کد خبر: ۱۴۵۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - یک موسسه با انتشار آگهی در اینترنت مدعی شد با برگزاری یک دوره ۶۰ ساعته می تواند شما را به کارشناس نگهداری حیوانات تبدیل کند.

در آگهی این موسسه علاوه بر توانایی پیشگیری از بیماریها نسبت به یادگیری نحوه تشخیص بیماریها هم توضیحاتی ارایه شده است!

متن آگهی این موسسه بدین شرح است :

(کلیه حیواناتی که به عنوان همدم انسان در منزل نگهداری می شوند را حیوانات خانگی به شمار می آورند. حیوانات خانگی را می توان در دو گروه حیوانات خانگی متداول (Traditional Pet)(شامل: سگ، گربه، پرندگان زینتی و ماهیان آکواریومی) و حیوانات خانگی غیر متداول (Exotic pets) (شامل: خرگوش، همستر، لاک پشت، ایگوآنا، انواع مار، موش سوری، میمون، جوجه تیغی،خوکچه هندی،کاسکو،سنجاب و ..) تقسیم نمود.

حیوانات خانگی غیر متداول در واقع حیوانات وحشی و یا آزمایشگاهی هستند که به دلیل ظاهر جذاب و یا گاهی متفاوت بودن در منزل نگهداری می شوند. امروزه نگهداری از برخی حیوانات خانگی غیر متداول مانند لاک پشت، خرگوش، جوجه تیغی، همستر و ایگوآنا در ایران و در بیشتر نقاط جهان متداول شده است به گونه ای که اغلب تولید کنندگان محصولات حیوانات خانگی نیز لوازم و خوراکی‌های مخصوص این حیوانات را نیز تولید نموده اند.

بر اساس اهداف آموزشی و فرهنگی در نگه داری حیوانات خانگی و با توجه به لزوم ترویج “فرهنگ نگهداری مسئولانه ازحیوانات خانگی” در ایران، بنیاد آموزشهای مجازی ایرانیان(باما)  دوره آموزشی  نگه داری حیوانات خانگی را ارائه میدهد که شامل؛ تمام مطالب مربوط به معرفی نژادها، آموزش اصول تربیت و نگه داری از حیوانات ، توانایی تشخیص بیماریها در انواع حیوانات خانگی و پیشگیری از ابتلا به بیماریها ، آموزش اصول کمک های اولیه  واقدامات بهداشتی و آرایشی برای انواع حیوانات خانگی و همچنین آموزش میکروچیپ حیوانات و… میباشد.

  بر این اساس، دوره های آموزشی پر اهمیت در زمینه ی حیوانات خانگی، به طور دائمی برای کلیه افراد مرتبط با حیوانات خانگی (خصوصا دارندگان حیوانات خانگی) جمع آوری شده است ودانشپذیران می توانند پس از شرکت در دوره آموزشی، سطح آگاهی و مهارت خود را در زمینه بهداشت، نگهداری، پرورش و… حیوانات خانگی ارتقا دهند و علاوه بر کسب مهارت های لازم در زمینه های مورد نظر،  گواهینامه رسمی شرکت در دوره را دریافت کنند.

بنیاد آموزشهای مجازی ایرانیان (باما)، از طریق آموزش غیرحضوری (آموزش الکترونیک) با ارائه گواهینامه آموزشی و صدور مدرک تحصیلی معتبر در رشته های؛ مدیریت ، فروش ، تبلیغات ،هنر، برق ، مکانیک، کامپیوتر ، متالوژی ، ادبیات، حقوق ، روانشناسی و…از طریق آموزش مجازی و دوره های مجازی و همچنین دوره های آنلاین و کلاس محور،شما را در رسیدن به ارتقاء شغلی و یافتن موقعیتهای شغلی مناسب یاری میدهد.)

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
-
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
0
0
البته بنده به علم هامیوپاتی کاری ندارم و برای خود علمی است ولی مشابه همین کار را در ارومیه زیاد کرده اند و عده ای با یک دوره کوتاه مدت ، خود را هامیوپات معرفی میکنند .
نظر شما
ادامه