کد خبر: ۱۲۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر -  رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب و مشغول به کار شد.

در حکمی از سوی محمدرضا مقدم مشاور ریاست دانشگاه و رئیس منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا محمدی‌ملایری به مدت یک سال به سمت رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منصوب شد.
دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از سال 1376 در زمینی به مساحت 14 هکتار دایر شد.
اینک پس از گذشت بیش از 10سال، دانشکده گرمسار با حدود 750 دانشجو در دو مقطع دکترای حرفه‌ای و کاردانی و 30 عضو هیئت علمی تمام وقت از مراکز منحصر به فرد آموزش عالی دامپزشکی در سطح استان سمنان است.
در سال‌های اخیر اجرای طرح‌‌های زیربنایی از جمله ساختمان آموزشی شماره دو به مساحت 3 هزار و400 مترمربع، بیمارستان تخصصی دامپزشکی به مساحت 4 هزار مترمربع،‌ مزرعه آموزشی ـ تحقیقاتی شترمرغ و سلف سرویس دانشجویی به مساحت 500 مترمربع ضمن تدارک تجهیزات بیمارستانی پیشرفته از جمله دستگاه سونوگرافی، رنگی، دستگاه بیهوشی استنشاقی و تخت‌های جراحی، الکترومکانیکی، دستگاه آندوسکوپی و همین طور تجهیزات آزمایشگاه شرایط مناسبی را برای تربیت دامپزشکان کارآمد در گرمسار فراهم کرده است.
از ابتدای نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری، دانشکده دامپزشکی علاوه بر رشته‌های تحصیلی موجود خود در دو رشته کارشناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاه دامپزشکی و بهداشت مواد غذایی با منشأ دامی پذیرای داوطلبان خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
-
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۰/۳۰
0
0
خداوند به بیکاران من بعد هذا با این امکانات منحصر به فرد جزای خیر دهاد
ا.
|
-
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۱
0
0
با سلام
بنده حقیر یکی از دانشجویان دکترای دامپزشکی گرمسار هستم.
الان خرداد سال 90 هست و .............................................................................................................................................. همه جای دنیا از قوانین برای هدایت به سوی بهتر شدن استفاده می کنند ............. و مسدود کردن ما استفاده می کند.
نمونه اش اینکه قوانین شورای آموزش عالی که توسط وزارت علوم تصویب شده را نادیده می گیرد و برای خودش قوانین جدید وضع می کند.
مثلا : رنگ جلد پایان نامه ها باید آبی تیره باشد. تا زمانی هم که حداقل 30 نفر که خودم دیدم با خرج بالای 50 هزار تومان ، جلد پایان نامه را تعویض نکردند و به رنگ دلخواه ایشان در نیاوردند امضای نهایی را ندادند!!!
جالب اینجاست که ............... استادان خوب را مجبور به رفتن می کنند و جای آن را .................... می دهند.
با تشکر
نظر شما
ادامه