کد خبر: ۱۴۵۶۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - تعداد قابل توجهی از دامپزشکان ساکن تهران با مراجعه به سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در طرحی موسوم به (طرح جهادی عرضه بهداشتی دام زنده) شرکت می کنند که به رسم هر ساله مسئولیت نظارت، معاینه و بازرسی بهداشتی دام و لاشه و آلایش آن را قبل و پس از ذبح در مراکزی که از سوی شهرداری تهران با همکاری سازمان دامپزشکی سازماندهی شده بعهده دارند.

به گزارش حکیم مهر، دامپزشکان در حالی به فاصله 2 روز از آغاز این طرح (در روزهای عرفه و عید قربان) لباس و تجهیزات خود را دریافت کرده اند که با قراردادی جالب مواجه شدند.

قراردادی که در آن پیمانکار نامیده می شدند و باید برای دریافت لباس علاوه بر مدارکی از جمله روگرفت مدرک تحصیلی خود آنرا هم امضاء شده تحویل می دادند.

جالب آنکه در این قرارداد میزان دستمزد و ساعت کار مشخص نشده بود و دامپزشکان قراردادی را ابتدا امضاء می کردند که نمی دانستند این دو گزینه در آینده چگونه تکمیل می شود.

همین موضوع گلایه برخی دامپزشکان را در پی داشت.

هر چند دامپزشکان شرکت کننده در این طرح بیش از تمرکز به دستمزد(البته پایین)، به اجر معنوی شرکت در این طرح جهادی می اندیشند اما برخورد اینگونه با قشری که از تحصیلات بالا و جایگاه مهمی در جامعه برخوردار است نیز روا نبوده و لازم است بیش از این به دامپزشکان احترام گذارده شود.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر مناف زاده
|
-
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
0
با سلام و عرض ادب و احترام و تبریک عید قربان
بارها گفته ام و صد بار دگر خواهم گفت : از ماست که بر ماست ....!!!
دامپزشک
|
-
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
0
کاش در یک حرکت همکاری نمیکردند.ببینم کی میتونست چی بگه.چرا سریع بخاطر اجر معنوی که البته کم نیست، از اجر مادی میگذرن؟
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
0
0
باز هم خلاء ناشی از عدم وجود انجمن صنفی قدرتمند و سازمان صنفی مدبر و تاثیرگذار...
حل این مشکلات تنها زمانی اتفاق می افتد که یک نهاد صنفی قدرتمند داشته باشیم.
نظر شما
ادامه