کد خبر: ۱۳۹۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان نیشابور فردی به جرم دخالت غیر مجاز در امور درمانی دامپزشکی به شش ماه حبس تعزیری محکوم گردید . 
رئیس شبکه دامپزشکی نیشابور گفت: با توجه به گزارشات درمانگاهها مبنی بر دخالت غیر مجاز فردی در درمان و شکایت برخی از دامداران پرونده نامبرده به دادستانی ارسال و نامبرده به شش ماه حبس تعزیری توسط شعبه 102 دادگاه عمومی نیشابور محکوم گردید که با توجه به شرایط نامبرده به مدت 3سال تعلیق ودر صورت تکرار تخلف حکم اجرا خواهد گردید .
دکتر سلیمانی از دامداران درخواست نمود برای درمان دامهای خود به دامپزشکان دارای پروانه اشتغال به امور درمانی یا درمانگاههای دامپزشکی مجاز مراجعه نمایند .

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صاحب سگ
|
-
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
0
0
اگر در سایر شهرستانهای کشور چنین قوانینی به اجرا گذاشته شود ما نیز شادمان می شویم . در شهرستان پاکدشت از توابع استان تهران دخالتهای بیجا از سوی بیسوادان و حتی دولتی ها بی داد میکند و مراکز فروش واکسن به صورت غیر قانونی واکسن میفروشندو افراد بدون پروانه درمان جراحی حیوانات انجام می دهند و واکسن میزنند و باعث مرگ حیوانات میشوند تازه بعد از ماجرا با خبر شدیم طرف مسئول بیمه کشاورزی بوده ونه دامپزشک دامپزشکی نیز پاسخگو نیست .
اعتراض ما جایی نمیرسد .
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
0
0
اگر واقعاً پیگیر هستید باید از راه قانونی و صحیح بروید؛ وگرنه غر و لند کردن فایده ای ندارد:
شما باید کتباً به شبکه دامپزشکی نامه بدید و ازشون بخواهید که رسیدگی کنند. شفاهی و تلفنی فایده ای ندارد و ممکن است حاشا کنند. در نامه تون حتماً تاریخ نامه رو قید کنید و چند رونوشت مثلاً به سازمان دامپزشکی، نظام دامپزشکی و سایر ارگانهای ذیربط هم بدهید که بعداً وصول نامه انکار نشود. اگر احیاناً شبکه در زمان مقرر رسیدگی نکرد، نامه ای به اداره کل دامپزشکی استان بفرستید و یک رونوشت هم برای سازمان دامپزشکی بزنید. کپی نامه قبلی رو هم به همراه این نامه ارسال کنید. از اونها درخواست کنید موضوع را بررسی کرده و پاسخ قانع کننده ای بدهند. اگر احیاناً باز هم اعتنا نکردند (که از همکاران اداره کل خیلی بعید است) کپی دو نامه فوق را به همراه گزارشی به سازمان بازرسی کل کشور ارسال کنید. اینجا مسئله از تمام جوانب بررسی می شود. بسیاری از مراحل بالا نیازی به مراجعه حضوری ندارد و حتی بعضاً به صورت اینترنتی هم قابل اجرا است. فقط شماره نامه هایی که در دبیرخانه ثبت می شود را داشته باشید. ضمناً در هر مرحله با رعایت انصاف و در عین حال با علم به حقوق مسلم خودتان، به افراد دست اندر کار هم فرصت کافی بدهید تا بتوانند موضوع را بررسی کنند و اگر در فرصت مذکور نتیجه ای دریافت نکردید به مرحلۀ بعدی بروید. و من الله توفیق.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
0
0
سامانه سازمان بازرسی کل کشور (به عنوان مرحلۀ آخر؛ و فقط چنانچه از مراحل قبلی نتیجه نگرفتید):
http://shekayat.bazresi.ir/portal/Home/Default.aspx?CategoryID=af7e18e5-bbf5-496b-a428-2984c2f649b7
نظر شما
ادامه