کد خبر: ۱۳۵۸۹

حکیم مهر - مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان گفت: دام‌های حاشیه هلیل‌رود مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده‌اند و باید با همت شهرداری میدان دام جیرفت هرچه سریع‌تر تکمیل شود. 
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان،دکتر ابراهیم توکلی در جلسه بررسی وضعیت کشتارگاه دام جیرفت با حضور شهردار و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با قدردانی از تلاش‌های شهرداری اظهار داشت: خدمت به مردم در مناطق محروم عبادت است.
وی با اشاره به ضرورت احداث هرچه سریع‌تر میدان دام جیرفت افزود: دام‌های حاشیه هلیل‌رود مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده‌اند و باید با همت شهرداری میدان دام هرچه سریع‌تر تکمیل شود.
مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان با بیان اینکه با راه‌اندازی میدان دام کنترل بیماری‌ها راحت‌تر است، تصریح کرد: میدان دام کمک زیادی به نظارت و کنترل بیماری‌های دامی توسط دامپزشکی می‌کند.
توکلی با اشاره به نیاز کشتارگاه جیرفت به سردخانه اذعان داشت: راه‌اندازی دستگاه لیبل‌گذاری که در حال انجام است که باید سرعت گیرد.
ابراهیم محمدی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت نیز با قدردانی از خدمات شهرداری جیرفت اظهار داشت: شهرداری جیرفت با صلابت کار می‌کند.
وی با بیان اینکه شهرداری در کنار سازندگی برای بهداشت زحمات زیادی کشیده است، تصریح کرد: انتظار برای کار بهداشتی زیاد است، زیرا سلامتی یک موضوع مهم است.
محمدی با بیان اینکه کشتارگاه از ملزومات هر شهر است، ابراز داشت: در بودجه شهرداری نیم نگاهی به بهداشت و کشتارگاه دام داشته باشند.

 

نظر شما
ادامه