کد خبر: ۱۳۵۵

حکیم مهر -  سایت سازمان دامپزشکی کشور در خبری از سفر دکتر والا دبیر کل OIE به ایران در روزهای 20 تا 22 بهمن خبر داد.

در این خبر دکتر مجتبی نوروزی رئیس سازمان دامپزشکی کشور ، قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی معرفی شده است!!!

این در حالی است که چند روزی بیشتر از انتصاب محمد علی آبادی به عنوان قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی نمی گذرد.

در گذشته و در مصاحبه های مختلف هم دکتر نوروزی بعنوان معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی معرفی می شد و این در حالی بود که رئیس سازمان دامپزشکی کشور متأسفانه معاون وزیر هم نیست!

 

اخیراً این موضوع در گفتگو با دکتر نوروزی مطرح شد که آن بخش از مصاحبه با ایشان که به این موضوع مرتبط است بازخوانی می گردد :

 

حکیم مهر : در برخی مصاحبه‎ها شما با عنوان (معاون وزیر) مصاحبه می‎کنید، در حالی که جنابعالی معاون وزیر جهاد کشاورزی نیستید؟! فکر نمی کنید که با حلوا گفتن دهان شیرین نمی‎شود و اگر اعتقاد به معاونت دارید (که اعتقاد درستی هم هست) باید فکری اساسی برای آن بکنید و به وزیر جهاد کشاورزی منعکس نمایید؟

دکتر نوروزی : حکمی که از وزیر گرفتم رییس سازمان دامپزشکی هستم.

حکیم مهر :  فکر نمی کنید بهتر است بجای مصاحبه با این عنوان ، این مطلب را به وزیر منعکس کنید؟

دکتر نوروزی : این کار شما نیست! کار ما است!

حکیم مهر : دقیقاً من هم عرض کردم کار شما است. این کار را انجام داده اید؟

دکتر نوروزی : پیگیری کرده‏ایم.

حکیم مهر : به کجا رسیده؟

دکتر نوروزی : در حال بررسی است! وزارتخانه ما از نظر تشکیلات سقف معاونتهای محدودی دارد. یا پنج یا شش معاونت ! مثلاً برخی از معاونتها را هم به این دلیل حذف کرد. معاونت باغبانی را در معاونت زراعت ادغام کرد معاونت تولیدات گیاهی. حتی گفت معاونت امور دام با این دو معاونت مجموعاً بشود معاونت تولید! یعنی محدودیت هست. این را هم ما پیگیری کرده ایم که بتوانیم به نقطه مطلوبی برسیم.

تکمیلی :

سازمان دامپزشکی کشور یک روز پس از انتشار این خبر متن خبر را اصلاح کرد و نوشت :

دکتر برنارد والا دبیر کل سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) و دکتر غازی یحیی نماینده منطقه خاور میانه سازمان جهانی بهداشت دام، از 20 تا 22 بهمن ماه جاری به منظور ملاقات با قائم مقام وزارت جهادکشاورزی و دکتر نوروزی رییس سازمان دامپزشکی کشور به تهران سفر خواهند کرد.

 

نظر شما
ادامه