کد خبر: ۱۳۴۲۸

حکیم مهر - استاندار لرستان گفت: برخورد با متخلفان و نظارت بر واحدهای پرورش و تولید دام و فرآورده‌های دامی در لرستان لازم است.
به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، حبیب‌الله دهمرده در بازدید از اداره‎ کل دامپزشکی لرستان از قسمت‎های مختلف اداری این اداره ‎کل بازدید و با کارکنان آن گفت‎وگو کرد.

وی در جمع کارکنان اداره‎کل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه این اداره به دلیل ارتباط کاری با سلامت مواد غذایی و فرآورده‎های دامی نقش فوق‎العاده‎ای در سلامت افراد و جامعه دارد، افزود: کارکان دامپزشکی باید نقش و وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند، چرا که اگر در روند نظارت بر سلامت دام و فرآورده های دامی سهل‎انگاری و خللی ایجاد شود، مستقیما سلامت افراد و جامعه در معرض آسیب و خطر قرار می‏‌گیرد.

استاندار لرستان با بیان اینکه تعامل، همدلی و همکاری با دستگاه‎های اداری و اجرایی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‎ها، مراجع انتظامی و قضایی از ضروریات موفقیت اداره‎کل دامپزشکی در انجام وظایف محوله است، اظهار داشت: در زمینه آزمایش‎ها و امکانات آزمایشگاهی انجام تحقیقات و پژوهش‎های علمی، برخورد با متخلفان و نظارت بر واحدهای پرورش و تولید دام و فرآورده های دامی لازم است، با نهادها و دستگاه‎های ذیربط همکاری و تعامل داشته باشید.

دهمرده افزود: همان‎گونه که امام راحل(ره) فرمودند، خدمت به خلق بالاترین عبادت است، لذا باید به کار اداری خود به عنوان خدمت و بهترین عبادت نگاه کنید، تا خداوند خیرات و برکات خود را بر شما و جامعه بیش از پیش نازل کند.

استاندار لرستان آموزش نیروی انسانی و تشکیل کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی را برای بالابردن و به روز کردن دانش و علم دست‎اندرکاران امور فوق‎العاده با اهمیت عنوان کرد و گفت: آموزش و سرمایه‎گذاری روی نیروی انسانی خود یکی از سود‎آورترین و اثربخش‎ترین کارهاست که امید است، اداره‎کل دامپزشکی استان در این زمینه بیش از پیش برنامه‎ریزی و اقدام کند.

دهمرده گفت: اگر همه در هر موقعیت و جایگاهی که قرار دارند، همت مضاعف از خود نشان دهند و به بهترین شیوه کار و وظیفه خود را انجام دهند، استان لرستان ظرفیت این را دارد که به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در همه ابعاد مطرح شود، زیرا این استان در زمینه دام و فرآورده‎های دامی یک استان غنی است.

استاندار لرستان یادآور شد: محصولات دامی این استان باید به عنوان یک محصول برتر کشور و حتی دنیا معرفی شوند.

 

نظر شما
ادامه