کد خبر: ۱۳۸۰۴
حکیم مهر - محمود حجتی با داشتن سابقه مناسب در سال 79 تا 84 در بخش کشاورزی، می‌تواند با رأی اعتماد بالا، وزارت جهاد کشاورزی را در اختیار بگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب گفت: در نامه‌های مهندس حجتی برای بخش کشاورزی به کمیسیون ارسال شده و از امروز تا هفته آینده نمایندگان مجلس فرصت دارند تا برنامه‌های ارائه‌شده به کمیسیون‌های تخصصی را مورد بررسی قرار دهند.

دکتر علی ایرانپور افزود: سابقه مهندس حجتی در حوزه کشاورزی طی سال‌های 79 تا 84 نشان می‌دهد با وجود آنکه تحصیلات تخصصی وی در حوزه کشاورزی نیست، اما مدیریت خوبی بر بخش داشته و با وجود ادغام وزارت جهاد سازندگی با کشاورزی توانسته نتایج مثبتی در حوزه افزایش تولیدات داشته باشد.

این دامپزشک خاطرنشان کرد: افزایش تولید محصولات کشاورزی در سال‌های یادشده همچنین پایین بودن واردات کالاهای کشاورزی، مدیریت یکپارچه بر بخش‌های مخلتف وزارت جهاد کشاورزی و تدوین و اجرای برنامه سوم توسعه نشان می‌دهد که محمود حجتی گزینه مناسبی برای کابینه افتتاحی دکتر روحانی است.

نماینده مردم مبارکه اصفهان در بهارستان در پایان تصریح کرد: هرچند هنوز نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی سخنان و برنامه‌های مهندس حجتی را استماع نکرده‌اند، اما سابقه ذهنی نمایندگان نشان می‌دهد که با آراء بالایی می‌تواند کرسی وزارت جهاد کشاورزی را در اختیار بگیرد.

 

 

نظر شما
ادامه