کد خبر: ۱۳۴۰۲

حکیم مهر - این جمعه هم عموهای فیتیله‎ای با تدارک برنامه شاد به خانه مخاطبان خود رفتند و در این برنامه با بچه‌ها درباره حیوانات و لزوم درست رفتار کردن با آن‎ها گفتگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، محمد مسلمی کارگردان "فیتیله، جمعه تعطیله" در این زمینه گفت: عموهای فیتیله‎ای این هفته با پیام‎های محیط زیستی مهمان خانه مخاطبان خود شدند و به طور مشخص درباره حیوانات، این مخلوقات پر ثمر خداوند و لزوم احترام گذاشتن به طبیعت و حفاظت از حیوانات با بچه‎ها صحبت کردند.

این کارگردان و بازیگر افزود: شعرهای این هفته نیز به همین موضوع اختصاص داده شده بود. در این برنامه عموها ترانه‎هایی مثل ماهی، اردک و زنبور، گربه‌ها، لاک‌پشت و انقراض حیوانات را برای بچه‎ها اجرا کردند. آنها در قالب این شعرها به دوستان کوچکشان یادآوری نمودند که حیوانات چقدر مفید هستند و در آموزه‎های دینی بر اهمیت درست رفتار کردن با آنها تاکید شده است.

وی تصریح کرد: این هفته از بچه‎ها درخواست شد لانه کوچکی بیرون از پنجره خانه درست کرده و آن را به پرنده‌ها اختصاص بدهند،‌ اضافه غذاهای خود را برای حیوانات بریزند و با این مخلوقات مهربان‏‌تر باشند.

مسلمی ادامه داد: بچه‎ها می‌توانند از این لانه‎ها عکس بگیرند تا ما آن را در برنامه نمایش بدهیم.

 

 

نظر شما
ادامه