کد خبر: ۱۴۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان اجرای کامل این طرح در همه استان‌های کشورمان اظهار داشت : تاکنون سه جلسه برگزار شده و با دو یا سه جلسه دیگر که برگزار شود این کار انجام خواهد شد و فکر نمی‌‎کنم بیش از ده تا پانزده روز دیگر طول بکشد و یقین داریم که تا پایان سال 88 با همکاری و هماهنگی سازمان دامپزشکی در کل کشور این آئین نامه به اجرا درآید...
112
حکیم مهر -  دکتر سید محمد آقامیری رئیس سازمان نظام دامپزشکی در گفتگوی اختصاصی با نشریه حکیم مهر در حاشیه دومین کنگره بین المللی دامپزشکی طیور در پاسخ به سؤالی مبنی بر سرنوشت اجرای آئین نامه نظارت بهداشتی با توجه به انتقادات ایشان از سازمان دامپزشکی کشور گفت : خدا را شکر مشکلات در حال حل شدن است و طی جلساتی با کارشناسان سازمان دامپزشکی نظر هر دو سازمان در اصل اجرای این آئین نامه مثبت بوده و سلیقه‎هایی در نحوه اجرا هم که وجود دارد با اعمال سلایق سازمان دامپزشکی و با توافق هر دو سازمان ان شاء الله به اجرای آئین نامه خواهد انجامید.
وی افزود : خوشبختانه آقای دکتر نوروزی مقتدرانه ایستاده‎اند تا این آئین‎نامه اجرا شود!
رئیس سازمان نظام دامپزشکی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر زمان اجرای کامل این طرح در همه استان‌های کشورمان اظهار داشت : تاکنون سه جلسه برگزار شده و با دو یا سه جلسه دیگر که برگزار شود این کار انجام خواهد شد و فکر نمی‌‎کنم بیش از ده تا پانزده روز دیگر طول بکشد و یقین داریم که تا پایان سال 88 با همکاری و هماهنگی سازمان دامپزشکی در کل کشور این آئین نامه به اجرا درآید.
دکتر آقامیری در ادامه درباره تعرفه‌های قراردادهای جدید هم گفت : تعرفه مطابق مصوب هیأت وزیران و قانون خواهد بود و هر کجا هم ابهامی باشد با قانون جواب می‎دهیم و الحمد لله در سازمان نظام دامپزشکی قانونگرایی وجود دارد.
نماینده وزیر جهاد کشاورزی در شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی همچنین درباره تجلیل از استاد دکتر شیمی در دومین کنگره دامپزشکی طیور گفت : ما وظیفه داریم از پیشکسوتان و چهره‎های ماندگار تقدیر کنیم و ان شاء الله از این پس هم امیدواریم در هر کنگره به تناسب موضوع کنگره از استاد و چهره ماندگار یا پیشکسوت مرتبط تقدیر بعمل خواهد آمد.
وی درباره زمان اتمام دوره شورای مرکزی فعلی سازمان نظام دامپزشکی و زمان ریاست خود در این دوره هم گفت: این دوره فکر می‌کنم تیر یا اوایل مرداد سال 89 به اتمام برسد اما هیأت وزیران باید مصوبه‌ای را به تصویب برساند تا بتوانیم انتخابات برگزار کنیم.
دکتر آقامیری درباره این مصوبه هم اظهار داشت : چون تشکیلات استانی ما در دوره‎‌های گذشته 7 نفر بودند و در زمان مهندس اسکندری که باید از تمام حمایت‌ها و تلاش‌هایشان از سازمان نظام دامپزشکی تشکر کنم تغییراتی در تشکیلات استانی داشتیم و بنابراین تغییراتی در برگزاری مجمع خواهیم داشت.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر آنکه آیا این بار برخلاف قبل در انتخابات شرکت خواهد کرد یا خیر هم گفت : فعلاً تصمیمی ندارم و به اندازه کافی هر چه توان داشتم کارم را انجام دادم و بعد از ما جوان‌ترها ان شاء الله بیایند و جاهایی که کارهای خوبی انجام دادیم را پیگیری کنند و اگر هم بتوانند کارهایی را بهتر به سرانجام برسانند.
دکتر آقامیری در پایان اظهار داشت : چه در این کسوت باشیم و چه در جای دیگری باشیم باید از اعتلای دامپزشکی دفاع کنیم و این هم برای خودمان یا دامپزشکی نیست بلکه برای سلامت مردم است و ما آمده‎ایم تا خود را فدای مردم کنیم و خداوند توفیق عنایت بفرماید اینکار را خواهیم کرد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک دوست
|
-
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۸
0
0
جدال این دو بزرگوار پایان ندارد
نظر شما
ادامه