کد خبر: ۱۲۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - اولین گردهمائی معاونین فنی و مبارزه با بیماریهای دامی استانهای کشور اردیبهشت ماه سال جاری در سالن جلسات سازمان دامپزشکی کشور تشکیل گردید.

این گردهمائی که به منظور بررسی و مرور نکات بارز دستورالعمل اجرائی سال 1392 دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی تشکیل گردیده بوده با حضور دکتر سید محسن دستور، دکتر محسن مشکوه ، دکتر عبدالامیر رضائی ، معاونین و روسای گروه‌های دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی سازمان و نمایندگان موسسه رازی (بخش تضمین کیفیت محصولات تولیدی موسسه)  و همکاران استانی (78 نفر)  طبق برنامه زمانبندی شده برگزار شد.

موضوعات مورد بررسی این نشست در دو محور مربوط به معاونت بیماریهای مشترک و معاونت بیماریهای واگیر و با ارائه نظرات و پرسش های همکارانی استانی بوده که مفاد اصلی این نظرات در قالب صورت‌جلسه به تمامی استانها ارسال گردیده است. 

از جمله مصوبات و پیشنهادات اصلی این گردهمائی، برگزاری جلسات استانی با موضوعات با اولویت بیماریهای هشداردادنی و با حضور استانهای که دارای مشکل واحد و ساختار جغرافیائی مشابه بوده که مقرر شد اولین موضوع در خصوص بیماری سل و دستورالعمل مربوط به آن باشد که در اواخر فصل بهار در یکی از استانها برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است که پروتکل اجرائی سال 1392، مطابق با نقطه نظرات اعلام شده در جلسه مذکور، تغییر یافته که نسخه اصلاحی در پورتال دفتر واقع در سایت سازمان دامپزشکی گنجانده شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
0
0
نشستند و خوردند و برخاستند-..... این روزها-فلاسک چایی -بیسکویت-نهار-شام-- همکار
نظر شما
ادامه