کد خبر: ۱۳۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دامپزشکی گیلان با فرماندار لاهیجان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سهراب عاقبتی از مهندس علیزاده فرماندار لاهیجان در اجرای طرح های مختلف مبارزه با بیماریهای دام و ارتقاء سطح بهداشت عمومی شهرستان طلب یاری نمود و در خصوص تامین اعتبار دامپزشکی درخواست مساعدت کرد.

در این دیدار دکتر عاقبتی در خصوص مهمترین مسائل روز دامپزشکی در استان و شهرستان لاهیجان با فرماندار این شهر وارد گفتگو شد.

دکتر عاقبتی در خصوص بیماری تب سه روزه اظهار داشت در حال حاضر شیوع بیماری در استان متوقف شده است وی اعلام کرد اطلاع رسانی گسترده و مستمر از طریق صدا و سیما و خبرگزاریها برای دامداران صورت گرفته است.تب سه روزه بیماری قابل انتقال به انسان نیست و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

دکتر عاقبتی با اشاره به سایر بیماریهای شایع فصلی افزود بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو بیماری بسیار خطرناک و قابل انتقال به انسان می باشد ، این بیماری که از طریق گزش کنه ها در دامها ایجاد می شود به سادگی با سمپاشی بدن و جایگاه دام قابل کنترل و پیشگیری است.

سرپرست دامپزشکی گیلان از مهندس علیزاده فرماندار لاهیجان در اجرای طرح های مختلف مبارزه با بیماریهای دام و ارتقاء سطح بهداشت عمومی شهرستان طلب یاری نمود و در خصوص تامین اعتبار دامپزشکی درخواست مساعدت کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
gholipour
|
-
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
0
0
به شهر لاهيجان و فعاليت ويا بهتر بگويم كم فعاليتي شبكه آن اشراف كامل دارم اگر چند دقيقه درخيابانهاي لاهيجان قدم بزنيد عدم كارايي دامپزشكي در عرصه فرآورده ها كاملا مشهود است مردم شهر نيز به گمنام بودن دامپزشكي واقف هستند براي اولين بار كه به شبكه لاههيجان مي رفتم كمتر كسي از مردم لاهيجان آدرس آنجا را بلد بود.در خصوص دارو ودرمان و توسعه دامي وارتقا كيفيت جايگاه دام كمتر پيشرفتي ملاحظه ميشودو... فكر كنم دكتر عاقبتي دست روي ضعيفترين شبكه دامپزشكي استان گذاشته است.
خشنود باقی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
دامپزشکی همان دامپزشکی 10سال پیش رئیسی داشت که واقعا هرگز به ارباب رجوع نه نمی گفت الان رئیسی دارد بنام ........... که ............................
نظر شما
ادامه