کد خبر: ۱۳۱۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - بخشدار امامزاده عبداله از توابع شهرستان آمل،از واگذاری سه هکتار از اراضی در روستای سیخ کاج از توابع این بخش برای ساخت دانشکده دولتی دامپزشکی این شهرستان به دانشگاه مازندران خبر داد.
به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران، عسگری پور گفت:واگذاری این مقدار زمین با هماهنگی های انجام شده با منابع طبیعی و آبخیز داری پس از انجام مقدمات اداری آن به دانشگاه مازندران برای ساخت دانشکده دولتی دامپزشکی آمل واگذار شد.

وی افزود:با انجام این واگذاری بزودی با حضور مسئولان کشوری و استانی،عملیات اجرای ساختمان آموزشی واداری دانشکده دامپزشکی آمل اجرایی خواهد شد.

عسگری پور با اشاره به اینکه با ساخت و بهره برداری از دانشکده دامپزشکی آمل در بخش امامزاده عبداله که از ظرفیت های بالایی در بخش کشاورزی و دامپروری برخوردار است،تصریح کرد:این امر موجب ارتقاء فعالیت واحدهای دامپروری منطقه از حالت سنتی به شکل صنعتی و علمی خواهد شد.

بخش امامزاده عبداله از توابع شهرستان آمل،با 52 روستا و بیش از 25 هزار نفر جمعیت یکی از پنج بخش حوزه شهرستان آمل است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
مسخره این همه دانشکده دامپزشکی این همه بیکار برای چه؟ایا روسای دانشگاهها فقط برای پول گرفتن و بودجه گرفتن رشته ایجاد میکنند خجالت .........چه دستورهایی که نمیدهند؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!-
رضا
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
0
واویلا
نظر شما
ادامه