید ماموریت خارج از کشور--دوست دکتر مرتضوی
دکتر حسن زاده
|
-
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
در حال حاضر به علت پایین بودن بیش از حد حق ویزیت و عدم تناسب آن با سایر قیمتها وعدم افزایش مناسب دستمزد دامپزشکان اخذ مالیات قبل از پرداختن به افزایش حق ویزیت منطقی به نظر نمیرسد . بنظرم بهتراست همکاران محترم قبلا تلاشی از همین دست در این زمینه داشته باشند . برای مثال شاید بهتر باشد همانند تاریخ گذشته ایرانیان که دستمزد معاینه ودرمان حیوانات را با حیوان تعیین میکردند ودر قبال معاینه ودرمان اسب یک راس گوسفند دریافت میکردند ، دستمزد ما هم با قیمت گوشت یا قیمت خود حیوان تعیین شود . ما دامپزشکان باندازه یک تاکسی تلفنی درامد نداریم که بخواهیم مالیاتی هم بپردازیم .
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
0
لطفا این جامعه دامپزشکان این مشکل امتیاز کنگره 17 را با نظام حل کند بقیه پیشکش
شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
با سلام
خدا لعنت کنه باعث و بانی این قرار داد رو من یک دامپزشکم و تازه مطبم داشت میگرفت که به خاطر این تفاهم نامه لعنتی مجبور به تعطیل کردن و خانه نشین شدن شدم چرا که درامد مطب خرج خودمم هم به زور میشد چه برسه به مالیات
الان مرغدار با درامد بالا معاف از مالیاته من با درامد حداقل که از کارگر روز مزد هم کمتره باید مالیات بدم این عدالته واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
0
دامپزشکان باید معاف از مالیات باشند
نظر شما
ادامه