کد خبر: ۱۴۸۳۲

دکتر جعفری معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی از آغاز داوری خلاصه مقالات ارسالی به چهارمین کنگره‌‌ی بین‌المللی دامپزشکی طیور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، دکتر امیرعباس جعفری دبیر اجرایی کنگره با اعلام این خبر افزود: حدود ۷۰۰ مقاله به دبیرخانه کنگره واصل شده است که علاوه بر محققان ایرانی، از کشورهای فرانسه، آلمان، اسپانیا، استرالیا، مجارستان، کرواسی، پرتغال، فیلیپین، مصر و پاکستان نیز مقاله دریافت شده است.

معاون بهداشت، آموزش و توسعه سازمان نظام دامپزشکی افزود: روند داوری مقالات آغاز شده است و پس از طی مراحل داوری، مقالات پذیرفته شده در صورت ثبت‌نام نویسنده مسؤول مقاله در کتابچه خلاصه مقالات کنگره درج خواهد شد.

دکتر جعفری اضافه کرد در مراسم افتتاحیه این کنگره‌، به پاس سال‌ها خدمت علمی به «دامپزشکی طیور»، از مقام شامخ علمی دکتر محمدحسن بزرگمهری‌فرد، استاد بازنشسته‌ی دانشکده‌ی دامپزشکی تهران و عضو پیوسته گروه علوم دامپزشکی فرهنگستان علوم تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان ساخت: حضور در این کنگره دارای ۱۰ امتیاز بازآموزی و هم‌چنین ارائه مقاله توسط نویسنده مسؤول (در صورت حضور) دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی برای اعضای سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا. می‌باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس http://www.ivpc2014.com مراجعه نمایند.

 

 

 

 

نظر شما
ادامه