کد خبر: ۱۴۰۸۹
تعداد نظرات: ۹ نظر

حکیم مهر - چهار دامپزشکی که از احمدی نژاد رئیس جمهور سابق و خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی به دیوان عدالت اداری به دلیل انتصاب دکتر علوی به ریاست سازمان نظام دامپزشکی شکایت کرده اند چه کسانی هستند؟

این سؤالی است که شاید برخی مایل باشند درباره آن بیشتر بدانند.

به گزارش حکیم مهر، دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در دوره سوم (قبلی) که خود را در انتخابات دوره چهارم کارمند دولت معرفی کرده بود، همزمان با ریاست سازمان نظام دامپزشکی و نمایندگی وزیر جهاد کشاورزی در شورای مرکزی دوره سوم (بعنوان عضو انتصابی) معاون اقتصادی و بازرگانی دفتر بازرسی ویژه احمدی نژاد هم بود.

وی در دوره اخیر هم تا زمانی که دکتر علوی به ریاست نظام منصوب شود کماکان سازمان نظام دامپزشکی را مدیریت می کرد و پس از آنکه دیگر از بازرسی ریاست جمهوری پس از اتفاقات دوره وزارت دکتر دانش جعفری رخ داد فاصله گرفته بود، همزمان معاون اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر (وابسته به بنیاد شهید) شده بود که ریاست آن سازمان را اسکندی وزیر اسبق جهاد کشاورزی بعهده داشت.

اسکندری همان فردی بود که دکتر آقامیری را به عنوان نماینده وزیر و عضو انتصابی وارد شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی کرد و وی به یمن این اتفاق توانست با جلب نظر و آراء اعضای شورای مرکزی آن سازمان به احمدی نژاد معرفی شود و حکم ریاست سازمان نظام دامپزشکی را دریافت کند.

وی در انتخابات دوره چهارم نظام دامپزشکی رأی اول را از آن خود کرد و این بار به عنوان عضو انتخابی وارد شورای مرکزی نظام دامپزشکی شد.

در جلسه شورای مرکزی هم براساس قانون نفر اولی بود که باز هم برای ریاست نظام دامپزشکی برگزیده شد اما این بار وزیر جهاد کشاورزی (صادق خلیلیان) از عدم تمایل احمدی نژاد به ریاست وی خبر داد.

نماینده وقت وزیر جهاد کشاورزی در شورای مرکزی(دکتر انصاری فرد) که آقامیری معتقد بود او را برای ریاست نظام دامپزشکی درنظر گرفته اند به صراحت اعلام کرد که براساس تبصره ذیل ماده هفت قانون سازمان نظام دامپزشکی رئیس جمهور به وزیر جهاد کشاورزی دستور داده است فرد دیگری به جز دکتر آقامیری برای ریاست نظام دامپزشکی برگزیده شود.

اختلاف از همین جا شروع شد. آقامیری و همفکرانش معتقد بودند باید رئیس جمهور بصورت کتبی دستور می داد و مهم تر از آن، خلیلیان باید بصورت کتبی دکتر آقامیری را به رئیس جمهور معرفی می کرد تا وی بر اساس تبصره قانونی با ریاست آقامیری مخالفت کند.

از سویی دیگر برخی معتقد بودند که در هیچ کجای قانون الزامی برای معرفی کتبی اعضا به رئیس جمهور یا دستور کتبی رئیس جمهور نیامده است و وزیر وقت هم مدعی بود که رئیس جمهور (احمدی نژاد) بر اساس اختیارات قانونی (تبصره ماده هفت) آقامیری را برای ریاست نظام دامپزشکی مناسب تشخیص نداده است.

این اختلاف آنقدر تشدید شد که سازمان نظام دامپزشکی طی دو سال با همین موضوع سرگرم بود و به گفتی برخی نزدیکان این سازمان، گاهی این طرف و گاهی آن طرف به وزن کشی می پرداختند.

روزهای پایانی دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد اما اتفاقی افتاد که قدری از آتش این اختلاف کاست. پس از گذشت شش ماه از معرفی دکتر علوی به احمدی نژاد سرانجام وی حکم ریاست این سازمان را دریافت کرد.

دکتر علوی که مدیرکل دامپزشکی قزوین بود و برخی او را صرفاً یک چهره دولتی معرفی می کردند اتفاقاً یک برگ برنده هم داشت و آن هم این بود که به رغم دولتی بودن مورد اعتماد بخش خصوصی قرار گرفته بود. وی علیرغم دولتی بود عضو انتخابی شورای مرکزی بود.

جلسات شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی که باید بر اساس قانون حداقل ماهیانه یک بار برگزار می شود در این مدت تشکیل نشده بود و اختلافات بالاگرفته بود تا اینکه وزیر وقت جهاد کشاورزی مصوبه ای از هیأت دولت گرفت که به وی اجازه می داد مسئولیت برگزاری جلسات شورای مرکزی را به یکی از اعضای شورا بدهد.

خلیلیان این مسئولیت را به دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی داد و همزمان دکتر مطلبی را هم به عنوان نماینده انتصابی خود وارد گود کرد تا با برگزاری جلساتی که به زعم شاکیان غیرقانونی بود سه نفر را برای ریاست سازمان نظام دامپزشکی معرفی کنند.

این بار قرعه بیشترین رأی به نام دکتر علوی افتاد و وی حکم را دریافت کرد و پس از آن هم از مدیرکلی قزوین کنار رفت تا با وقت بیشتری به کارهای نظام دامپزشکی برسد.

اما این پایان ماجرا نبود. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای مرکزی در اولین روزهای ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی نامه ای به وی نوشت و هرچند استناداتی مانند مسئولیت دبیر شورا که معلوم نبود در این مدت کجا بوده است؟ را مطرح کرد اما به هر حال مصوبه هیأت وزیران درباره اختیار برگزاری جلسات شورای مرکزی که به وزیر جهاد کشاورزی تفویض شده بود را ابطال کرد تا همه رشته ها پنبه شود و روز از نو...

از سویی دیگر دکتر آقامیری و سه دامپزشک دیگر که شرح آن در زیر خواهد آمد به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و توانستند سرانجام دستور موقت توقیف حکم انتصاب رئیس جدید سازمان نظام دامپزشکی را بگیرند تا پرونده به طور کامل رسیدگی شود و حالا همه منتنظر رسیدگی هستند!

دومین فرد شاکی، دکتر رامین سلامتی بود. فردی که در دوره دوم نزدیک به دکتر صفاریان بود و حالا در دوره دکتر آقامیری پس از ریاست نظام دامپزشکی تهران به معاونت برنامه ریزی سازمان نظام دامپزشکی آمده بود و در انتخابات چهارمین دوره نظام دامپزشکی هم حائز رأی بالایی شده بود. او عضو انتخابی و نماد بخش خصوصی بود. در ابتدا، انتصاب دکتر سلامتی با توجه به سوابق وی و موضع‎گیریهای او به عنوان معاون دکتر آقامیری قدری موجب شگفتی بود اما بعدتر وی مواضعی در حمایت از دولت احمدی نژاد اتخاذ کرد که نقاط مشترکی بین او و رئیس‎اش آشکار می کرد.

دکتر مسعود عربشاهی در این میان باسابقه تر از بقیه است. او هم به صف شاکیان پیوسته است. یک دامپزشک با سابقه نظامی و فعال در بخش خصوصی که ریاست نظام دامپزشکی قم را در کارنامه داشت در دوره چهارم شورای مرکزی نتوانسته بود از  دکتر سرکشیک جوان در بخش خصوصی پیشی بگیرد و دوم شد اما به رغم رأی کمتر توسط دکتر آقامیری مجدداً به ریاست نظام دامپزشکی قم منصوب شد. او همواره خود را مدافع بخش خصوصی معرفی می کرد و احتمالاً همراهی با دکتر آقامیری برای شکایت از رئیس جمهور سابق هم به همین انگیزه بوده است.

دکتر احمدرضا تابع بردبار که ریاست نظام دامپزشکی فارس را بعهده داشت خیلی رسانه‏ای نبود اما وقتی نامش در میان نامزدهای ابتدایی معرفی برای ریاست نظام دامپزشکی قرار گرفت بیشتر به حوزه رسانه راه یافت.

وی با دولتی ها کار می کرد اما بیشتر وقتش را در نظام دامپزشکی فارس می گذراند و معتقد بود که در قضیه انتخاب رئیس سازمان نظام دامپزشکی حقی پایمال شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید فرجام این ماراتن خسته کننده چیست و به کجا می رسد؟

 

خبر مرتبط :

 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
0
به نظرم یه جای گزارش شما داره لنگ میزنه ، با این اوصافی که شما گفتی همه این آدمها احمدی نژادی بودند حالا چطور شده که از احمدی نژاد شکایت کردند الله اعلم ، یا شکایت ساختگیه یا اینکه ماها سرکاریم، شایدم اشکال از ماست که دوست داریم همه را تاریک تاریک و یا روشن روشن ببینیم و اصلا رگه ای از خاکستری بودن رو در مورد اونها نمی تونیم تشخیص بدیم
داستان کودتای 28 مرداد رو یادتون هست که انشاء الله همون موقع هم تمام فکر و ذکرمون معطوف به آدمها بود که باعث شد از اونچه که واقعا درمورد کشورمون اتفاق افتاد غافل شدیم و به همی غفلت مجبور شدیم برای آزاد شدن کشورمو از دست استعمارگرا شهدای زیادی رو بدیم از دهه 1340 تا حالا ما نتونستیم یاد بگیریم که عوض این که راجع به آدمها تجزیه و تحلیل بنویسیم و بخونیم مسائل و علل و عوامل اون و راهکارهایی رو که میتونه منجر به عاقبت بخیری برای مردم و مملکتمون میشه رو پیدا کنیم و راجع به اون بجث کنیم

بجای بحث راجع به آدمها که ظاهرا نشون میده اطلاعاتتون در موردشون فقط به شنیده ها و شایعات متکی هست بهتر راجع به مسائلی که ممکن در آینده اتفاق بیافته صحبت کنیم و یا حداقل در این میان کاندیداهای احتمالی رو که میتونن به بهبود اوضاع کمک کنن به صنف معرفی کنیم و عملکرد افراد رو در این برهه به چالش بکشیم میدونم سخت هست ولی شدنیه
دکتر عزت مزید - قزوین
دكتر سيد مهدي سركشيك
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
آقاي دكتر لطفي زاده عزيز
با سلام.قصد ارسال اين پيام را نداشتم ولي چون موضوعي كه شما در باره آقاي دكتر عربشاهي و بنده نگارش كرده ايدبه هيچ وجهي صحت ندارد،جهت اطلاع مي گويم كه اينجانب اصلا براي رياست نظام دامپزشكي استان قم كانديد نشده بودم كه توسط آقاي دكتر آقاميري برگزيده شوم يا نشوم(حدود 2 ماه قبل از زماني كه بحث انتخابي بودن يكي از سه گزينه كانديداي رياست استاني توسط آقاي دكتر آقاميري مطرح شود، در استان نسبت به انتخاب فقط يك نفر و آنهم آقاي دكتر عربشاهي با راي قاطع بعنوان رئيس اقدام كرديم و لا غير ؛و بحث معرفي 3 نفر كانديدي پيشنهادي پست رياست استاني-مورد تاكيد آقاي دكتر آقا ميري - حدودا 4 ماه مورد قبول اعضاء شوراي استان واقع نشد و در نهايت به احترام بخشنامه وزير محترم وقت و ...،دو نفر ديگر از اعضاء به همراه آقاي دكتر عربشاهي جهت احراز پست رياست نظام قم معرفي شدند ).لذا خواهشمند است نسبت به انجام رسالت خود كه همانا اطلاع رساني درست مي باشد،اهتمام بيشتري بعمل آوريد.با تشكر .دكتر سركشيك
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
جناب دکتر سرکشیک. با سلام و احترام. ضمن تشکر از ارسال توضیح جنابعالی. از آنجایی که حتماْ‌ باید توضیحات حضرتعالی را صحیح دانست و مبنا قرار داد و اخلاق و شرع هم چنین حکم می کند ادعایتان در ذیل این خبر به منظور تنویر افکار عمومی به نمایش درآمده است. هرچند مفهوم انتخابات و کسب رای نخست و انجام وظیفه متعاقب اعتماد یک صنف امری جدا و قابل تامل است مجددا از جنابعالی تشکر می کنم و در صورتی که سهوا در نحوه نگارش این خبر اشتباهی رخ داده عذرخواهی مینمایم. محمد لطفی زاده - مدیرمسوول حکیم مهر
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
بسمه تعالی. جناب دکتر عربشاهی. با سلام و احترام. از اینکه مطلب را ملاحظه و پاسخی ارایه فرمودید تشکر میکنم. از دعای شما برای آرامش هم سپاسگزارم! متقابلاْ‌بنده برای جنابعالی توفیق خدمت و سلامتی و سربلندی آرزو میکنم. آنچه درباره جنابعالی نوشته شده را خواهش میکنم دوباره بخوانید. کجای متن گفته ایم جنابعالی به دستور دکتر آقامیری منصوب شده اید؟ اتفاقا با رعایت تقوا عین رخداد نوشته شده. مگر نه اینکه جنابعالی در انتخابات نفر دوم شدید؟ مگر نه اینکه دکتر سرکشیک که جوان هم هستند و بنده افتخار داشتم از زمان تحصیل در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران ایشان را بشناسم از شما در انتخابات پیشی گرفتند؟ مگر نه اینکه به رغم رای کمتر (ولو اینکه با اصرار شما نپذیرفته باشند) بجای دکتر سرکشیک جنابعالی با حکم دکتر آقامیری منصوب شده اید؟ کجای این گزارش بی تقوایی بوده است؟ مگر نه اینکه بعد از انتخابات د رکامنت خصوصی از دغدغه خود برای بخش خصوصی فرمودید و عیناْ‌همین دغدغه د راین گزارش اشاره شده است. آیا این جز امانتداری و حسن ظن به حضرتعالی بوده است؟ من که متوجه نشدم کجای گزارش بی تقوایی کرده ایم؟ البته شاید جنابعالی خیلی تمایلی به این عبارت منصوب از سوی دکتر آقامیری نداشته باشید همانطور که بعد از انتخابات هم به اینجانب این نکته را نوشته بودید. اما آیا وقتی حضرتعالی با حکم دکتر آقامیری منصوب شده اید نباید شما را منصوب ایشان تلقی کرد. شاید هم واژه منصوب را با منسوب که به معنای محشور بودن و نسبت داشتن است جابجا تصور فرموده باشید که بازنگری می طلبد. دوباره این پاراگراف را بزرگواری نموده و بخوانید :
((دکتر مسعود عربشاهی در این میان باسابقه تر از بقیه است. او هم به صف شاکیان پیوسته است. یک دامپزشک با سابقه نظامی و فعال در بخش خصوصی که ریاست نظام دامپزشکی قم را در کارنامه داشت در دوره چهارم شورای مرکزی نتوانسته بود از دکتر سرکشیک جوان در بخش خصوصی پیشی بگیرد و دوم شد اما به رغم رأی کمتر توسط دکتر آقامیری مجدداً به ریاست نظام دامپزشکی قم منصوب شد. او همواره خود را مدافع بخش خصوصی معرفی می کرد و احتمالاً همراهی با دکتر آقامیری برای شکایت از رئیس جمهور سابق هم به همین انگیزه بوده است.))
در این پاراگراف با رعایت تقوا به سابقه نظامی بودن و فعال بودن در بخش خصوصی و ریاست قبلی بر نظام دامپزشکی قم اشاره شده است. رای کمتر از دکتر سرکشیک هم که واقعیت است و صدور حکم انتصاب از سوی دکتر آقامیری هم دروغ نیست! اتفاقا حتی با حسن نظر به انگیزه جنابعالی از شکایت که دفاع از بخش خصوصی بوده برابر آنچه خود حضرتعالی منتقل کرده بودید اشاره شده است. به نظر شما در این گزارش بی تقوایی شده است؟ ضمنا اعتماد صنف و منتخب بودن جنابعالی با منصوب بودن منافاتی ندارد. جسارتاْ‌ شاید بی تقوایی آن است که با ایراد تهمت بنده را به تلاش برای تفرقه متهم فرموده اید؟ من ابا داشتم از اینکه این نکته را بگویم اما به نظر شما بنده که هیچ وابستگی مادی و معنوی به هیچ کدام از دو جناح ندارم چه سودی از تفرقه احتمالی در نظام دامپزشکی استانها باید ببرم؟ اجتنبوا کثیراْ‌ من الظن ان بعض الظن اثم. این توصیه خداوند است که از گمان بد پرهیز کنید که برخی گمانهای بد گناه است(سوره مبارکه حجرات) در مورد شورای مرکزی هم حضرتعالی و همکاران محترمتان که بیش از دو سال است نتوانسته اید به یک موضوع به قول خود اختلاف نظر پایان دهید و خلاف قانون که باید ماهانه جلسه شورای مرکزی تشکیل می شده و نشده عمل نموده اید نباید پاسخگو باشید؟ صنف نباید به شما اعتراض کند که چرا با این همه سابقه و درایت به نتیجه نرسیده اید؟ به نظرم هر کس به قدر همان حق عضویتی که داده است لااقل می تواند پرسشگر باشد. از سویی دیگر ضمن آرزوی موفقیت بیشتر برای جنابعالی و همکاران محترم در نظام دامپزشکی قم امیدوارم روزی برسد که نظام دامپزشکی قم از دل اداره کل بیرون آمده و با استقلال بیشتر و کاملتر به ایفای نقش و خدمت بپردازد. بنده بنای پاسخگویی در این موارد ندارم لیکن اولاْ‌به دلیل احترامی که برای جنابعالی و برادر ارجمندم جناب دکتر سرکشیک قایل هستم و از سویی حسن نظری که از جنابعالی گمان می کنم مبسوط پاسخ نوشتم.. امید که بر دل بنشیند و سبب تنویر افکار حضرات عالی گردد و مایه برون رفت از این معضل و بازگشت وحدت همه جانبه به صنف دامپزشکی شود. ان شاء الله نایب الزیاره باشید. با احترام مجدد - محمد لطفی زاده

دکتر لطفی زاده عزیز سلام
ازمطالب درج شده در سایت شماباراهنمائی یکی از همکاران مطلع شده و مطالعه نمودم از اظهار لطفتان به اینجانب بسیار سپاسگذار واز خداوند برای شماارامش تقا ضا میکنم بر خود واجب دیدم که همانطور که بعد از انتخابات شوراگذشته حضورا وکتبا شما را اگاه نمودم مجددا نه به خاطر خودم بلکه بخاطر نیابتی که از تک تک اعضا محترم نظام دامپزشکی استان قم دارم کلماتی را بیان نمایم.
1-سن وسال من دیگر دنبال شهرت ومقام نیست بزرگترین افتخار برای من حضور هفت سال در جبهه های جنگ تحمیلی در کنار همقطارانم در جهت دفاع از کیان جمهوری اسلامی و سپس افتخار حضور در جبهه تولید در کنار دامداران و تلاش برای تولید قوت لایموت مردم بوده است
2-اقای دکتر اقامیری همشهری ودوست من ایشان قبل از اینکه ریاست نظام دامپزشکی شوند من با خانواده محترم ایشان مشهور بودم.وایشان هیچ توصیه ای به هیچکس برای انتخاب من ننمودن همکاران من شورا نظام قم گواه این مسله هستند سه بار در قم رای گیری نمودیم و دوستانم به من تکلیف نمودن که اجبار دارم مسئولیت نظام دامپزشکی تقبل نمایم نمیدانم چرا جنابعالی که دم از مومنی میزینید بی تقوائی مینمائید انتخاب بنده را بنا به دستور دکتر اقا میری قلمداد نمود ومجددا به این بی تقواویتون دامن میزنید بنده با افتخار میگویم من منتخب و نوکر اعضای نظام دامپزشکی استان قم هستم وتا موقعی که صلاح بدانن همیشه خادم انها خواهم بود
3-اقای دکتر قم نزدیک است اجازه به خود میدادید نه برای دیدن ما بلکه به قصد زیارت میامدید و یک سری هم به محل کوچک نظام دامپزشکی قم در دل اداره کل دامپزشکی میزدید و شما هم از این تعامل موجود که منجر به رشد بخش خصوصی در کنار زحمتکشان بخش دولتی در نهایت تلاش در خدمات رسانی به بخشهای دامپزشکی ارائه میشود شما هم لذتی میبردید این یک واقعیت است که دوست عزیزو مهربان من جناب اقای دکتر سید مهدی سرکشیک رای اول را اوردند ولی هر چه به ایشان اسرار کردم حتی برای ریاست کاندید نشدن و تمام دوستان به ایشان و خانواده محترمشان اسرار کردن تقبل ننمودن درست است شما دکتر را جوان قلمداد نمودیدولی مطمئن باشید از همه ما باتجربه تر بخصوص از شخص من اگرریاست را قبول مینمودن من تمام قد به ایشان اقتدا میکردم .واز شما رنجیده شدم بخاطر تلاشی که جهت تفرقه در نظامهای استانها مینماید این در حالی است نه من نه جناب دکتر سرکشیک عزیز به غیر از خدمت به جامعه دامپزشکی نگاه دیگری نداریم
4-اما بحث اعتراض را اینقدر شلوغش میکنید همکارانی که از مسائل اطلاع کمتری دارند فکر نکنن در شورا مرکزی جنگ است نه دکتر عزیز اقای دکتر علوی ای سید بزرگوار مورد تائید همه از جمله بنده عاصی میباشد در شورا یک اختلاف نظر است که من امیدوارم با درائت تدبیر بزرگان دامپزشکی کشور به زودی حل خواهدشد و تمام اعضای شورا مرکزی وهمکاران محترم سازمان دامپزشکی ونظام دامپزشکی جهت خدمت رسانی به دامپزشکان دور یک میز جمع و برای اینده درخشان کشور تلاش خواهند نمود و ازجنابعالی در خواست میشود دعا بفرمائید
با تشکر دکتر مسعود عربشاهی
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
بسمه تعالی. حکیم مهر به فضل الهی در این شش سال در بیش از چهارده هزار خبری که منتشر کرده هیچگاه از احدی توصیه نپذیرفته و قصد تخریب احدی را هم نداشته و ندارد. حکیم مهر

سیاست زده جان علوی انتخابیه عزیزم!!!

قابل توجه کلیه همکاران
سایت حکیم مهر با توصیه برخی از سیاسیون دامپزشکی ناچار به درج این اطلاعات شده است . زیرا اکنون که مشاهده کردند تا .... فقط یک قدم باقی مانده است و احتمال دارد یکی از اعضای انتخابی ریاست شورا را به عهده بگیرد این رپرتاژ خصوصی را برای تخریب .....و سایر همکارانی که در این بخش حضور فعال داشته اند، رفته اند تا مبادا ....بنابراین نتیجه می گیریم این خبر فقط پشتوانه سیاسی دارد و اطلاع رسانی به وزیر محترم و سایر دوستان ایشان که قرار است در آینده نزدیک برای این سازمان تصمیم گیری کنند، است و هدف دیگری را دنبال نمی کند.
دکتر سیاست زده
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
حکیم مهر!
اکنون متوجه شدم که چرا در بین خیلی کامنت ها نقطه چین می گذاری؟
کامنت دکتر سیاست زده را بنده گذاشتم و مراقب بودم که توهینی به شخص نشود که از نقطه چین های شما فرار کنیم اما اکنون فهمیدم که هر جائی که به نفع شما نیست صرف نظر از اینکه توهین باشد یا نباشد اگر به کام شما شیرین نباشد حذف خواهی کرد و این یعنی فرار از واقعیت و پاک کردن صورت مسئله!
حداقل از سایر سایت ها یاد بگیر! ببین آیا به اندازه شما در کامنت ها نقطه چین دارند؟!!!!!!
هر چند که می دانم این کامنت را هم نقطه چین خواهی کرد یا اصلا منتشر نخواهی کرد!!! یا هر کجای آن را که دوست داری منتشر می کنی!!! نمردیم و خبرنگاری با عصر جدید را دیدیم!!!!!!!!!!!!
باز هم دکتر سیاست زده
حکیم مهر
|
-
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
بسمه تعالی. برای کاربر محترم با عنوان دکتر سیاست زده : کامنت هایی که حاوی توهین، تهمت و افترا و دروغ باشند منتشر نمی شوند. متاسفانه کامنت شما هم حاوی تهمت و هم حاوی دروغ بوده است. با تشکر
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
0
حکیم مهر!
به سادگی دروغ میگی! اگر راست میگی کامنت را کامل بگذار تا افکار عمومی قضاوت کنه که توهین بوده یا تعریف از دکتر آقامیری بوده است! البته اگر این را باز هم سانسور نکنی! البته ناگفته نماند که بنده برای این کار شما پادتن تولید کردم و کلیه کامنت هائی که گذاشتم در وبلاگی که به زودی آدرس آن اعلام خواهد شد، گذاشتم تا خوانندگان عزیز خودشان قضاوت کنند و راست آزمائی کنند!
صبح نزدیک است.
دکتر آقامیری طرفدار بخش خصوصی به خدا خیلی دوستت داریم. خیلی مردی.
دکتر سیاست زده
ناشناس
|
-
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
0
0
...... چرا نگفتی دکتر علوی توسط 10 نفر عضو و نه 12 نفر قانونی انتخاب شد ......
نظر شما
ادامه