کد خبر: ۱۲۶۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نایب رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران درباره انتخاب دکتر علوی به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی هم گفت : اصولاً تغییر را باید با دید مثبت نگریست و با توجه به رضایتی که از ایشان در مسئولیت‎های قبلی وجود داشته باید امیدوار بود که با مدیریت جدید، سازمان نظام دامپزشکی به جایگاهی شایسته‎تر از قبل دست یابد...

حکیم مهر - نایب رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان از تغییر در ترکیب هیأت مدیره این تشکل غیردولتی خبر داد.

دکتر پیام محبی در گفت‎وگو با حکیم مهر اظهار کرد : در صورتی که عضوی از هیأت مدیره بیش از 6 جلسه متناوب یا 3 جلسه متوالی غیبت داشته باشد از ترکیب هیأت مدیره حذف می‎شود.

وی با بیان اینکه اگر فردی عضو هیأت مدیره شد مدیون صنف است و بار بیشتری نسبت به سایرین باید بر دوش خود احساس کند افزود : با توجه به غیبت‎های آقای دکتر ملک‎پور، با تصمیم هیأت مدیره ایشان مستعفی تلقی شده و در جلسه اخیر هیأت مدیره نیز از آقای دکتر معیر به عنوان عضو علی‎البدل به عنوان جایگزین استفاده شد و بدین ترتیب از این پس دکتر معیر به عنوان عضو اصلی در جلسات هیأت مدیره شرکت خواهد نمود.

محبی در پاسخ به سؤالی درباره عمده‎ترین کار جامعه دامپزشکان در سال 91 گفت : به نظر من عمده‎ترین کار همان انتخاب هیأت مدیره جدید و برگزاری آن انتخابات پرحاشیه بود.

وی در ادامه گفت : البته من از عملکرد خودم در سال 91 راضی نیستم و فکر هم نمی‎کنم در سال 92 با تفکر موجود تغییر آنچنانی در کارها و روند فعالیت جامعه دامپزشکان ایران ایجاد شود.

این دامپزشک افزود : تفکر بی‎تفاوتی، عدم مشارکت و بی‎خیالی آفت جامعه دامپزشکان ایران شده و این تفکر نه تنها در صنف ما بلکه در برخی دیگر از شئون جامعه نیز وجود دارد.

محبی درباره انتظارات متقابل اعضاء و جامعه دامپزشکان هم گفت : باید ببینیم صنف برای ما چه میزان اهمیت دارد و بجای آنکه اعضاء بپرسند جامعه برای ما چکار کرده باید از خود بپرسیم ما برای جامعه دامپزشکان ایران چه کار کرده‎ایم؟

وی درباره روز جهانی دامپزشکی (7 اردیبهشت) و برنامه‎های جامعه دامپزشکان به عنوان عضو جامعه جهانی دامپزشکی گفت : قرار بود در این روز از دکتر فوزی رئیس جامعه جهانی دامپزشکی دعوت کنیم که این کار هم انجام شد لیکن به دلیل آنکه جامعه دامپزشکان نمی‎توانست هزینه اقامت و مسافرت ایشان را به ایران تقبل کند و سازمانهایی نظیر سازمان دامپزشکی، مؤسسه رازی و غیره هم به ما کمک نکردند این دعوت ملغی شد تا فقط در این روز به عنوان دید و بازدید نوروزی در محل دفتر جامعه دامپزشکان گردهم بیاییم.

دکتر محبی درباره برنامه سال 92 جامعه دامپزشکان نیز گفت : با توجه به برگزاری کنگره دامپزشکی ایران در سال 93 متأسفانه کار جامعه منحصر به تدارک برگزاری این کنگره در سال 92 و انتشار یک فصلنامه در طول سال است و برنامه خاص دیگری در دستور کار نیست.

نایب رئیس هیأت مدیره جامعه دامپزشکان ایران درباره انتخاب دکتر علوی به عنوان رئیس سازمان نظام دامپزشکی هم گفت : اصولاً تغییر را باید با دید مثبت نگریست و با توجه به رضایتی که از ایشان در مسئولیت‎های قبلی وجود داشته باید امیدوار بود که با مدیریت جدید، سازمان نظام دامپزشکی به جایگاهی شایسته‎تر از قبل دست یابد.

محبی در پایان گفت : اینکه یک فرد از میان اعضای انتخابی (ونه انتصابی) سکان هدایت سازمان نظام دامپزشکی را به عهده گرفته مسئله‎ای است که باید آن را به فال نیک گرفت.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Hamkar
|
-
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۳
0
0
والا حرف حساب زده
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
0
کاش این راضی بودن از دکتر علوی را از دامپزشکی اردبیل می پرسیدید
خسرو ن.
|
-
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
0
0
یه ضرب المثل قدیمی داریم: آفتابه لگن هفت دست ولی شام و نهار هیچی... حکایت اینهمه سازمانهای دولتی و NGO دامپزشکیه. البته شاید شام و نهاری برای برخی داشته باشه (ولی نه برای همه)..
نظر شما
ادامه