کد خبر: ۱۳۸۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

حکیم مهر - دکتر آراسب دباغ مقدم، دامپزشک و متخصص صنایع غذایی و دانشجوی دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی، بیستم مردادماه در صفحه هفتم روزنامه شهروند به بیان تفاوت ماهی دریا با پرورشی پرداخته است.

برای مشاهده این مطلب روی نشانی زیر کلیک نمایید:

http://shnn.ir/default/pdfs/9205207.pdf

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
چه فرقی میکنه
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
بالاخره دکتر آراسب مقدم متخصص است یا دانشجوی دکتری تخصصی؟ زیرا این2 با یکدیگر کلی تفاوت دارند.
دکتر رحمانی
|
-
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
مقاله را خواندم. ایکاش دکتر دباغ که همیشه سنگ دامپزشکی را به سینه میزند در مصاحبه خود را با افتخار دامپزشک متخصص بهداشت مواد غذایی معرفی میکرد نه متخصص صنایع غذایی که مردم بدانند دامپزشکان در خط مقدم بهداشت جامعه قرار دارند . از ماست که بر ماست.
حکیم مهر
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۱
0
0
بسمه تعالی. بیننده محترم. جناب دکتر دباغ مقدم در سه رشته دامپزشکی، صنایع غذایی و بهداشت مواد غذایی تحصیل کرده یا در حال تحصیل هستند. ایشان ابتدا دکتری دامپزشکی گرفته اند. سپس در رشته صنایع غذایی تحصیل نموده اند و اکنون هم دانشجوی دکتری تخصصی بهداشت مواد غذایی هستند. در مطلب روزنامه شهروند صرفاً به یک رشته از تحصیلات ایشان یعنی صنایع غذایی اشاره شده بود لیکن حکیم مهر معرفی کامل تری از ایشان انجام داده است. با تشکر از توجه شما
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
0
0
جناب دکتر رحمانی
با سلام، آنکس که نمی داند بنده دامپزشک هستم، احتمالا فقط خواجه حافظ شیرازی است؛ که او هم چون همشهری دوران کودکیم است، احتمالا بداند!! دکترجان تمام خبرنگارانی که با بنده در هر رسانه ای مصاحبه می کنند می دانند که بنده دامپزشک هستم، گاهی خودشان سایر عناوین را انتخاب می کنند. همانطور که جناب دکتر لطفی زاده نیز گفته اند، بنده این افتخار را دارم که پس از اتمام دوره دامپزشکی در رشته علوم و صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تحصیل و در محضر اساتید این رشته نیز تلمذ کرده ام و البته به دلیل تعصبی که به حرفه دامپزشکی داشتم پایان نامه خود را در زمینه میکروب شناسی سوسیس کوکتل زیر نظر استاد گرانقدر، جناب دکتر رکنی گذراندم. به هر حال برای همه همکاران دامپزشکمان در هر زیر مجموعه ای از رشته وسیع دامپزشکی که خدمت می کنند، آرزوی موفقیت دارم.
نظر شما
ادامه