کد خبر: ۱۴۶۴۲
حکیم مهر - یک عضو هیات رییسه دانشگاه رازی کرمانشاه، گفت: باید دانشکده دامپزشکی رازی را به قطب دامپزشکی غرب کشور تبدیل کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، دکتر عبدالعلی چاله چاله در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده دامپزشکی اظهار کرد: دانشکده دامپزشکی باید به قطب دامپزشکی غرب کشور تبدیل شود و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی بسترهای لازم جهت تحقق این امر را دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: مهم نیست که در چه پستی باشیم، مهم انجام وظیفه و ادای تکلیف برای میهن اسلامیمان است. باید بکوشیم در هر جایگاهی که هستیم برای جامعه و نظام مفید و موثر باشیم.

وی ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای دکتر قشقایی رییس قبلی دانشکده دامپزشکی خاطرنشان کرد: صداقت ایشان قابل ستایش است و امیدواریم از وجود ایشان در عرصه های دیگر بهره مند شویم و همچنین ان شاء الله تمامی عوامل دانشکده دامپزشکی همه در یک جهت در راستای پیشرفت و توسعه همه جانبه دانشکده با مدیریت و هدایت دکتر مقدم بتوانند به سطح مطلوب کیفیت و کمیت برسند.

در ادامه دکتر قاضی رییس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی با اشاره به تلاشهای رئیس سابق دانشکده دامپزشکی گفت: همان طور که مشخص است شغل اصلی اعضای هیات علمی تدریس و پژوهش است و دوستانی که علاوه بر این مسئولیتی را به عهده می گیرند زحمتی دو چندان را قبول می کنند که علاوه بر تدریس باید امورات مربوط به مسائل مدیریتی را هم انجام دهند که این خود همتی والا و نیروی مضاعفی را می طلبد.

همچنین دکتر علی قشقایی رییس سابق دانشکده دامپزشکی در گزارشی عملکرد این دانشکده را در دوران تصدی خویش به حضار ارائه کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود شاهد پیشرفت‌هایی موثری در این دانشکده بوده ایم و امیدوارم در آینده نیز شاهد پیشرفت و توسعه این مجموعه دانشگاهی باشیم.

در پایان دکتر علی اصغر مقدم سرپرست جدید داشکده نیز با اشاره به پیشرفت‌هایی که در زمان مدیریت سابق دانشکده به وجود آمده ابراز امیدواری کرد بتواند با تلاش و کار بیشتر همگان شاهد ارتقاء سطح علمی و جایگاه دانشکده باشند.

 

نظر شما
ادامه