کد خبر: ۱۴۴۶۳
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم غایب بود و از حضور وزیر بهداشت هم این بار خبری نبود. همین امر انتقاد شدید دکتر منادی را حین سخنرانی در پی داشت. به نحوی که خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت : آقای وزیر! اگر سازمان دامپزشکی نباشد ده تا وزارت بهداشت هم کنار یکدیگر بگذاری نمی توانی جلوی بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان را بگیری!...

حکیم مهر -  مراسم روز ملی دامپزشکی، عصر دوشنبه پانزدهم مهرماه در محل سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی واقع در ولنجک تهران برگزار شد و با حاشیه‎های زیر همراه بود :

در حالی که پیش از این ساعت شروع مراسم 17 و در برخی دعوت‌نامه‌ها حتی 30/16 قید شده بود، اما مراسم ساعت حدود 18 با حداقل یک ساعت تأخیر و با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط دکتر فاتح‌نیا دامپزشک شاغل در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شد.

پیش از شروع مراسم تعدادی از مهمانان در طبقه فوقانی پذیرایی شدند و تعدادی هم ترجیح دادند در سالن خالی به انتظار بنشینند. در این میان تعدادی از مسوولین هم در اتاق کناری سالن اصلی گردهم آمده بودند تا شاید با هم گپی بزنند یا شاید هم بعضاً هماهنگی‎هایی انجام دهند.

حجت الاسلام دکتر دغاغله، دامپزشک روحانی که سابقه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی و شیلات را در کارنامه دارد و دارای مقالاتی در زمینه بیماریهای انگلی دامهای بزرگ از جمله مهمانانی بود که زود به مراسم آمد.

پس از تلاوت قرآن کریم، گروه ناشنوایان همزمان با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران به اجرای این سرود پرداختند و پس از آن هم به اجرای سرود و آهنگ‎های شاد ترکی، کردی و غیره و رقص متناسب با آهنگ‎ها پرداختند. آهنگ‎های محلی و تند و رقص توام با آن، دکتر دغاغله را مجبور کرد تا دقایقی هنگام اجرای این برنامه در اتاق کناری باشد و سالن اصلی را ترک کند.

برادر دکتر زینلی (دامپزشک شاغل در وزارت بهداشت و نماینده وزیر بهداشت در شورای مرکزی نظام دامپزشکی) که تهیه کنندگی برنامه هفتگی (دامپزشک) از شبکه چهار سیما را بعهده داشته نیز در این مراسم از دقایق ابتدایی حاضر بود. وی دقایقی با مدیرمسئول حکیم مهر گفتگو کرد و از روند تهیه این برنامه و دشواری‎های فیلمبرداری حیوانات کوچک تا بزرگ و زحمات یکساله برای تولید این برنامه گفت.

برابر روال سالیان اخیر مجری برنامه دکتر محمد نظری (دامپزشک) بود. جالب آنکه امسال هم در ابتدای اجرای برنامه همان قطعه شعری را خواند که سال قبل خوانده بود!

علاوه بر دکتر تاج بخش و دکتر نادعلیان، دو چهره ماندگار که از دقایق اولیه به محل مراسم آمده بودند این بار پروفسور پرویز حکمتی هم در مراسم روز ملی دامپزشکی حاضر بود.

دکتر منادی دامپزشک متخصص و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم حاضر بود. مجری برنامه وقتی خواست از وی دعوت کند تا برای سخنرانی در جایگاه حاضر شود، وی را نماینده مجلس، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، میکروبیولوژیست، رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و در آخر دامپزشک معرفی کرد و بعد رو به وی کرد و گفت : کم که نگفتم آقای دکتر؟! اگر بود شما اصلاح بفرمایید!

در همان دقایق ابتدایی دکتر سیدسبحان‎علی علوی رئیس سازمان نظام دامپزشکی که حکم خود را به دلیل شکایت دکتر آقامیری و سه دامپزشک دیگر از احمدی‎نژاد و خلیلیان به رأی دیوان عدالت اداری فعلاً در توقیف می‎بیند هم به محل مراسم آمد. مجری برنامه به وی خوش‎آمد گفت اما قرار نبود در این مقام به عنوان رئیس سازمان غیردولتی سخنرانی کند!

وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم غایب بود و از حضور وزیر بهداشت هم این بار خبری نبود. همین امر انتقاد شدید دکتر منادی را حین سخنرانی در پی داشت. به نحوی که خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت : آقای وزیر! اگر سازمان دامپزشکی نباشد ده تا وزارت بهداشت هم کنار یکدیگر بگذاری نمی توانی جلوی بیماریهای قابل انتقال بین حیوان و انسان را بگیری!

هنگام سخنرانی سخنرانان معمولاً به دلیل شلوغی سالن از انتها صدای زیادی تولید می‎شد و بعضاً سکوت آنچنانی برقرار نمی شد.

دکتر دستور رئیس سازمان دامپزشکی به دلیل شرکت در سفر روحانی حج در مراسم امسال غایب بود.

در بدو ورود مهمانان یک شاخه گل به آنان هدیه می شد که کاری قابل تقدیر بود.

سالن همایش هر چند در بدو مراسم تقریباً خالی بود اما به دلیل حضور برخی از مهمانان با اعضای خانواده در نیمه دوم زمان برنامه کاملاً پر شده بود، به نحوی که بی‎نظمی در ورود و خروج موج می‌زد و عده ای هم بیرون سالن ایستاده بودند و برخی هم روی زمین مابین صندلی‎ها نشسته بودند.

بعضی از حاضرین و مهمانان از تأخیر در ارائه شام در پایان مراسم گله داشتند.

امسال چند نفر از جوانان تنومند که (بادیگارد) را به ذهن متبادر می کردند در دو سوی سالن و در راهروها مابین صندلی ایستاده بودند که معلوم نبود چه نیازی به حضور آنان بوده است؟!

تشریفات و راهنمایی حاضرین به عهده چند تن از خانم‎هایی بود که با لباس متحدالشکل و شال قرمز و البته با آرایش خاصی در سالن حضور داشتند!

بجای دکتر دستور که در سفر حج بود دکتر مشکوة معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی که در غیاب رئیس سرپرستی این سازمان را بعهده دارد سخنرانی کرد. برخلاف سالیان گذشته سخنرانی‌‎های امسال هم با تعداد کمتر و هم کوتاه‎تر بود و هم از قرائت پیام مسئولینی که به مراسم نیامده بودند خبری نبود.

تلاشهایی برای حضور آقای هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم به خرج داده شده بود اما این تلاشها به نتیجه نرسیده بود و حتی خبری از وزیر جهاد کشاورزی هم نبود!

شرکت‎های دارویی در مراسم امسال حضور پررنگی داشتند و علاوه بر آنکه تشریفات سالن را بعضاً به عهده داشتند و تصاویر آرم و نام این شرکت‎ها در بخشی از مراسم پخش می شد بخشی مهمی از ردیف های جلو و سالن به آنان اختصاص یافته بود. در حالی که برخی دامپزشکان جایی برای نشستن نیافته بودند اما برخی از وابستگان شرکت‎های دارویی به جلوی سالن و ردیف‎های جلویی هدایت و در آنجا اسکان داده می شدند.

مانند سالیان قبل خبری از سخنرانی نمایندگان بخش خصوصی نبود و ترجیح داده شده بود در جلسه از چالشها و مشکلات حرفه دامپزشکی سخنی به میان نیاید. هر چند دکتر منادی در سخنرانی خود گریزی به بحث اشتغال زد و از دولت خواست فکری به حال بیکاری دامپزشکان بکند.

دکتر نظری وقتی خواست از دکتر منادی دعوت کند تا برای سخنرانی به جایگاه بیاید بجای آنکه بگوید (آنگونه که شایسته آقای دکتر منادی است دست بزنید) گفت : (آنگونه که شایسته هیأت رئیسه مجلس است دست بزنید!)

دکتر منادی از تلاشهای دکتر دستور در شتاب بخشی به روند واگذاری تصدی‎گری به بخش غیردولتی در سخنرانی خود تشکر کرد و به دولت توصیه کرد از مدیرانی که خوب کار کرده‎اند کماکان استفاده کند.

تعدادی از حاضرین در حاشیه مراسم مشغول انتشار شایعه تعویض رئیس سازمان دامپزشکی بودند و حتی برخی از قطعی شدن انتصاب رئیس جدید خبر می دادند. در این میان حتی نام افراد بی‎تجربه در حوزه دامپزشکی هم با قطعیت عنوان می‎شد!

برخی از کارکنان نظام دامپزشکی در گفتگو با مدیرمسئول حکیم مهر از وضعیت این سازمان و عدم پرداخت حقوق کارکنان به دلیل بلاتکلیفی فعلی در این سازمان انتقاد می‎کردند.

در مراسم امسال از 6 دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی هم رونمایی انجام شد که البته برخلاف پزشکی این بار مسوولین طراز اول کشوری جای خود را به دیگران داده بودند!

حسن ریوندی امسال به مراسم دعوت شده بود و البته در میان اجرای برنامه خود به تقلید صدای خوانندگان آنسوی آب از زن و مرد هم پرداخت. این در حالی بود که روحانیون حاضر در مراسم هنگام اجرای برنامه وی مراسم را ترک کرده بودند اما مسوولین دولتی اعم از سازمان دامپزشکی، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی و غیره شاهد هنرنمایی (!) وی بودند.

در بخش نخست مراسم تصاویری از شهدای عرصه دامپزشکی در زمان جنگ تحمیلی برای حاضرین پخش شد.

علاوه بر مدیرکل دامپزشکی تهران، برخی از مدیران کل دامپزشکی استانها مانند دکتر صالحی از اردبیل و سایر مسوولین ستادی و استانی سازمان دامپزشکی هم در مراسم حضور داشتند.

ریوندی سعی کرد تمام لطیفه‎های خود را با توسل به دکتر محمد نظری بگوید و همه این لطیفه‎ها را به طنز به او نسبت دهد. هر چند برخی از لطیفه ها و عباراتی هم که بکار می برد در شأن جامعه دامپزشکی با تحصیلات بالا نبود. او حتی در آغاز اجرای برنامه خود و پایان آن، روز دامپزشکی را تبریک هم نگفت! برنامه ریوندی با استقبال تعداد زیادی از حاضرین همراه بود.

در حالی که انتظار می رفت سرود تهیه شده در اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی برای روز دامپزشکی در مراسم روز ملی دامپزشکی اجرا شود اما خبری از آن نبود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
.......................متاسفم.
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
...باز هم جان مطلب را نگفتی.
1- روز دامپزشکی توسط سازمان دامپزشکی .... و تبدیل به روز پرسنل سازمان دامپزشکی به همراه خانواده گردید.
2- جای بخش غیر دولتی، دانشگاهیان و اساتید محترم که به گردن همه حق دارند، در سخنرانی ها خالی بود و تعداد این دو گروه از 20 نفر فرا نمی رفت.
3- نوع پذیزایی و برخورد با شاغلبن این حرفه مقدس تنها در حد سلف سازمان دامپزشکی بود و جز ...... از وضعیت دامپزشکی چیز دیگری مشهود نبود.
4- بجز دکتر منادی، هیچ سخنرانی در وزن روز ملی دامپزشکی وچود نداشت.
5- عدم حضور ..........
6- علت نامیدن روز دامپزشکی فرصتی برای بیان چالش ها و نقاط قوت دامپزشکی(نه فقط سازمان دامپزشکی) می باشد. حال انکه مراسم هیچ باری نداشت.- دامپزشک
یک دانشجوی دی وی ام
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
آقای ریوندی یک شومن هستند و نمی دونم علت گذاشتن علامت تعجب در نشست مسئولین در هنگام برگزاری مراسم به چه دلیلی بود؟؟؟ بابا چه قدر محدودیت های غیر منطقی برای مسئولین قائل باشیم!! مثلا نماینده رژیم صهیونیستی برنامه اجرا کرده که می خواستین برنامه رو ترک کنند؟؟
دکتر مناف زاده
|
-
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
بسمه تعالی
در سالهای قبل این مراسم با حضور وزیر جهاد کشاورزی ، وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح ، وزیر بهداشت و درمان ، رئیس سازمان دامپزشکی و.... برگزار می شد اما متاسفانه رفته رفته حضور مسئولین کشوری رفته رفته کم رنگ تر شد .. سالهای قبل خودشون می اومدن ، سال قبل نماینده هاشونو با یک پیام فرستادند و امسال نه خودشون اومدن نه پیامی فرستادن ...!!! واقعاً متاسفم برای صنفم !
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
0
0
مدیر کل دامپزشکی استان تهران .........

در طول 5 سال از تشکیل شرکتهای ممیزی ..... که طبق اصل94 شکل گرفته واگذار نشده و در طول 5 سال تعرفه افزایش ندادند ...... به این میگن جشن دامپزشکی
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
.....ب......

بنام خدا - با تبریک مناسیت روز دامپزشکی به کلیه همکاران بزگواربه نظر میرسد اشاره به نکاتی چند در خصوص بزرگداشت و بجای آوردن احترام و مقام و منزلت کارکنان دامپزشکی در هر رده و جایی از سوی خود دامپزشکان و بویژه مسئولین لازم و ضروری است.
1-اولویت تکریم و ارتقا جایگاه دامپزشکی با خود دامپزشکان میباشد ابتدا خودمان را خوب باور کنیم و آنگاه جایگاه بالای خود را در جامعه پیدا و تثبیت کنیم
.اگر خودمان و مسئولین تراز اول این حرفه به این موضوع قائل نباشند انتظار شان اجتماعی برای این حرفه سخنی بدور از انتظار است.جائیکه ریاست سازمان سفر .....و صرفا یک معاونت سازمان به ایراد سخنرانی ....میپردازدهمه چیز قابل پیش بینی است
2-حتی در نهایت تلاش مسئولین سازمان دامپزشکی کشور حتی یکبار هم وزیر جها د افتخار حضور را در جمع دامپزشکان نیافته است.لکن یک بار وزیر بهداشت با رغبت حرفه ایی و با سخنانی در حمایت و اهمیت دامپزشکی اقدام به حضور در مراسم دامپزشکان نمود.چه سازمانی است که برای وزارت خانه مرتبطش نیز اهمیتی ندارد...
3-در پایان برای مراسم سال آینده پیشنهاد میکنم جهت جلب توجه به حرفه و اهمیت دامپزشکی یک همایش روز ملی دامپزشکی در سطح شرکت کنندگان قابل توجه از نظر کمی و کیفی حتی در سطح بالاتر از وزیر برنامه ریزی و ترتیب داده شود.صد البته این موضوع به تنهایی از عهده سازمان دامپزشکی بر نمی اید و بایستی تعارفات واختلافات را کنار گذاشت و دست یاری به سوی نظام دامپزشکی و دانشگاه و...دراز کرد تا کار و اثر شایسته ایی آفریده شود تا حداقل یکبار در اذهان عمومی با یاد و تصویر ماندگاری همراه شود
- همکار دامپزشک
متاسفانه نمي تونم اسمم رو بگم
|
-
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
براي روشن شدن پشت پرده لطفا مطلبم رو منتشر كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
جناب حکیم مهر . نگرانی شما از ارایش خاص و
عدم ترک سالن توسط مسولین در هنگام حضور یک هنرمند چیست؟.و علامت های تعجب یعنی چی؟ واقعا شما چکاره ای؟ مدیر مسئول محترم حکیم مهر لطفا پاسخ دهید؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
ممیزین دامپزشکی این روز را به همه همکاران بالاخص همکاران بخش خصوصی تبریک میگوییم با ارزوی سلامتی و موفقیتهای روز افزون برای کشور بزرگمان ایران
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
0
0
با عرض سلام خدمت همكاران گرامي و تبريك روز دامپزشكي
چيزي كه در بدو ورود به سالن بسيار واضح بود نشان مي داد :
گويا ....در نظر گرفته است.
اسپانسرهاي زيادي در پوستر روز دامپزشكي و در سالن مراسم وجود داشت كه نشان مي داد عليرغم پول ... اخذ شده دريغ از 1 مراسم باكيفيت از كيفيت كه بگذريم دريغ از يك مراسم آبرومند دريغ از احترام
چيزي كه فراوان بود ....... و سازمان به همراه كل خوشاوندان ، بي نظمي ، بي احترامي و باديگارد ............
گويا ...... و در آخر باديگارد آورده كه ........
البته ديگر بايد عادت كرد در جايي كه حرف مي زنند كه دولت براي دامپزشكان بيكار ، كاري كند .......... ........- ك. ج.
moradi
|
-
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
0
0
روز دامپزشکی مبارک

سروده طنز دکتر فریمان

http://anjomanvet.ir/?func=page&catid=14&pageid=384
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
0
0
با سلام به وزیر محترم کشور پیشنهاد می شود که در انتصاب استانداران جدید تعجیل فرمایند تا وضعیت مدیران کل و از جمله دامپزشکی استانها مشخص شود .........بخش خصوصی
دکتر مرادی
|
-
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
0
0
حضور نماینده مجلس شهرستان مبارکه اقای دکتر ایرانپور و رییس اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در مراسم روز دامپزشک

http://anjomanvet.ir/index.php
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۹
0
0
در پاسخ به دوست عزیزی که فرمودند جناب حکیم مهر واقعا شما چکاره ای؟ باید عرض کنم که برای مذموم نشان دادن حضور خانم های آرایش کرده در مراسم رسمی ارگان دولتی نیاز نیست که حتما کاره ای باشیم. همه ی ما باید از این امر ناراحت شویم و در حد توان و با مقدورات خود نهی از منکر نمائیم. از جناب آقای لطفی جهت این امر تشکر مینمایم.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
.........واقعا با مزه اس !! .......لااقل عنوانشو نمی نوشتین
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
0
در جواب آقای بدون نام که از حضور خانم های آرایش کرده در مراسم ارگان رسمی دولتی ناراحت شده اند باید عرض کنم که در وهله اول اشتباه از طرف شما بوده که در کارتهای دعوت شرایط حضور خانمها را ذکر نکرده بودید و دوم اینکه اگر مراسم ارگان رسمی دولتی بود به چه حقی از بخش خصوصی هزینه آن را تامین نمودید و در انتها اینکه نظرات شخصیتان را برای خودتان نگه دارید و حق تعمیم آن را به جامعه ندارید و اینکه کشور نیروی انتظامی و گشت ارشاد دارد که آنها مشغول رسیدگی به این امر می باشند بنابراین شما به شغل شریف کارمندی خود برسید و اضافه کاری انجام ندهید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
0
0
حکیم مهر :‌ جوابیه مدیرکل دامپزشکی استان تهران که در پاسخ به یکی از کامنت های ذیل این خبر درباره شرکت های ممیزی ارسال شده به این شرح است :
( بسمه تعالی
جناب آقای دکتر لطفی زاده
مدیر محترم تارنمای حکیم مهر
با سلام
احتراماْ در یادداشتهای گزارش آن سایت محترم تحت عنوان حاشیه های مراسم روز دامپزشکی یادداشتی مشاهده شد که گرچه کامل نبود ولی ضرورت دارد تا وضعیت شرکت های ممیزی موضوع ماده ۱۹۴ را جهت تنویر افکار همکاران محترم شاغل در این بخش بیان نماید.
۱ - این شرکت ها بر اساس ماده های ۹۴ و ۱۹۴ مندرج در قانون سوم و چهارم توسعه تشکیل گردیده اند ولی در قانون پنجم توسعه ذکری از این موضوع نشده است.
۲ - بر اساس استفساریه های صورت گرفته و مطابق با ماده ۶۲ قانون پنجم این شرکت ها تا تعیین تکلیف نهایی به کار خود ادامه می دهند و مجوزهای صادره به قوت خود باقی است ولی امکان افزایش تعرفه و یا محدوده عمل مقدور نمی باشد.
۳ - بر اساس دستورالعمل ۰۹/۹۱ و نیز بخشنامه شماره ۸۴۵۷۶/۴۳/۹۱ مورخ ۵/۱۲/۹۱ رییس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی این شرکت ها می توانند در قالب دستورالعمل مذکور فعالیت نمایند.
۴ - موضوع فعالیت شرکت های ممیزی صدور تایید بهداشتی است ولی در طول زمان با بازرسی بهداشتی که یک وظیفه حاکمیتی است گاهاْ تداخل یافته است. بازرسی بهداشتی وظیفه حاکمیتی است و توسط ادارات در واحدهای دولتی انجام می شود.
نکته : این موضوع در صورتجلسه ۲۰/۶/۹۰ در حضور ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور و طی نامه شماره ۴۶۰۰۵/۴۳ رییس اداره نظارت بر بهداشت مواد غذایی تصریح شده و به ادارات کل دامپزشکی ابلاغ شده است.
در خاتمه با توجه به مشکلات ذکر شده در یادداشت این همکار گرامی در صورتی که بر اساس بند ۳ این پاسخ نامه عمل نمایند مشکلات درآمدی ایشان به نحو مناسبی بهبود یافته و با توجه به الزام پیاده سازی سامانه های بهداشتی مانند HACCP براساس طرح تضیمن کیفیت ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی می توانند بیش از پیش در افزایش و ارتقاء بهداشت مواد غذایی موثر بوده و فعالیت خود را گسترش دهند. بدین منظور دوره های آموزش مرتبط توسط سازمان نظام دامپزشکی و با همکاری این اداره کل در حال اجرا است و کلیه فعالان دامپزشک در بخش مواد غذایی موظفند در این دوره های آموزشی شرکت کرده و گواهی های لازم را دریافت نمایند.
در آیین نامه نظارت بهداشتی مصوب هیات دولت و طرح تضمین کیفیت ابلاغی توسط وزارت جهاد کشاورزی نظارت های بهداشتی را بر کلیه واحدهای دامداری – کشتارگاهی – بسته بندی مراکز عرضه و توزیع و نیز شرکت های دارویی بشدت افزایش داده و از این طریق تاثیر بسزایی در افزایش بهداشت مواد غذایی از مزرعه تا مصرف را ایفا خواهد نمود.
مراتب جهت استحضار و درج در سایت محترم حکیم مهر تقدیم می گردد.
دکتر محمدرضا حزبیی مدیرکل دامپزشکی استان تهران)
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
0
امیدوارم عدم حضور وزرای دولت جدید نشانه ای از بی توجهی یا کم توجهی دولت یازدهم به حوزه دامپزشکی نباشد !
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
0
0
با سلام
در خصوص مراسم روز دامپزشكي خيلي خوب ميشد اگر بخشي نظارت مي كرد بر درآمد هايي كه از اسپانسرها جذب شده بود و هزينه هاي مراسم چون ظاهرا مراسم و خصوصا صرف شام به هيچ وجه مناسب اسم دامپزشكي نبود . بد نيست مسئول مراسم پاسخگو باشد .
در خصوص جواب آقاي دكتر حزبئي :
متاسفانه بعد از رياست ايشان تمامي بخش هاي خصوصي از جمله مسئولين فني و آزمايشگاها و مميزي و ... شاغل در تهران نه تنها رشدي در زمينه هاي مختلف شغلي نداشته اند بلكه پس رفت نيز داشته اند
دستورالعمل ۰۹/۹۱ و نیز بخشنامه شماره ۸۴۵۷۶/۴۳/۹۱ مورخ ۵/۱۲/۹۱ رییس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی كه فرموديد داراي نواقص بيشمار مي باشد و اهرم اجرايي قاطع نداشته ، ......... در كل به نفع بخش خصوصي نيست
..........برخورد سليقه اي با مسائل زياد ديده شده است- ح . ك .
دكتر ع. م.
|
-
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
0
0
من يكي از مسئولين فني شاغل در تهران هستم متاسفانه از زمان رياست آقاي دكتر حزبئي هيچ جلسه چه بابت هماهنگي و چه بابت رسيدگي به مشكلات مسئولين فني با حضور خود ايشان برگزار نشده البته با معاونين جلسه اي بوده ولي واقعا مشكلات ما كم كه نشده بيشتر هم شده گويا ايشان كمتر به بخش خصوصي اعتقد دارند
نظر شما
ادامه