کد خبر: ۱۲۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با هدف توسعه خدمات رفاهی، امکان خرید کالاها و مایحتاج اعضای فعال خود در سراسر کشور را درقالب رفاه کارت فراهم نموده است.

این سازمان با هدف گسترش خدمات رفاهی به اعضای فعال در سراسر کشور، با عقد قرارداد با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، امکان خرید کالاهای مورد نیاز اعضاء، در قالب رفاه کارت را فراهم کرده است.

برپایه این گزارش اعضای فعال سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با ارائه گواهی کسر از حقوق و یا معرفی یک نفر کارمند رسمی دولت به عنوان ضامن، می‌توانند از خدمات رفاه کارت بهره مند شوند.

حداکثر میزان تسهیلات درخواستی در این طرح برای اعضای فعال طبق جدول زیر اعلام شده است؛ که در ۶ فقره چک (هردوماه یکبار) در وجه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قابل پرداخت است.

اعضای فعال متقاضی، برای دریافت معرفی‌نامه و اطلاعات بیشتر به شورای نظام دامپزشکی استان مراجعه و یا با صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی به شماره تماس ۶۱۰۶۱۱۰۱ تماس حاصل نمایند.

----------------------- 
اخبار تکمیلی

۱- از متقاضیان دریافت رفاه کارت در ۲ ماه اول هیچ هزینه ای بابت کارمزد دریافت نمی‌گردد.

۲- به آن دسته از متقاضیان محترم که بهای تسهیلات درخواستی خود را نقداً پرداخت نمایند ۵% شارژ هدیه تعلق می‌گیرد.

۳- دارندگان رفاه کارت علاوه بر خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه می‌توانند از خدمات ۷۰۰ فروشگاه، مرکز و عامل مجاز طرف قرارداد با شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه شامل فروشگاه‌های عرضه کننده مواد غذایی، بهداشتی، پوشاک و لوازم خانگی، درمانگاه‌ها، رستوران‌ها، دفاتر خدمات گردشگری، مراکز خدمات خودرو و ... در سراسر کشور بهره مند شوند.

مشاهده اطلاعات مربوط به فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و عاملین مجاز طرف قرارداد با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با کلیک از اینجا

 

 

حداکثر میزان تسهیلات دریافتی

میزان کارمزد

( در سال )

 

مجموع اقساط

مبلغ هر قسط

 ( هر دو ماه یکبار )

دکترای تخصصی دامپزشکی

۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

%۱۵

۶ قسط

۱۳/۴۱۶/۷۰۰ ریال

دکترای عمومی دامپزشکی

۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

%۱۵

۶ قسط

۹/۵۸۳/۴۰۰ ریال

کارشناس دامپزشکی

۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

%۱۵

۶ قسط

۵/۷۵۰/۰۰۰ ریال

کاردانی دامپزشکی

۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

%۱۵

۶ قسط

۳/۸۳۳/۴۰۰ ریال

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
0
0
نظام دامپزشکی هم ..............
نظر شما
ادامه