کد خبر: ۱۴۶۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی گفت: کارگاه آموزشی اصول بهینه تولید برای ارتقاء سطح دانش کارشناسان دفتر دارو و درمان این سازمان،مسئولین اداره دارو ودرمان ادارات کل دامپزشکی و مسئولان فنی شرکت‌های تولیدکننده دارو، برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی، دکتر محمد حبیبی اظهار داشت: این چهارمین جلسه آموزشی است که با همکاری بخش خصوصی برای ارتقاء دانش فعالان صنعت دارو در یک سال گذشته برگزار می‌شود.
وی افزود: این جلسه آموزشی که با هزینه بخش خصوصی برگزار می‌شود، زمینه ارتقاء کیفیت و کارایی در کارخانجات تولیدکننده دارو را فراهم می‌کند.
مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی زمان برگزاری این دوره آموزشی دو روزه را هشت آبان ماه اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم مشابه این جلسات هر سه ماه یکبار در سازمان دامپزشکی برگزار شود.
وی خاطر نشان کرد: در این جلسه، مباحث اصول بهینه تولید ،توسط دکتر شاهمیری که از صاحب‌نظران صنعت داروسازی کشور و یکی از مشاوران سازمان دامپزشکی است، تدریس خواهد شد.
حبیبی درباره نحوه شرکت علاقمندان در این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: سازمان دامپزشکی از کارشناسان استانی برای شرکت در جلسه دعوت کرده است. سایر علاقمندان نیز می‌توانند با مراجعه به سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامی، آمادگی خود را برای حضور در جلسات اعلام کنند.
وی بیان کرد: شرکت در این کارگاه آموزشی، هزینه‌ای برای علاقمندان ندارد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
-
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
0
0
سلام
اين كارگاه آموزشي لغوشده است ،لطفا اطلاع رساني كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
0
0
اول که برگزار نشده لغو شد بعد هم اینکه رایگان نیست بلکه تو خبر هم عنوان کردید که با هزینه بخش خصوصی برگزار می شود یه نکته برای من جالبه اونهم اینکه تو خبر اشاره شده که برای ارتقاء سطح دانش کارشناسان دفتر دارو و درمان این سازمان و مسئولین اداره دارو درمان ادارات کل دامپزشکی این کارگاه آموزشی برگزار میشه به نظر شما چطوره که سازمان دامپزشکی بودجه جداگانه ای برای برگزاری دوره های آموزشی داره چطور به خودش اجازه میده برای ارتقاء دانش کارشناسان دولتی از هزینه های بخش خصوصی استفاده کنه مگر اینکه ......امیدوارم روزی برسه که سازمان دست از این کارهای غیر حرفه ای برداره و بصورت اصولی و نظام مند نسبت به آموزش کارکنانش اقدام کنه
مسئله دیگه ای هم که وجود داره این مشاوران محترم اداره دارویی سازمان هستند که ماشاء الله خیلی گمنام تشریف دارند و انتخابشون خیلی غیر اصولی و ابتدایی به نظر میرسه امیدوارم که من اشتباه کرده باشم
محمد
|
-
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
0
0
سلام
29 و30/08/92 زمان برگزاري اين كارگاه آموزشي تعيين گرديده است
نظر شما
ادامه