کد خبر: ۱۴۵۲۰
حکیم مهر - در حالی که فقط چند روز از موفقیت سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از کسب تندیس "دیموند" ( به عنوان یکی از سه توزیع کننده برتر) درهمایش نظام توزیع و پخش کشور،می گذشت،حسین صفایی مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار شهرداری تهران، با حکم محمود حجتی وزیرجهادکشاورزی به عنوان مدیرعامل سازمان تعاون روستایی منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، به این ترتیب مشخص شد که اگرچه زمزمه هایی مبنی بر موافقت یا عدم موافقت وزیر به گوش می رسید، اما سرانجام حجتی صلاح دید تا قلم را در دست گیرد و صفایی را به سازمانی بفرستد که هزاران تعاونی و تشکل کشاورزی از طریق آن در ارتباط تنگاتنگ با بخش کشاورزی هستند. سازمانی که برخلاف سازمان میادین میوه و تره بار که فقط روزانه 500 هزار شهروند تهرانی در تعامل با آن هستند، باید رفاه حال میلیون ها کشاورز و روستایی را در کنار تامین نیاز روزمره تمام مردم با حداقل واسطه به شهرنشینان را پیگیری نماید. نکته ای که در صورت هرگونه سهل انگاری می تواند دشواری هایی را برای جامعه بهره برداران ومتعاقب آن مدیران ارشد وزارتخانه داشته باشد. لذا به گفته برخی آگاهان، این انتصاب- به رغم وجود برخی منتقدان - حتما با رعایت ملاحظات  اقتصادی و اجتماعی جامعه هدف این سازمان بوده است.

صفایی پیشتر سابقه معاونت اداری مالی وزارت جهادکشاورزی در دوره وزارت محمدرضا اسکندری را برعهده داشت اما پس از حضور قالیباف در سمت شهرداری تهران و البته بروز پاره ای اختلاف نظرها با وزیرجهادکشاورزی دولت نهم، سالهاست به عنوان رییس سازمان میادین میوه وتره بار در شهرداری تهران فعالیت می کند.

گفتنی است صفایی به تازگی در اظهار نظری جنجالی مدعی شده بود مرغ های تهران آلودگی بالایی به سرب دارند. این سخنان او در شورای شهر تهران با واکنش رئیس سازمان غذا و دارو هم روبرو شد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه