کد خبر: ۱۳۴۸۵

حکیم مهر - سازمان دامپزشکی اعلام کرد : با توجه به اینکه هر سال به منظور هماهنگی و رفع ابهامات موجود در زمینه مسائل اداری و مالی ، جلسه ای با حضور معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور در یکی از استان ها برگزار می گردد که امسال این گردهمایی با میزبانی دامپزشکی کرمانشاه و با حضور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی برگزار شد.

در ابتدای این گردهمایی دکتر نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین به تشریح عملکرد فعالیت های انجام شده فنی و اداری مالی در سال گذشته و همچنین برنامه های در دست اقدام دامپزشکی استان در سال جاری پرداخت.

سپس حجت الاسلام پرویزی پور نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه ، به بیان روایاتی از ائمه معصومین (علیهم السلام) در خصوص مدیریت و رعایت عدل و انصاف پرداخت و مدیران را به رعایت موارد ذکر شده سفارش کرد.
در ادامه جلسه دکتر خالد خداویردی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور ضمن اشاره به مشکلات موجود از جمله واگذاری ها، تشکیلات و نیروی انسانی پرداخت و گفت : در بحث واگذاری ها از سال 88 با تشکیل کمیته ای در وزارتخانه از گسترش وظایف سازی در دامپزشکی جلوگیری شد و با پیگیری های بعمل آمده تشکیلات جدید سازمان دامپزشکی نیز به تصویب رسید.


دکتر خداویردی ادامه داد : با پیگیری های بعمل آمده در سال 91 موفق به دریافت مجوز جذب بیش از 600 نفر در 17 استان شدیم که در حال حاضر مشغول انجام مراحل استخدامی و جذب نیروهای یاد شده هستیم. خداویردی همچنین به برنامه ریزی برای کارهای آینده خصوصاً خروج از روزمرگی، بکارگیری سیستم های برنامه ریزی، جلوگیری از مدیریت سلیقه ای و پرهیز از اسراف و اتلاف بودجه اشاره و به تشریح موضوعات ذکر شده پرداخت.
خاطرنشان می نماید در این گردهمایی علاوه بر معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور، دکتر حاج اکبری، دکتر آذرنوش، رضایی نژاد و علیدوستی حضور داشتند و به ترتیب به ذکر مسائل مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه و بودجه، اداری، رفاه و پشتیبانی و همچنین امور مالی پرداختند.
در پایان جلسه نیز معاونین توسعه مدیریت و منابع ادارات کل دامپزشکی استان های سراسر کشور به بیان سؤالات خود در زمینه های مربوطه مشغول و به بحث و تبادل نظر درخصوص مباحث مطروحه پرداختند. همچنین در حاشیه جلسه نیز دکتر خداویردی و دکتر پرور طی مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی زاگرس کرمانشاه به توضیح و تشریح عملکرد دامپزشکی در سال گذشته و برنامه های در دست اقدام سالجاری اشاره کردند.
یادآور می شود دکتر خداویردی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمانشاه درخصوص مشکلات کمبود نیروی انسانی در دامپزشکی با توجه به وسعت حجم عملیات بهداشتی و نظارتی پرداخت و خواستار تعامل و همکاری بیشتر خصوصاً تسریع در روند بکارگیری و جذب 61 نفر سهمیه استخدامی در دامپزشکی استان کرمانشاه شد.

نظر شما
ادامه