کد خبر: ۱۲۲۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیرعامل تعاونی پخش سراسری واکسن مؤسسه رازی در واکنش به گفته برخی دامداران مبنی بر عدم دریافت واکسن آنتروتوکسومی گفت: به تازگی 3 میلیون دز از این واکسن در کشور توزیع شده است.
علی اصغر کمال‌زاده در پاسخ به اینکه برخی دامداران از عدم توزیع واکسن آنتروتوکسومی گلایه دارند، گفت: پیش‌بینی کل نیاز کشور به این واکسن 70 میلیون دُز بود که از ابتدای سال جاری 90 میلیون دز در کشور توزیع شده است.

مدیرعامل تعاونی پخش سراسری واکسن‌ مؤسسه رازی در پاسخ به اینکه واکسن‌های قبلی استفاده شده، اما دامداران در فصل جدید نیاز به این واکسن دارند، گفت:  به تازگی 3 میلیون دز از این واکسن نیز در کشور بسته به شرایط آب و هوایی استانها توزیع شده است.

از وی سؤال شد، آیا این میزان توزیع جدید نیاز دامداران کشور را تأمین خواهد کرد، گفت: برخی از استان‌ها هنوز در فصل سرد هستند و دام‌ها به استفاده از علوفه مراتع و تازه روی نیاورده‌اند.

کمال‌زاده در پاسخ به اینکه دامداران می‌گویند موسسه رازی تولید انبوه این واکسن را برای عرضه ندارد، گفت: واکسن‌ها با حواله معاونت مبارزه با بیماری‌های سازمان دامپزشکی به استان‌ها ارسال می‌شود و جزئیات بیشتر را باید از آنها بپرسید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رامین خواجه زاده
|
-
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
0
صحبت های اخیر مدیر عامل محترم تعاونی پخش واکسن موسسه رازی عذر بدتر از گناه است. متاسفانه دو سال است که این شرکت تعاونی در بحرانی ترین زمان از نظر نیاز به واکسن هایی مثل آنتروتوکسمی عرضه واکسن به بازار را متوقف نموده و به محض افزایش قیمت حجم زیاد واکسن با تاریخ تولید چند ماه قبل را روانه بازار می کند.
متاسفانه اقدام سال گذشته و امسال این شرکت ...... باعث میلیاردها تومان ضرر به دامداران شده و متاسفانه شاهد سکوت سازمان دامپزشکی ، سازمان تعزیرات و سایر ارگان های مسئول در این زمینه هستیم.
مهدی
|
-
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۶
0
0
این کوتاهی را بایستی به بدترین شکل پاسخ داد...
استان زنجان در فصل اخیر کلا 36000دز توزیع شد.همدان و قزوین هم وضعی بسیار بد دارند...کجا پخش کردند واکسن را خدا می دونه
نظر شما
ادامه