کد خبر: ۱۳۶۱۰
حکیم مهر - در صورتی که توافقات لازم در جلسه ستاد تنظیم بازار عصر امروز صورت گیرد، دوباره نهاده به قیمت قبل توزیع و در اختیار دامداران قرار می‌گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، رئیس انجمن صنفی گاوداران با اعلام این مطلب گفت: نهاده‌هایی که دامداران از سال گذشته از شرکت پشتیبانی امور دام طلب داشته‌اند، تسویه شد است و در جلسه عصر امروز نرخ فروش نهاده در سال جاری ابلاغ می‌شود.

احمد مقدسی افزود: مقدمات قرارداد و توافقات اولیه با انجمن صنایع لبنی و انجمن صنفی گاوداران انجام شده تا در ازای تحویل نهاده دولتی با نرخ مصوب، شیر خام به قیمت یک‌هزار و 100 تومان تولید و در اختیار کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور انجمن‌های صنایع لبنی و دامداران و مسئولان بخش دولتی شرکت پشتیبانی امور دام و وزارت جهاد کشاورزی برگزار می‌شود، درباره نرخ، نحوه توزیع شیر خام و قیمت نهاده‌ها در سال جاری تصمیم‌گیری نهایی می‌شود.

مقدسی در پایان تصریح کرد: در صورتی که توافقات لازم در این جلسه بین فعالان بخش تولید شیر و صنایع لبنی صورت بگیرد به‌زودی شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع نهاده دامی به نرخ مصوب می‌کند.

 

نظر شما
ادامه